Szanujemy Twoją prywatność. My i nasi partnerzy wykorzystujemy cookies oraz inne technologie w celu dostarczenia Ci spersonalizowanej usługi najwyższej jakości.
WIĘCEJ INFORMACJIAKCEPTUJĘ

 

Pierwszy w Polsce klub miłośników szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Ostatnie wiadomości

1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10
1
Nasze Fordy / Odp: [S-Max] Hypnotic TitS - p...
Ostatnia wiadomość przez orzel_man - dzisiaj o 09:40
Ja nie wiem cholera jak nie urok to przemarsz.
jak naprawiałem LED zauważyłem że jest mokra jedna śruba od osłony.
jak się później okazało ciecz w kolorze czerwonym
dziaj rano plamka średnicy ok 3 cm płyn chłodniczy... ja pier...
zbieg okoliczności czy serwis jak robił skrzynię załatwił temat.
Jakieś pomysły skąd może być wyciek.
ehhh
2
Tuning silników benzynowych turbo / Odp: [Focus] wkładka blok-tule...
Ostatnia wiadomość przez TAM - wczoraj o 23:59
Blaszek się absolutnie nie ,,wbija"! Schładza się je przynajmniej do -25°, a wtedy spokojnie wchodzą razem z klejem. To jedyny bezpieczny sposób.
3
Tuning silników benzynowych turbo / Odp: [Focus] wkładka blok-tule...
Ostatnia wiadomość przez Monti - wczoraj o 15:47
Cytat: mluki w wczoraj o 12:22Pozwolę sobie jeszcze raz odkopać temat i zadać 2 pytania:

1) Jakie są faktyczne wymiary szczelin pomiędzy tulejami?
Na angielskich stronach jest napisane, że 14,5 mm wysokość i 0,5 mm szerokość, a jednocześnie blaszki, które można nabyć (np. u kolegi Montiego) mają grubość 0,9 mm. Nie za dużo?
Podejrzewam ze wkradł sie błąd bo nie maja na pewno 0.5mm

Cytat: mluki w wczoraj o 12:222) Dlaczego oferowane blaszki są wykonane ze stali nierdzewnej, a nie z aluminium tak jak sam blok? Przecież wówczas miałyby po pierwsze podobną rozszerzalność termiczną (w zależności od użytego stopu), a po drugie lepsze przewodzenie ciepła, a co za tym idzie skuteczniejsze jego odprowadzanie.
Aluminium jest za miękkie i nie byłbyś w stanie tego tam "wbić"
4
Tuning silników benzynowych turbo / Odp: [Focus] wkładka blok-tule...
Ostatnia wiadomość przez mluki - wczoraj o 12:22
Pozwolę sobie jeszcze raz odkopać temat i zadać 2 pytania:

1) Jakie są faktyczne wymiary szczelin pomiędzy tulejami?
Na angielskich stronach jest napisane, że 14,5 mm wysokość i 0,5 mm szerokość, a jednocześnie blaszki, które można nabyć (np. u kolegi Montiego) mają grubość 0,9 mm. Nie za dużo?

2) Dlaczego oferowane blaszki są wykonane ze stali nierdzewnej, a nie z aluminium tak jak sam blok? Przecież wówczas miałyby po pierwsze podobną rozszerzalność termiczną (w zależności od użytego stopu), a po drugie lepsze przewodzenie ciepła, a co za tym idzie skuteczniejsze jego odprowadzanie.

Ktoś wie?
5
Nasze Fordy / Odp: [S-Max] Smokus MAXimus, c...
Ostatnia wiadomość przez MAG - 17.02.2020, 18:07
Skrzynia po regeneracji jest już gotowa do odbioru.
Nowa pompa wspomagania miała być dzisiaj wysłana do warsztatu.
Uszczelnienie pompy oleju zrobione.

Gdyby nie takie jedno moje widzimisie to byłaby szansa na poskładanie auta do końca tygodnia, a tak to zejdzie jeszcze minimum tydzień dłużej, jak nie lepiej - zależy to teraz od zewnętrznego podwykonawcy...

Na tę chwile, ze względu na całkowity brak zainteresowania Smokusem (cena zapewne odstrasza, ale na tę chwilę nie mam zamiaru jej obniżać), bardzo prawdopodobna wydaje sie być opcja pozostania auta w moich rękach jeszcze do lata/jesieni 2021 - tak jak to de facto było wcześniej planowane.

