Tuning Duratec'a 2,5Turbo ... co i gdzie szukać?

MAG, 11.06.2011, 19:02 « poprzedni - następny »

TAM

Co do BOV-ów w ST/RS opinia też jest jednoznaczna - zdecydowanie nie.

snafu

I to warto wtedy razem z aktuatorem wymianiać, czy ten już ma mniejsze znaczenie i sieria ogarnia? W zasadzie koszt za oba spory się już robi.

MAG

Jak dodam to co juz zakupiłem w ciagu ostatnich dwóch tygodni i dodam dv to juz blisko 2,5kzl sie zrobi...
Aktuator
Boost selenoid
ECU spacer
Kolanka do IC
Sportcat
Musze jeszcze kupic:
zarniki do xenonow
Olej plus filtry
Uszczelkę kolektora wydechowego



Chyba DV poczeka jeszcze na swoją kolejkę, no chyba ze sprzeda mi sie dolot BSR...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

TAM

28.11.2014, 19:14 #303 Ostatnia edycja: 28.11.2014, 19:15 by TAM
Cytat: snafu w 28.11.2014, 15:43
I to warto wtedy razem z aktuatorem wymianiać, czy ten już ma mniejsze znaczenie i sieria ogarnia? W zasadzie koszt za oba spory się już robi.
Aktuator możesz wymienić później, albo nawet wcale. Wszystko zależy od tego, co chcesz osiągnąć. Oczywiście z praktycznych względów wygodnie jest wymienić DV i aktuator jednocześnie, bo trzeba się dostać do turbiny. Oryginalny aktuator potrafi stosunkowo długo wytrzymać i poprawnie działać, ale do mocniejszych modów jest po prostu za słaby i za mało precyzyjny. Wtedy najczęściej stosuje się Forge'a z żółtą sprężyną, a w niektórych przypadkach z niebieską, jeszcze sztywniejszą (ja mam niebieską). Dokładne strojenie trzeba już robić na tym aktuatorze, na którym zamierza się jeździć.

weksla

Mag szkoda że nie pisałeś nic np. Wziąłbym ten Ecu Spacer pzawsze przesyłka wyszlaby taniej. Jak cos bedziesz jeszcze zamawial daj zawsze znac. Może akurat mnie zainteresuje
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

snafu

28.11.2014, 21:12 #305 Ostatnia edycja: 28.11.2014, 21:16 by snafu
Ecu spacer. On daje lepsze chłodzenie ecu? Thomas już wspominał ale myślałem, ze to przypadek fokusow.

MAG. Aktuator forge? Jaka sprężynka?

TAM dzięki za info.

heko

ecu spacer daje oddech turbinie :D
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

weksla

Szkoda ze w Polsce nie idzie kupić takich rzeczy...:(
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TAM

snafu, heko ładnie to ujął, a przy tym nie pagarsza chłodzenia ECU

snafu

Kilka pytań:

1.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.ebay.de/itm/Power-Rohr-Durchzug-Focus-ST-225-Mondeo-S-MAX-2-5T-/180512214382#ht_4197wt_1161

Warto? Ktoś ma?

2.
Aktuator. Jeśli bym się decydował to z żółta czy niebieska sprężynka lepiej się sprawuje?

3.
Wzmacnianie bloku st. Ktoś robił coś podobnego? Są tańsze patenty?

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.dreamscience-automotive.co.uk/ford-focus-st-mk2/performance-upgrades/857-dsci-block-mod.php

TAM

To nie jest najlepsza power-rura. Moim zdaniem najlepsza jest ta:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/8298/3254/elevate_large_bore_intake_pipe___ford_focus_st
Ja mam właśnie taką, ale nie dlatego piszę, że jest najlepsza bo ją mam, tylko wybrałem ją, bo jest najlepsza...
Aktuator z żółtą sprężyną. Niebieską stosuje się w wyjątkowych przypadkach (dla modów powyżej 340 KM i z turbiną RS-ową lub mocniejszą).
O wzmacnianiu bloku było już na forum. Ja mam taki mod jak w linku, raczej nie ma niczego tańszego.

weksla

Rura fajna!

Pisze teraz ogólnie do posiadaczy Fok ST 225

Jesli ktokolwiek będze robił jakiekolwiek zakupy zagraniczne UK lub D itp prosze o kontakt, może dorzuce się do zamowienia. Zawsze to przesylka na min. 2 osoby. pzdr
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

snafu

Dział zakupowy zdecydowanie trzeba uruchomić. I pod grupowe i pod spodziewane zamówienia spoza kraju. Jak coś, będę dawał znać.

T

Przecież został uruchomiony:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,3908.msg39152.html#msg39152
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

snafu

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/8298/3254/elevate_large_bore_intake_pipe___ford_focus_st

Dziś sobie zerknąłem pod maskę. Widzę, że powinna się ładnie zmieścić u mnie.  Z tego wynika, że w ori rurze poszerzenie jest na końcu tej rury, tu natomiast już za airboxem i maf sensorem tak? Przez co na wlocie do turbiny nie powstają zawirowania, mamy lepszy przepływ w rurze i bardziej odporny na podgrzewanie przepływającego powietrza materiał? Chyba się zdecyduję