[Focus] Aftermarketowe zawieszenie do FF ST mk2

TowerST, 14.11.2012, 20:13 « poprzedni - następny »

TowerST

Przymierzam się do zakupu amorków z regulacją. Oczekuję po nich jak największego komfortu w opcji dupowóz i jak najlepszej trakcji w opcji tor. Oczywiście cudów nie ma i rozchodzi się o kompromis, ale z drugiej  strony nie chciałbym zbierać plomb i nie mieć progresu w trakcji. Będę wdzięczny za pomoc w tym temacie.

Denerwuje mnie również nurkujący przód. Znalazłem taki produkt, który na papierze ogranicza tą przypadłość

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/8164/3143/whiteline_anti_lift_kit___ford_focus_st_

Czy ktoś z Was miał doczynienia z takim modem?
RS Mark III / było ST225 / ST150

osama80

poszukaj cos z tego:

Bilstein - B8 = UPRATED DAMPERS
   B12 = UPRATED DAMPERS AND EIBACH SPRINGS
   B14 = HEIGHT ADJUSTABLE FIXED DAMPING
   B16 = HEIGHT ADJUSTABLE AND ADJUSTABLE DAMPERS

chyba ze tansza opcja to sprezyny eibach 20mm przod i 25mm tyl i do tego stabilizator whiteline.

Sprobuj na stronach pumabuild, dreamscience, focusstparts, pumaspeed.

rod195

dobre zestawienie części a jaki masz koszt tego?

TowerST

B12 Pro Kit - 2800 pln brutto
Stabiliztor poprzeczny Whiteline coś koło 600 pln
RS Mark III / było ST225 / ST150

wilhelm

Ten stabilizator jest razem z  poliuretanowymi tulejkami?

TowerST

tak, tulejki z opaskami w komplecie
RS Mark III / było ST225 / ST150

wilhelm

Juz go masz czy dopiero będziesz go kupował?  No i co z tym katem? Czekam na odpowiedz :)

TowerST

Już mam, ale auto odbieram w poniedziałek. Jeśli chodzi o kata to na razie zastanawiam się nad Twoją opcją, a jego wywaleniem.
RS Mark III / było ST225 / ST150

wilhelm

Cytat: TowerST w 23.02.2013, 22:39Jeśli chodzi o kata to na razie zastanawiam się nad Twoją opcją, a jego wywaleniem.

Jeśli nie będzie Ci przeszkadzał smród spalin to wywalaj, zawsze trochę głośniej będzie strzelał i turbo powinno mieć lżej :D

TowerST

smród smrodem, ale zdrowie Panie najważniejsze. However.... według osoby, której zdanie cenie - więcej smrodu i toksyn będę wchłaniał z auta, które stoi przede mną więc nie mam się co przejmować.

btw.

b12 pro kit i stabilizator whiteline na pokładzie - inna bajka teraz, auto w końcu rusza dupą w zakręcie - odczuwalnie podsterowność się zmniejszyła, do tego szpera lepiej pracuje oraz w przypadku jazdy na załączonym ESP o wiele szybciej "wyprzedza" pracę ESP. Krótko: super mod!

RS Mark III / było ST225 / ST150

TurboPama_pl

Pytanie do autora tematu: jaki budżet ogólnie chcesz i możesz przeznaczyć an zakup wszystkich części? Bo to ma kluczowe znaczenie podczas doboru samej firmy.

TowerST

hymmm, dzięki za pytanie, ale parę postów wcześniej pochwaliłem się moim nowym zawieszeniem ((:
RS Mark III / było ST225 / ST150