Focus II ST 2.5T 06' by Barti87

barti87, 18.03.2011, 22:59 « poprzedni - następny »

barti87

Nie ma problemu, dawaj znać to się jakoś ustawimy. A może by tak zebrać kilka aut i jakiś mały spot wiosenny ?
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

pawle

Cytat: barti87 w 06.03.2012, 15:03
Nie ma problemu, dawaj znać to się jakoś ustawimy. A może by tak zebrać kilka aut i jakiś mały spot wiosenny?
Jestem za, chętnie podebatuję o Promotorze - zakochałem się w Twoim wykresiku:)
pawle

wilhelm

Z nowymi modami będziesz szedł w górę z Nm czy ten starcza i tylko chcesz żeby tak szybko nie opadał? :)

barti87

Cytat: wilhelm w 06.03.2012, 15:29
Z nowymi modami będziesz szedł w górę z Nm czy ten starcza i tylko chcesz żeby tak szybko nie opadał? :)
Myśle że troche z Nm pójdziemy wyżej, ale też będe chciał aby był płaski do końca żeby się wyżej nie dusił. Myśle że ok 480-500 Nm max
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

vtec

to kiedy ten spot i gdzie, w niedziele byl maly spot w Arkadii z FFKP....
u mnie nadal bez zmian, czekam na czesci ... 3,5 tygodnia ... niezla porazka ...

barti87

Cytat: vtec w 06.03.2012, 20:17
to kiedy ten spot i gdzie, w niedziele byl maly spot w Arkadii z FFKP...
u mnie nadal bez zmian, czekam na czesci.... 3,5 tygodnia.... niezla porazka....

A na co jeszcze czekasz? myślałem że już wszystko Ci doszło. A spot nie wiem :P ja się dostosuje.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

vtec

IC i aktuator. Na szczęscie widzę że dziś wyszło, a na pon/wt umówiony jestem na całą robotę ...

barti87

Cytat: vtec w 07.03.2012, 12:35
IC i aktuator. Na szczęscie widzę że dziś wyszło, a na pon/wt umówiony jestem na całą robotę....
Ja na ICka też troche czekałem bo mieli braki na magazynie.

Do mnie dzisiaj przyszły kolejne paczki :
- bandaż na kolektor i dwonpipe oraz opaski (bandaż na 1200 stopni)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



- zegary AutoGauge Boostu i EGT
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Cały czas nie wiem co z tą chłodnicą oleju i przewodami do niej nie za bardzo się na tym znam, musze coś poszperać poczytać może się czegoś dowiem.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

T

Wreszcie ktoś postanowił owinąć kolektor i dp bandażem. :) Może przy okazji zrób porting i polerkę kolektora wydechowego? ;)

Co do chłodnicy oleju to nie jest to taka oczywista sprawa, bo jak za bardzo wychłodzisz to tez nie dobrze. Ktoś Ci to powinien dobrać do auta. Ew. można popatrzeć na zachodnich forach co montują do podobnych configów jak Twój i zrobić coś podobnego.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Ry2y

A to foka nie ma własnych wskaźników? Ja powiem szczerze, że nie jestem zbytnio zadowolony z auto gauge. Może u ciebie będą lepiej działać. Boost na starcie potrafi mi już nie wskazywać zera, tylko gdzieś poniżej. Może swoje przekręciłem zbyt dużym boostem. Auchimowi potrafiły się np. przywieszać na jakiś wartościach.
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

barti87

Cytat: Tomasz w 07.03.2012, 21:00
Wreszcie ktoś postanowił owinąć kolektor i dp bandażem. :) Może przy okazji zrób porting i polerkę kolektora wydechowego? ;)

Co do chłodnicy oleju to nie jest to taka oczywista sprawa, bo jak za bardzo wychłodzisz to tez nie dobrze. Ktoś Ci to powinien dobrać do auta. Ew. można popatrzeć na zachodnich forach co montują do podobnych configów jak Twój i zrobić coś podobnego.

