GaBB'owe Mk3 Kombi TDCi

GaBB, 26.05.2010, 16:19 « poprzedni - następny »

GaBB

A ja dotarłem na spokojnie do Krakowa - jutro dzień zapchany ale może wieczorem wreszcie zdjęcia porobię :)

Co do zachowania hamulców - nie wiem czy któryś z was prowadził jakiegoś renaulta? :) teraz moje mondeo podobnie sie zachowuje - czyli hamulec "łapie" wysoko, nawet bardzo i trzeba się przyzwyczaić. Ale jest o niebo lepiej...

Idąc za radą Tomasza dzwoniłem dziś do gościa który robił i jarzma mocujące zaciski i będę przy najbliższym wyjeździe w jego strony go nawiedzał i będzie tworzył jarzma pod tarcze 320mm - żeby były na przyszłość :P Tyle, że w ofercie ATM nie widziałem tarcz do focusa 320mm...ale może źle szukałem...
-----
Pozdrawiam,
Marcin

Polarny

Zdjęcia panie!

Jendrekmak

a jaka średnica tarcz była w tej alfie? bo zaciski no i klocki są robione pod konkretną średnicę tarcz więc pasują albo 300 albo 320 albo oryginał alfy (jeśli jest innej średnicy)?
Mondeo mk3 2004 2,0 TDCI 152KM 350Nm kombi ST look, ham. FF2 ST225, Eibach Pro -30

T

Cytat: GaBB w 13.06.2011, 23:29Idąc za radą Tomasza dzwoniłem dziś do gościa który robił i jarzma mocujące zaciski i będę przy najbliższym wyjeździe w jego strony go nawiedzał i będzie tworzył jarzma pod tarcze 320mm - żeby były na przyszłość
Tylko pamiętaj o balansie przód-tył. Jeśli teraz jest ok, a dasz większe tarcze tylko z przodu, to może się popsuć, a nie mam pojęcia czy da się to jakoś wyregulować przy sensownych kosztach. Ale to raczej wiesz. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

GaBB

Najgorsze jest to, że człowieka zazwyczaj zżera ciekawość "a może będzie lepiej?" :) Prawda jest taka, że różnica jest kolosalna i przy różnych dziwnych manewrach, jak sprawdzałem czy mi na przykład auta bokiem nie obróci jak wcisnę pedał hamulca, samochód zachowuję się przewidywalnie i stabilnie. Ponoć lepsze jest wrogiem dobrego i pewnie masz rację, że mógłbym więcej spierniczyć niż poprawić :) W tym momencie i tak finanse zweryfikowały jakiekolwiek dalsze plany z hamulcami - zostaje jak jest.

Cytat: Jendrekmak w 03.07.2011, 23:42a jaka średnica tarcz była w tej alfie?
W alfie tarcze 310mm - u mnie założone 300mm + oczywiście klocki od alfy :P
-----
Pozdrawiam,
Marcin

T

Cytat: GaBB w 05.07.2011, 21:54Ponoć lepsze jest wrogiem dobrego i pewnie masz rację, że mógłbym więcej spierniczyć niż poprawić
No właśnie, skoro jesteś zadowolony z obecnego efektu, to może lepiej zostawić tak jak jest...

Cytat: GaBB w 05.07.2011, 21:54W alfie tarcze 310mm - u mnie założone 300mm + oczywiście klocki od alfy
A z tyłu?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

GaBB

Niestety nie mogę edytować swojego pierwszego postu z opisem więc tutaj:
EDIT (stan na 14 lipca 2011)
-Z racji eksplozji lewego przedniego zacisku :( - niech żyją "okazje" z allegro jak się okazuje, musiałem wrócić na dni parę do seryjnych zacisków
-Skończony projekt car audio na moje potrzeby:
      -przód Infinity Reference 6020 (zestaw odseparowany 165mm), tweetery w słupkach przednich
      -tył JBL GTO 938 (6x9 trójdrożne)
      -wzmacniacz Blaupunkt GTA 460 (4 kanały po 90W przy 2 ohmach)
      -Kable Hollywood Energetics (zestaw zasilający + sygnałowe + głośnikowe)
      -wygłuszenie drzwi matami APP + własnoręcznie robione dystanse do przodu i tyłu
-Zawieszenie z przodu wyregulowane tak jak chciałem :) Zdjęcie mondka z profilu jutro :)

