Szanujemy Twoją prywatność. My i nasi partnerzy wykorzystujemy cookies oraz inne technologie w celu dostarczenia Ci spersonalizowanej usługi najwyższej jakości.
WIĘCEJ INFORMACJIAKCEPTUJĘ

 

Błąd P0443 Mondeo ST220 3.0

G-SHOCK, 06.09.2012, 23:45 « poprzedni - następny »

G-SHOCK

Witam ostatnimi czasy zaczął pojawiać mi się check informujący o awarii zawru par paliwa (p0443) czy ktoś jest w stanie podać mi lokalizacje tego zaworu w silniku 3.0 V6 ??

NeroN

za przepustnicą, koło odmy. Taki zaowrek z kabelkami i dwowami rurkami.

« Dodane: 06.09.2012, 23:52 »

http://media.photobucket.com/image/recent/jotting/P1010013.jpg

https://lh5.googleusercontent.com/_80T3175GjY0/TYewxCpZtrI/AAAAAAAAANw/WHWpra1u34A/s288/z3.jpg
FFI 1.6 HB & ST220 Blue Performance

Wilu117

Miałem z tym problem kiedyś, kupiłem inny zaworek ale nie pomogło więc zacytuję siebie:
CytujSama cewka działa impulsowo (tak jak wtryskiwacz) i załącza się dopiero kilka minut po odpaleniu. Komputer w jakiś sposób tym steruje bo napięcie na wtyczce jest od razu po odpaleniu silnika, ale cewka zaczyna pracować dopiero kilka minut później. Samo działanie tego zaworu można wyczuć dotykając go bo wtedy dość mocno drga.

U mnie była przerwa na kablu i w jednej pozycji nie łączył

G-SHOCK

Dziekuje bardzo temat uważam za zamknięty :)

Essio

G-SHOCK napisz co było problemem w twoim ST220. Zawsze się komuś przyda, nie będzie musiała druga osoba znów pytać. Niszowe autka to i każda rozwiązana usterka mile widziana.  :)
Dopisz jak to nie problem skąd jesteś.  :)
Oberslejzen!

G-SHOCK

ahhh no tak przepraszam zapomnialem. generalnie wyjalem go calego przeczyscilem sprawdzilem wszystkie podcisnienia, podoginalem piny we wtyczce i po przejechaniu 300km nic mi sie nie zaświeciło wiec wnioskuje ze pomogło... Pochodzę z Łodzi :) pozdrawiam

yayko

witam
mam ten sam problem tylko nie mogę tego czujnika znaleźć :) macie jakieś foto z zaznaczonym miejscem gdzie to jest i czym to przeczyścić :)

Alek

12.01.2015, 18:50 #7 Ostatnia edycja: 12.01.2015, 18:52 by Alek
To jest ten badziew co powinien wisieć na kolektorze dolotowym ale ma taką marną obejmę która pęka więc pewnie spadł Ci gdzieś w okolice kolektora ale wydechowego :). Jego kabel wchodzi do kolektora za przepustnicą w tym miejscu gdzie wspomaganie hamulców bierze podciśnienie, tylko od spodu.

edit:
Jeżeli już go znajdziesz i okaże się że mam rację i ma pęknięte gumowe "ucho", nie musisz zamawiać nowego tylko potrzebujesz długiego t-wraps'a, albo dwóch.

MichałB

Panowie, czy do ST220 pasuje zawór par paliwa od 2.0 lub 1.8?