Fordtuning.pl

Giełda i ogłoszenia => Sprzedam lub kupię Forda => Sprzedam => Zaczęty przez: MAG w 16.01.2020, 11:36

Tytuł: S-Max Titanium 2,5T r.2007, 7-miejsc, xenony, panorama, Webasto ...
Wiadomość wysłana przez: MAG w 16.01.2020, 11:36
Postanowiliśmy wspólnie z żoną ponownie wystawić Smokusa do sprzedaży - a nuż ktoś zechce go kupić w satysfakcjonującej nas cenie g:D

Auto będzie fizycznie dostepne pod koniec lutego i będzie można je oglądać w serwisie warsztatowcy.pl w Chwaszczynie koło Gdańska.


Ford S-Max 2,5T Titanium, czarny metalik, 7 miejsc, tapicerka materiałowa

VIN WF0SXXGBWS7C10500

Produkcja - Styczeń 2007
1-sza rejestracja - Marzec 2007

Przebieg zbliża sie powoli do 230 tys km, ale UWAGA - w listopadzie 2016 była zrobiona wymiana silnika. Cała historia z tym związana opisana w Smokusowym wątku, tutaj na forum.

Wymiana zrobiona przy ok 185tkm (nowy silnik razem z turbo z przebiegiem ok 88tkm, czyli ma mniej więcej 100tys km mniej niż buda)
Wymiana była wykonana w warsztacie FordFach w Szczecinie - jest to warsztat polecany przez kolegów z zachodnio-pomorskiego tutaj na forum.


Samochód w moich rękach prawie 6 lat - zakupiony w kwietniu 2014 z przebiegiem ok 148tkm.

Ostatni przegląd techniczny - Marzec 2019 przy przebiegu ok. 216 tys km (nie wykluczam zrobienia kolejnego przeglądu jeszcze w lutym, tuż przed przyjazdem do Gdańska)
Ostatni serwis - końcówka czerwca 2019 przy przebiegu ok. 221,5 tys km

Ważniejsze wyposażenie fabryczne:
- Xenony z doświetlaniem zakretów
- Panoramiczny szklany dach
- Webasto
- Tempomat
- Sterowanie głosowe (angielski)
- Czujniki cofania
- Czujniki ciśnienia powietrza w oponach (obecnie funkcja zdeaktywowana - brak czujników w kołach)
- Lusterka el. regulowane, podgrzewane i składane
- Podgrzewane fotele z przodu, fotel kierowcy el. sterowany
- Schowki pod fotelami kierowcy i pasażera z przodu,
- Stoliki w oparciach foteli
- Rolety w tylnych drzwiach
- Przyciemnione fabrycznie tylne szyby
- Hak holowniczy ze zdejmowaną kulą

Ważniejsze wymiany i modyfikacje:

- Szyba przednia wymieniona (chyba 2017 - musze sprawdzić w papierach), bo dostała kamykiem. Założona Pilkington w pełnym wypasie, podgrzewana, iR, akustyczna

- Rozrząd wymieniony przy okazji wymiany silnika w listopadzie 2016 i przebiegu ok. 185tkm

- Sprzęgło kompletne z Focusa RS, wymienione razem z dwumasą w 2015r.

- Hamulce z przodu z Focusa RS (tarcza 336mm), nowe tarcze Zimmermmann i klocki GalferSport na obu osiach (2019)

- Sprężyny Eibach + amortyzatory orginalne Ford dedykowane do zawieszenia sportowego (2015) – Uwaga - fabrycznie w samochodzie były amortyzatory aktywne IVDC, więc po tej wymianie komputer pokazuje usterkę IVDC

- Wszystkie tuleje gumowe w zawieszeniu wymienione na poliuretanowe (2018)

- Wymieniony fabryczny InterCooler na bardziej wydajny FMIC, a w dolocie pojawił sie dodatkowo ECU-spacer

- Zmodyfikowany wydech - DP3", sportowy katalizator 200cpsi, brak środkowego tłumika, końcowe tłumiki fabryczne z wymienionymi końcówkami.
Wydech bez żadnego natarczywego basu i tylko delikatnie głośniejszy od serii. Na trasie bez żadnych rezonansów i buczenia, co jest zmorą w tych silnikach przy modyfikacjach wydechu (dłuuuugo z tym walczyłem - teraz jest jak dla mnie idealnie).

- Wystrojony na 240KM i prawie 400Nm (oczywiście wszystko udokumentowane wydrukami z hamowni)


- Zmiany zewnętrzne: spojler przedniego zderzaka i nakladka grilla z pakietu MS Design, spojler dachowy, lakierowany tylny zderzak, ściągnięte wszystkie oznaczenia i napisy, ciemne kierunki w lusterkach.

- Zmiany wewnętrzne: konsola środkowa wymieniona na poliftową pianolack + poliftowe radio Sony 1CD. Czarny panel klimy i czarne przyciski ogrzewania foteli.


Blacharka:

W momencie zakupu miałem pęknięcie lakieru na rancie maski. Zostało to naprawione, pomalowane podkładem, a rant maski razem z górnym wlotem powietrza oklejony został czarną folią.