Fotki z dziś:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


-----
Pozdrawiam,
Marcin

wojoo

O panie... coś widze ze sie ruszyło w twoim wątku ;)

1: Maty do wygłuszenia 1 klasa ;) chociaż okleiłeś nie najgorzej :)
2: Zaciski od alfy super!


P.S To gdzie teraz jesteś... za granicą czy w PL?
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

T

Cytat: GaBB w 14.07.2011, 23:09wygłuszenie drzwi matami APP
Zaślepiłeś czymś te duże otwory montażowe, czy tylko maty tam dałeś?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Lasko1990

Jesteś na wyjeżdzie służbowym i robisz samochód ?? Trochę dziwne... Chyba jednak chcesz mnie zrobić w chuja i zwodzić ze zwrotem tych sprężyn...bo piszesz mi że jesteś w Holandii a tu nagle widzimy piękne foty z garażu jak działasz przy swoim aucie...czyżby zwrot trwał tyle co rok temu za stożki ??

ps. znajdż jakieś fotogeniczne miejsce w Holandii aby foty były ciekawe.

weksla

ooo a co to się stało z zaciskami?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

GaBB

wojtek czytaj :)
zaciski sa seryjne całkowicie + mikody
A maty? Tanie a różnica jest :)
Jak założę ponownie zaciski od alfy to dopstrykam fotki. Na razie zdjęcia gwintu chciałem wrzucić :)
-----
Pozdrawiam,
Marcin

T

Cytat: GaBB w 15.07.2011, 00:05A maty? Tanie a różnica jest
GaBB, konkrety, konkrety. Co zrobiłeś z otworami montażowymi? Co w środku drzwi? Na fotkach widać niewiele...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

GaBB

Otwory montażowe - blacha wyprofilowana pod kształt boczków, przynitowana a w miejscu gdzie z przodu jest silnik od otwierania szyb przykręcona. Na to maty. Środek drzwi odtłuszczony z tego syfu antykorozyjnego i naklejone maty z wyłączeniem miejsca gdzie jest szyna/profil (wzmocnienie/prowadnica szyby?). Starałem się robić to dokładnie ale robiłem to po raz pierwszy... Ale z efektu jestem bardzo zadowolony.

Cytat: Lasko1990 w 14.07.2011, 23:42Jesteś na wyjeżdzie służbowym i robisz samochód ??
No bez przegięć Lasko :) - ustaliliśmy po jakim czasie się kontaktujemy i działamy dalej jeśli nie uda Ci się sprzedać sprężyn. Jak masz jakieś wątpliwości to pisz do mnie via mail/gg/pw a nie śmieć mi w wątku :)

Cytat: weksla w 15.07.2011, 00:04ooo a co to się stało z zaciskami?
Lewy przedni się rozszczelnił i przestał działać jak wracałem do domu i dlatego na czas naprawy/zakupu nowych musiałem wrócić do seryjnych.

-----
Pozdrawiam,
Marcin

T

Cytat: GaBB w 15.07.2011, 00:38Otwory montażowe - blacha wyprofilowana pod kształt boczków, przynitowana a w miejscu gdzie z przodu jest silnik od otwierania szyb przykręcona. Na to maty. Środek drzwi odtłuszczony z tego syfu antykorozyjnego i naklejone maty z wyłączeniem miejsca gdzie jest szyna/profil (wzmocnienie/prowadnica szyby?).
To całkiem porządnie to zrobiłeś. Choć ja jestem jeszcze zwolennikiem pianki akustycznej do środka. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club