Nad tym portingiem się zastanowię, cenna uwaga, nie wpadłem na to :)
Właśnie wiem dlatego nie chce sam podejmować decyzjo odnośnie tej chłodnicy właśnie cały czas szukam przegladam w poszukiwaniu rozwiązań.

« Dodane: 08.03.2012, 14:44 »

Cytat: Ry2y w 08.03.2012, 07:09
A to foka nie ma własnych wskaźników? Ja powiem szczerze, że nie jestem zbytnio zadowolony z auto gauge. Może u ciebie będą lepiej działać. Boost na starcie potrafi mi już nie wskazywać zera, tylko gdzieś poniżej. Może swoje przekręciłem zbyt dużym boostem. Auchimowi potrafiły się np. przywieszać na jakiś wartościach.

Ma własne wskaźniki ale skala jest do 1.2 Bara a i tak teraz jest poza skale, a później będzie większy boost. A EGT będzie potrzebne do kontroli. Ale też masz już te wskaźniki z silniczkiem krokowym bo zostały one poprawione właśnie ze względu na liczne błędy w odczytach (podobno teraz jest idealnie). Zobaczymy mam nadzieje ze będzie ok.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

auchim

Cytat: barti87 w 08.03.2012, 14:41Ma własne wskaźniki ale skala jest do 1.2 Bara a i tak teraz jest poza skale, a później będzie większy boost. A EGT będzie potrzebne do kontroli. Ale też masz już te wskaźniki z silniczkiem krokowym bo zostały one poprawione właśnie ze względu na liczne błędy w odczytach (podobno teraz jest idealnie). Zobaczymy mam nadzieje ze będzie ok.


ten silniczek krokowy będziesz jeszcze przeklinał jak wskaźnik zacznie trzeszczeć :/ Jakość autogauge adekwatna do ceny, wprawdzie nie jest to jakiś no name ale za porządniejsze płaci się kilka razy więcej.

wilhelm

On trzeszczy nawet jak jest nowy ;) Szczególnie przy szybkich zmianach wartości.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=8J39qrbeAdk - Może seryjny wystarczy do 1.8 bar? :D

« Dodane: 09.03.2012, 17:53 »

A jeśli już chcesz jakiś dołożyć to wolałbym dobry mechaniczny - przynajmniej będzie cichy :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.re5pect.pl/wskaznik-doladowania-52-mm-stack-st3111.html

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=NBR7pzQrlXg

barti87

Cytat: wilhelm w 09.03.2012, 17:47
On trzeszczy nawet jak jest nowy ;) Szczególnie przy szybkich zmianach wartości.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=8J39qrbeAdk - Może seryjny wystarczy do 1.8 bar? :D

« Dodane: 09.03.2012, 17:53 »

A jeśli już chcesz jakiś dołożyć to wolałbym dobry mechaniczny - przynajmniej będzie cichy :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.re5pect.pl/wskaznik-doladowania-52-mm-stack-st3111.html

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=NBR7pzQrlXg

A niech trzeszczy i tak wydech zagłuszy.
Co do mechanicznego nie podobają mi się i tyle, wybrałem autogauge bo znajomi w autach mają polecali i są zadowoleni więc myśle że nie będzie tak źle. Zamontuje będe testował.
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)

barti87

A tu kilka zdjęć jakie udało mi się odkopać :)

Intercooler Airtec Gen 3 przed montażem

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Porównanie Airtec vs. seryjny

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Downpipe i decat przed montażem

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



A z nowości to przerobione sprzęgło na jednomas+wzmocnienie docisku+kewlarowe (większe niż w seri) okładziny cierne (wytzrymałość zestawu 400Ps+ 600Nm+)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.





« Dodane: 17.04.2012, 18:44 »

Niestety jakość zdjęć słaba bo z tel mechanika. :)
Performance Blue
FMIC Airtec 3, Downpipe 3'', De-cat 3'', Cat Back 3'' Milltek Sport
Turbo RS, Injector 550cc, RS airbox, remap by PromotoR/CompSport, Hp 360+ Nm 500+ (will be better)