W 2016-tym, przy manewrowaniu na ciasnym parkinu zahaczyłem o niski murek (nie zauważyłem go w lusterku) i przerysowałem tylne drzwi oraz kawałek progu. Lakierowane było to z polisy AC w ASO Ford w Szwecji.

W 2018-tym lakierowane były oba przednie błotniki (usuwanie rdzy w dolnej części), przedni zderzak (mocno porysowany) i progi (nalot rdzy na dole – profile zamknięte zostały dodatkowo zabezpieczone antykorozyjnie). Przy okazji pozbyłem sie folii z rantu maski i dałem ją całą do polakierowania w komplecie z pozostałymi elementami.

Minusy o których wiem:
1. Wyciek ze skrzyni biegów - będzie usunięty - m.in. dlatego w lutym jadę do Gdańska :D
2. Panorama ma pęknięcie - póki co nie przeszkadza mi to aż tak bardzo - szyba i tak jest oklejona folia przyciemniającą, więc nie ma ryzyka, ze coś się z tym może stać...
3. Świecący się błąd IVDC - nic z tym nie zrobię - jedynym sposobem byłby powrót do aktywnych amorów, na co nie mam w tej chwili ochoty ;)
4. Sama tapicerka w dobrym stanie, ale plastiki na progach i w bagażniku,  porysowane. Zaginiona w akcji okrągła zaślepka z boku w tylnym lewym fotelu.



Cena auta na alufelgach Dezent F 17-cali z zimówkami to 28tys zł


Eeeeewentualnie możliwa sprzedaż na widocznych na zdjęciach 19-tkach EtaBeta, lub dla maniaków mojego typu, na 20-tkach ATS (świeżo po regeneracji) z oponami Bridgestone w super stanie - dopłata 3.000zł)

Proszę pamiętać, że do ceny trzeba doliczyć akcyzę – auto jest cały czas zarejetrowane i ubezpieczone w Szwecji.


Samochód pewny, technicznie bardzo zadbany, doinwestowany zdecydowanie powyżej średniej.
Cała historia plus bardzo dużo zdjęć z prawie 6-letniej historii w moich rękach dostepne są w wątku o Smokusie - https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=203066 (http://"https://forum.fordclubpolska.org/showthread.php?t=203066")



(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/73210515_2145492079077911_7658223372223905792_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_oc=AQl9xM7UgKyNnopooAFKdxoP4z4YWeP-lF3HJlELc1GXXLgVSk_8vZOCCREiGjCHS1k&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=2f0a3aa772e875ff751564317ca4042a&oe=5E170F19)

(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/74205809_2145492189077900_8192877909300477952_n.jpg?_nc_cat=101&_nc_oc=AQnwj8a-Yl8CTSZhQfxjrwV8b2-MfZjt54XIJl1Lmf6M_RhLUJYVPG4W1CreQ-d6Qnc&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=b5dd27461ff43e6cad0a2a233e4151f4&oe=5E533F02)

(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/75251038_2145492129077906_2041106542257766400_n.jpg?_nc_cat=100&_nc_oc=AQmG5P_d56H-3u-llAmPsgE_g7RycSy0dSAetT9NCngBy9C7xzib2RSv65xgeXiEJrk&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=6c5c238480015046201bda35fe5d9201&oe=5E219143)

(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/74670798_2145491922411260_2025233330974228480_n.jpg?_nc_cat=109&_nc_oc=AQlJZtqLq-bXen2jJjavpmi6YwSIc7j2HeW9XwMoX_8sfH0n0MovXPMGyGd3DPI3OQc&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=ef198c0981bb660f6c224afcfe675758&oe=5E1756E7)

(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/74522907_2145491969077922_8091607107356327936_n.jpg?_nc_cat=102&_nc_oc=AQkZNrGzdEq38fDLNmUbG1XfeLIlZj6jGsXb1dvI17po_Ymkhj2HAcCAOh0oQ9eTOt0&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=aea52e28f8bf9913a3601c4a8695349f&oe=5E555EB9)

(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/73370499_2145491985744587_4329566642003509248_n.jpg?_nc_cat=110&_nc_oc=AQlcOrjEY64vpSVjH54f0v7Z13oR4i7Ouxh5g4AN_zsa0GC_59MkGGwvTPU8RKyN_9M&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=41c3ca6e96b467aac6a8ff7d6d95b481&oe=5E5E82BB)

(https://scontent-waw1-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/72625946_2145492245744561_1946251742849007616_n.jpg?_nc_cat=111&_nc_oc=AQnvP5r6hNAR8tIzNRDZMSMVmaouX_Te1G5ulQCChepYZRfLgm93RdSynpBMEnvSiHY&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=5280af224538db8e5d1ac635ab12a4de&oe=5E4DD7E9)

(https://apollo-ireland.akamaized.net/v1/files/ghbh7phckz2z1-PL/image;s=1000x700)

(https://apollo-ireland.akamaized.net/v1/files/e7xlhl32hspe2-PL/image;s=1000x700)

A tutaj wygląd na 20-tkach ...

(https://images91.fotosik.pl/163/6b05c8db18d9f4c6gen.jpg) (https://www.fotosik.pl/zdjecie/6b05c8db18d9f4c6)