Natomiast sprzedaż STraszydłą jest postanowiona - czekam na lepszą pogodę i wystawiam go w ogłoszeniach tutaj w Szwecji - zobaczymy jak się sytuacja rozwinie...
6
Tuning silników benzynowych turbo / Odp: Ecu spacer 2.5t
Ostatnia wiadomość przez MAG - 17.02.2020, 16:39
Prawdopodobnie za jakieś 3 tygodnie będę miał do sprzedania używany ECU spacer zrobiony z aluminium, grubość 20mm - cena w okolicach 70zł + ew. wysyłka
7
Nasze Fordy / Odp: [Fiesta] ST 150 Performan...
Ostatnia wiadomość przez theanalogs - 17.02.2020, 15:57
Siema, ostatnio wymieniona została z obu stron osłona przegubu od strony skrzyni, błotnik pomalowany i wymieniony i dorwałem za 3 stówy zestaw do hamowania z Focusa ST170 300mm tarcza, ori jest 278mm Tak naprawdę to potrzebuję tylko jarzma(ale dostać to osobno to raczej nie możliwe) bo zaciski są takie same w ST150 i ST170 ale jak będę na urlopie to sobie zregeneruje i pomaluje zaciski:)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


8
Nasze Fordy / Odp: [S-Max] Hypnotic TitS - p...
Ostatnia wiadomość przez orzel_man - 17.02.2020, 15:23
Witam ponownie,.
weekend pracowity.
W piątek  ogarnąłem "Beatkę" (moja była ;)  pora była oddać kumplowi furę, która tak naprawdę nie lata zimą więc całe szczęście że pogoda dopisała.
Bardzo fajny samochód. Cały czas mam sentyment do tego auta.
Ogarnięty pełny pakiet detailingowy

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Jak już odprowadziłem na miejsce w sobotę do południa, to pomyślałem że pora zrobić coś dla Titka...pomimo tego że dostał dość drogi prezent w postaci uszczelnienia PS...
Jakiś czas temu LED lewy zaczął mrugać i zauważyłem że sporo jest wody w kloszu.
gdzieś szczelność musiał stracić, bo i ramka miała jeden zaczep ułamany.
Powiem tak... jeśli nie musicie to nie podchodźcie do wyciągania światła do jazdy dziennej w polifcie/ międzylifcie bez podnośnika ;)... shit co ja się nagimnastykowałem.
tak to wyglądało w trakcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Bez "paliwa" nie pojedzie jak mówią więc "dubeltówka" na ukojenie nerwa ;)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Jak się później przyjrzałem to jedno z "odpowietrzeń" było zawalone brudem i pewnie wilgoć nie miałe się nawet jak wydostać.
oczyściłem wszystko, i dodatkowo jak już miałem wyjętego leda uszczelniłem lampę moim ulubionym "klejem do szyb"

W tej części było zapchane

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


samo zło - zabawa tą masą wymaga ostrożności... wszystko uwalone jest jak nie uważasz... ale już mam doświadczenie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Tak wyglądają te zabezpieczenia z membraną założone na odpowietrzenia

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Noc na kaloryferze z otwartymi odpowietrznikami zrobiła robotę

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Po złożeniu tip top

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Dodatkowo ramkę też w tym "newralgicznym miejscu podkleiłem na "czarnucha"
powinno trzymać.
9
Silniki wysokoprężne (diesel) / Odp: [MK3]Przyczyny / Objawy m...
Ostatnia wiadomość przez kubsik - 15.02.2020, 12:10
Witam wszystkich mam taki przypadek.
Pacjent Mondeo mk3 2.0tddi 16v 115ps
Uruchamiam silnik bez problemów pracuje około 5-7min. po czym gaśnie mruga kontrolka świecy żarowej i obrotomierz zatrzymuje się na np 1000 obrotów, zamarza.
Wylacze zapłon wszystko wraca do normy. Odpalam ponownie i pracuje już tylko około 2 min i gaśnie.
Dodam że nie zatankowałem bezyny(jak inni sugerowali) wymieniłem FILTER paliwa, dolałem do paliwa środek do czyszczenia ukladu wtryskowego oczywiście do dizla.
Proszę o pomoc.
10
Silniki wysokoprężne (diesel) / Gasnacy silnik
Ostatnia wiadomość przez kubsik - 15.02.2020, 09:19
Witam wszystkich mam taki przypadek.
Pacjent Mondeo mk3 2.0tddi 16v 115ps
Uruchamiam silnik bez problemów pracuje około 5-7min. po czym gaśnie mruga kontrolka świecy żarowej i obrotomierz zatrzymuje się na np 1000 obrotów, zamarza.
Wylacze zapłon wszystko wraca do normy. Odpalam ponownie i pracuje już tylko około 2 min i gaśnie.
Dodam że nie zatankowałem bezyny(jak inni sugerowali) wymieniłem FILTER paliwa, dolałem do paliwa środek do czyszczenia ukladu wtryskowego oczywiście do dizla.
Proszę o pomoc.
1 2 3 4 5 6 7 8 ... 10