[S-Max] S-max 2,5T vel szybkobus

snafu, 31.01.2015, 22:46 « poprzedni - następny »

TAM

Jak słychać, to najpewniej spadł. Nawiasem mówiąc nie wiem jak to możliwe... Zapomnieli założyć zaciskacza?

weksla

Snafu a założyłeś już hybrydę?
Ciekawi mnie jedna rzecz, które turbo jest lepsze/bardziej wydajne. Oryginalne od RS-a czy taka hybryda?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

thomas198

Jasne ze z rsa , w hybrydzie po stronie ciepłej zbytnio nic sie nie da zrobić,  a same zwiększenie kompresora za wiele nie da .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

tak tylko pytałem:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

snafu

Cytat: TAM w 15.04.2015, 21:36Jak słychać, to najpewniej spadł. Nawiasem mówiąc nie wiem jak to możliwe... Zapomnieli założyć zaciskacza?

Tak też mi się wydaje. Jak dotarłem, osłona już była przykręcona. Takie foty mi wyszły. Mało wyraźna, ale wygląda, że opaski/zaciski są.
Jutro podjadę, aby zerknęli.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Cytat: weksla w 15.04.2015, 21:41Snafu a założyłeś już hybrydę?
Ciekawi mnie jedna rzecz, które turbo jest lepsze/bardziej wydajne. Oryginalne od RS-a czy taka hybryda?
weksla, turbo jeszcze nie weszło. Jest tam nowy aktuator więc założę tuż przed strojeniem.
Wydajniejsza będzie hybryda oparta o tą z RSa :) A tak poważnie to myślę, że RSowa. Musiałby ktoś do foki założyć, aby mieć miarodajne porównanie. Z pewnością STkowa hybryda będzie szybciej wstawała, ale nie nadmucha tyle co RSowa.  

Kris1976

Cytat: weksla w 12.04.2015, 13:44
A no to nie wiedziałem, ja juz mam założony Ecuspacer więc kombinował nie będę, puszkę jakoś dociąlem, że się zamkneła. Wizulanie dla niewtajemniczonych wygląda jak fabryka.
Jak ?! masz jakieś foto ?
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

TAM

snafu, sprawdź wszystko dokładnie, bo chyba jednak chodzi o coś innego... Jeśli uciekałoby powietrze związane z BS-em, to efekt byłby odwrotny, czyli permanentny overboost! A Ty masz niedoładowanie, czyli jakby pojawiła się gdzieś nieszczelność za turbiną. Ewentualnie źle podłączony jest DV i to przez niego ucieka powietrze (to jest jak najbardziej słyszalne).
Mam nadzieję, że przy wymianie nie zamienili rurek DV i aktuatora! To byłby niezły numer...

snafu

16.04.2015, 22:32 #97 Ostatnia edycja: 16.04.2015, 22:36 by snafu
Jutro jedno auto zrzucają z podnośnika więc podjadę się wstrzelić. Mam tak, że np. na 4 jak jadę sobie i wcisnę mocniej to do ok. 4 tyś dokręci i dalej nie bardzo chce, zaczyna natomiast być słuchać uciekające powietrze.

« Dodane: 16.04.2015, 22:36 »

Najgorzej, że ta sama ekipa u MAGa montowała więc liczę, że źle tu nie ogarnęli :)

MAG

17.04.2015, 08:25 #98 Ostatnia edycja: 17.04.2015, 08:27 by MAG
Snafu, ale u Ciebie tylko BS moze robić te problemy, bo przecież turbiny nie ruszali ani niczego przy niej.

Jeszcze ewentualnie gdzieś na łączeniach IC moze jest jakaś nieszczelność i jak pojawia sie większe ciśnienie to nie trzyma szczelności, ale z tym to strzelam....



Chociaż tez ewentualnie przy wymianie wtrysków moze gdzieś sie jakieś lewe powietrze pojawia?



Btw - u mnie mieli problem z regulacja actuatora, ale przecież u Ciebie tego nie ruszali...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu

Zobaczymy. Dla mnie to, że wężyk spadł z BSa było pierwszą myślą. W sumie jeśli upuszcza powietrze poza układ, to nie ma ma ładowania na wyższych ciśnieniach.

Dobra, nie ma co zgadywać. Dziś w okolicach południa mają kończyć auto, podjadę jak je zrzucą.

MAG

No i ???
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu

Nie pojechałem finalnie, Nie podpasowała mi pora. Sajgon w robocie. Dziś nawet mam pracującą sobotę > w pon. ważny projekt klientowi oddajemy.
We wtorek jadę ze sprzęgłem, wtedy wyjaśnię. Przy jeździe emeryckiej zero problemów więc tak jeżdżę lub staram się drugim autem jeździć.

snafu

Przewody niebieskie teoretycznie siedzą ok. Na oko też poprawnie założone. Wyjmą sanki to ogarną, sprawdzą ewentualne nieszczelności w dolocie.

Jedną rzecz też zauważyłem. Częściej mi się włącza wentylator na chłodnicach. Efekt wtrysków, niedostrojonej mieszanki i szybszego grzania silnika? Czy może duży IC jakieś czujniki przesłonił? W sumie nie przeszkadza ale jest zmiana więc zastanawia mnie.

TAM

Cytat: snafu w 21.04.2015, 11:55Częściej mi się włącza wentylator na chłodnicach
Tak się czasem dzieje "samoistnie", jest to efekt adaptacji do paliwa. ECU stara sie dać możliwie duży kąt wyprzedzenia zapłonu; jak zaczynają się pojawiać stuki, to go opóźnia, ale w takich warunkach silnik bardziej się grzeje. Jeśli wszystko gra, efekt mija po kilku dniach jazdy, ale za jakiś czas może na chwilę znowu się pojawić.

snafu

Za kilka dni to już heko nad nim popracuje :) Ważne, żeby tam ewentualne nierówne spalanie (w zasadzie go nie wyczuwam) nie szkodziło silnikowi. Ale nie powinno prze ten czas. Dziś sprzęgło wpada więc zacznę sobie termin wypadu ustalać.