Focus st + turbo od Rs'a

paweleczek666, 03.12.2015, 00:01 « poprzedni - następny »

paweleczek666

Witam,
Pół roku temu kupiłem auto gotowe z turbo od RS'a i setupem na 327 koni,
czy można podciągnąć to wyżej?
Gdzie ewentualnie mogą pojawić się ograniczenia, lub może przy jakiej mocy?
Pozdrawiam

weksla

Jakie wtryski?
Turbo to nie wszystko. Czy inne podzespoły są zmiebione?
IC Wydech Decat?
Jeślibto masz porobione to wynik nir za bogaty. Podejżewam że kwestia strojenia. Jesli reszta elementów jest seryjna to to najpierw trzeba zrobic wydech IC i wtryski. Napisz coś więceh o aucie
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

ST

No i przy tej mocy kolektor plastikowy powinien być wyrzucony i zmieniony na A.S.

PyRsHaL

Moc nie ma wpływu na allahu akbar kolektora - ciśnienie doładowania ma na to wpływ :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

ST

No przy turbinie z RS-a wzrosła moc i ciśnienie doładowania...

PyRsHaL

U mnie wzrosła moc, ale ciśnienie zostało te samo :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

thomas198

Akurat za doładowanie na poziomie 1.2 i tak dużej mocy(350) muszę pochwalić Heko , ale doładowanie na takim poziome to tylko w ST , RS przy 1.2 pewnie miał by ledwo 320-330 .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

lolomanolo

Bo to zależy przy jakich obrotach te 1.2 ;)

sseebbaa1

thomasowi chyba bardziej chodziło o stopień sprężania silnika i tzw. kompresję efektywną.
Kompresję efektywną (nie wiem czy to prawidłowa polska nazwa tego parametru) wylicza się nie tylko na podstawie ciśnienia doładowania, ale też właśnie z uwzględnieniem kompresji silnika.

((boost psi / 14.7) + 1) x motor compression = effective compression.
The effective compression formula allows a supercharged motor to be compared to a normally aspirated motor. For the most part, a supercharged motor with the same effective compression as a (similar) normally aspirated motor with the same static compression should have about the same overall power.


Normalnie ten wzór wykorzystuje się do porównywania osiągów silnika doładowanego z silnikiem wolnossącym.
Ale wzór pomaga też porównać dwa doładowane silniki, gdy jeden z nich ma inny stopień kompresji.
Można wtedy obliczyć o ile większe doładowanie trzeba wepchnąć do cylindrów, aby skompensować niższy stopień sprężania.

To zapewne powoduje, że RS mający kompresję 8,5:1 potrzebuje mocniejszego dmuchnięcia niż ST z kompresją 9,0:1.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

thomas198

Większe doładowanie o ile są takie same turbiny , a jedna różnica ktora różni te silniki to stopień kompresji. A jak ktoś by chciał zejść z doładowania turbo w Rsie ,to tylko mu pozostaje wymiana turbo na wydajniejsze. Przy mniejszym doladowaniu ta sama ilość powietrza na sekundę. Tak bedzie u mnie doładowanie około 1.5bar a moc szacujemy na około 500KM
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

heko

...i kaaaabooommm :D
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

thomas198

Nie nie ,tym razem tak nie będzie, a tak na marginesie rezygnuje z ori sterownika bo nim nic nie nawojujemy .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

heko

zrezygnować to musisz z tego st motorka :P
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

thomas198

A czemu tak myślisz, jakieś obiekcje do tego silnika ?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

05.12.2015, 14:18 #14 Ostatnia edycja: 05.12.2015, 15:29 by weksla
Skoro jest zrobiony blok jako prawie monolit i silnik zakuty to raczej nie ruszy go już nic.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps