Tuning Duratec'a 2,5Turbo ... co i gdzie szukać?

MAG, 11.06.2011, 19:02 « poprzedni - następny »

snafu

Heko zgrywasz się, czy na poważnie :)? Sprawdza się taki układ? Kat 200 wtedy nawet? Dziś już się zapętliłem z tym tematem.

TAM

Tak na wszelki wypadek - kat 100 cpsi nie ma sensu - niewiele daje. Dopiero 200 cpsi jest dobrym kompromisem między składem spalin a osiągami.

snafu

Czyli wychodzi, że na całości DP i reszta 2,5" z katem 200 cspi.
Heko a jak z odblokownaiem dołu? DP 3" i brak kata oblokowywał mocno. 2,5" + kat 200 nie przydławi mocno? W ciężkim smaxie brakuje trochę tego dołu.

heko

nigdy nie robiłem z katem, ode mnie zawsze wyjeżdżają na przelocie
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

TAM

heko, pewnie stąd opinie o głośnym DP 3". Moim skromnym zdaniem nie da się osiągnąć przyzwoitych rezultatów z DP mniejszym niż 3", jeśli dalej jest jakiś działający kat (np. 200 cpsi). Po prostu 3" DP zapewnia większe ciśnienie spalin, co kompensuje opory kata, który nawiasem mówiąc tworzy razem z DP całkiem miły wstępny tłumik. A to akurat dla mnie jest to sporą zaletą.

heko

to ja może taki przykład:
FF3 st 250KM...po wymianie DP na 3" i  decacie, prawie nic się nie poprawiło :D
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

TAM

A dlaczego miało się poprawić? Przecież mocno rozstroił się wydech. A programowe zestrojenie tego, jak sam kilka postow wcześniej pisałeś, nie jest proste (3" jeszcze utrudnia sprawę). Paradoksalnie pewnie byłoby lepiej, gdyby kat został. Ja zresztą za jakiś czas wybiorę się do Ciebie na "fine tuning", to będzie dobra okazja żeby sobie pogadać i trochę rzeczy posprawdzać :-)

skoti79

Cytat: TAM w 15.12.2014, 01:09
A dlaczego miało się poprawić? Przecież mocno rozstroił się wydech. A programowe zestrojenie tego, jak sam kilka postow wcześniej pisałeś, nie jest proste (3" jeszcze utrudnia sprawę). Paradoksalnie pewnie byłoby lepiej, gdyby kat został. Ja zresztą za jakiś czas wybiorę się do Ciebie na "fine tuning", to będzie dobra okazja żeby sobie pogadać i trochę rzeczy posprawdzać :)
TAM, Angole rady nie dali? :)

TAM

Nieee... nie w tym problem. Nie da się po prostu zrobić kilkunastu testów i strojeń mailowo ;-) Bo baza jest jak najbardziej ok.

MAG

15.12.2014, 08:25 #369 Ostatnia edycja: 15.12.2014, 08:31 by MAG
Ja na te chwile stawiam na DP3" + sportcat 200cpsi (MagnaFlow na alledrogo za 430zeta) i na razie (do czasu zebrania kasy na nowy wydech  :} ) zejscie do standardowego wydechu - pamietam Kuge na chyba identycznym zestawie (chociaz ona mogła mieć DC a nie sportcat) i po strojeniu miała ponad 280KM, a oprócz IC to chyba wiecej modów tam nie było...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu

Tak strzelając lekko :) można faktycznie przyjąć DP 3" + 200cpsi lub 2,5" z decatem.
Chyba będę się na pierwszą opcję decydował. Kat nie tylko poprawi trochę kwestię spalin ale i głośności.
I faktycznie ten MagnaFlow wydaje się ciekawy. "Tłumikarze" robiący własne caty chcą 800-900 za nie, więc nie wiem czy warto.

skoti79

Cytat: MAG w 15.11.2014, 10:27
Snafu - tak, to jest odpowiedź od Peruna.
Ja mu napisałem że chce osiagnąć 320-330KM i to jest to co mi odpisal.
Zdanie które zacytowałem zaczynało sie od słów "żeby osiagnac 320KM przy tej turbinie...."

Na forum volvo tez sie pytałem jednego gostka o zrobienie hybrydy do tego silnika, to krótko mi odpisał, że kosztuje to 2koła....

Możesz coś więcej zacytować, z tego co odpisali?? Może ktoś już robił hybrydę do ST??
Zbliż się nowy rok i nałóg się odzywa. Trzeba coś zmodzić :D
Strona to Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.perunturbo.pl ?? Gdzie Oni się mieszczą??

wilhelm

Cytat: snafu w 15.12.2014, 09:47"Tłumikarze" robiący własne caty chcą 800-900 za nie, więc nie wiem czy warto.

Ja miałem farta, bo kupiłem na allegro 3" decat za 150 a okazało się, że to był sportowy kat :D

snafu

Co do katów. Po rozmowie z El-tec. Magnaflow montuje dużo osób. Sami mają w ofercie ale....
Pan Wojtek twierdzi, że to taka mocna, mocna średniawka jest. Że w tej cenie nie da się zrobić skutecznego kata, bo samo pokrycie go dobrymi materiałami chemicznymi to koszt min 300-400zł. Twierdzi, że lepszy efekt jeśli chodzi o spaliny uzykuje na jego 100cpsi
Mocno się już nastawiłem na ten magnaflow, ale na decyzję jest jeszcze czas.

MAG

Cytat: skoti79 w 20.12.2014, 22:58
Możesz coś więcej zacytować, z tego co odpisali? Może ktoś już robił hybrydę do ST?
Zbliż się nowy rok i nałóg się odzywa. Trzeba coś zmodzić :D
Strona to Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.perunturbo.pl? Gdzie Oni się mieszczą?

Tak, to Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Perunturbo.pl.
Pisali ze tej konkretnej suszarki jeszcze nie robili, ale patrząc na ich projekty, to wydają sie naprawdę sensowni.
Nie chce mi sie teraz na fonie szukać, ale sa chyba z Augustowa - poszukaj sobie na ich stronie info o tym.
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0