Szanujemy Twoją prywatność. My i nasi partnerzy wykorzystujemy cookies oraz inne technologie w celu dostarczenia Ci spersonalizowanej usługi najwyższej jakości.
WIĘCEJ INFORMACJIAKCEPTUJĘ

 

[Focus] EGT w sinikach R5 2.5

weksla, 25.12.2015, 18:15 « poprzedni - następny »

loockas

Jaki to jest koszt robocizny +/-?

gomad

18.01.2018, 16:11 #76 Ostatnia edycja: 18.01.2018, 16:14 by gomad
Cytat: AdixST w 18.01.2018, 07:32
A tuleja nie pier*olnie? :P Skoro te blaszki pomagają to może się skuszę.. Muszę to jeszcze przemyśleć, bo w tym miesiącu miałem coś innego kupić :)


tuleja pier*dolnie tylko blaszka uszczelnia to pekniecie i efektów ubocznych brak.
A co do samych blaszek, musza byc zrobione zgodnie ze sztuka i zaleceniami pumaspeed. Zle wlozona blaszka bo moze byc argumentem dla przeciwnika ze na zablaszkowanym motorze i tak peklo i jest problem

Co do ceny?
blaszki puma chyba 70funtów, dreamscience 35funtów
rozrzad
planowanie glowicy
komplet uszczelek
olej
plyn chlodniczy
robocizna
:)

MAG

A już prawie chciałem pisać, że będę te blaszki u siebie wsadzał...  ;-)

Kwatery na lato w Gdańsku:
http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

weksla

No myślę Mag że w tych pieniądzach nie ma lepszej i sprawdzonej opcji.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

MAG

Domyślam się, ale na dzień dzisiejszy jestem coraz bliżej mysli o zmianie Smokusa jeszcze w tym roku i wtedy nie będzie mi sie opłacało cokolwiek z nim robić.

Jeśli sytuacja się wyklaruje (zapewne przed wakacjami będzie coś wiadomo), to albo Smokus jeszcze troche ze mna pobędzie i wtedy będę najpierw robił jeszcze ostatnie podejście do walki z mocą. Jesli uda się wystrugać ponad 280KM, to zapewne zablaszkuję blok.
Jesli okaże się, że jednak mój egzemplarz jest bardziej oporny, to wyprzedaję komplet gratów i zostanę tylko na samym programie do seryjnego osprzętu, a wtryski, turbo z osprzętem i coś tam jeszcze "pójdzie pod młotek"
Kwatery na lato w Gdańsku:
http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Monti

19.01.2018, 16:02 #80 Ostatnia edycja: 19.01.2018, 16:03 by Monti
Cytat: gomad w 18.01.2018, 16:11
tuleja pier*dolnie tylko blaszka uszczelnia to pekniecie i efektów ubocznych brak.
A co do samych blaszek, musza byc zrobione zgodnie ze sztuka i zaleceniami pumaspeed. Zle wlozona blaszka bo moze byc argumentem dla przeciwnika ze na zablaszkowanym motorze i tak peklo i jest problem

Co do ceny?
blaszki puma chyba 70funtów, dreamscience 35funtów
rozrzad
planowanie glowicy
komplet uszczelek
olej
plyn chlodniczy
robocizna
:)


Blaszki z pumaspeed, dreamscience oraz moje (notabene wszystkie są wykonywane z tego samego materiału :) ) mają identyczne działanie poza ceną. A obydwa sklepy informują, że blaszki podnoszą wytrzymałość tulei na pękanie. Z tego co Ty napisałeś wynika ze nie podnoszą wytrzymałości tulei a to jest bledną informacja.

Pumaspeed jak i dreamscience nie piszą do jakiej granicy KM podnoszą wytrzymałość ale myślę ze bezpieczna granica to 330km.
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

loockas

Jaki jest objaw pękniętej tulei? Ubytek płynu i biała chmura za nami?

weksla

Tak. Jeszccze popuchnięte, twarde węże od wody przez CO w układzie chlodzenia
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

gomad

dla ciekawskich, blok w 2.0 ecoboost czyli mk3 ST. Różnice widać gołym okiem, ponadto nie zapominajmy, że jest to odlew. Więc kwestie oddziaływań mechanicznych na tuleje cylindra są pomijalne w tym przypadku :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


weksla

Pozdro dla kumatych gomad
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

mluki

A czy ma ktoś jakieś doświadczenia z tulejami Darton?

Generalnie na zagranicznych forach są raczej chwalone i uważane za najbardziej profesjonalne wzmocnienie seryjnych tulei w tych silnikach.
Jakie moce można bezpiecznie rozwijać i kto potrafi takie coś poprawnie zamontować?

1donrafaello

Panowie po zrobieniu wydechu smax 2.5 t pomiedzy 2-3tys obrotow wydech wpada w rezonans czy sensowne byloby wstawienie jesnego tlumika seryjnego a na drugiej stronie dac sama rure z przepustnica. Kiedy chce cicho  w trasie z rodzinka to lece na seri a jak sam poszalec to na przepustnicy, jest jedno ale czy na pojedynczym tlumiku nie bedzie roslo niebespiecznie egt. Dwoch tlumikow nie zmieszcze bo mam butle lpg.