Co w zamian seryjnego katalizatora w ST170?

Es, 25.05.2011, 12:43 « poprzedni - następny »

T

Przymulenie na wysokich obrotach, czasem coś w nim grzechocze, zwykle też bardziej śmierdzi spalinami. Widać to też nieźle w komputerze.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Es

U mnie nie widać tego na komputerze jako błąd ale widać było w katalizatorze.
Generalnie auto dławi i moc za mała. U mnie jest jeszcze kilka składowych przyczyn.

Może uda się wspawać sportowy katalizator w miejsce starego (między sondy) ale zostawić na miejscu resztę. Muszę popytać jakichś fachowców od wydechów.

yoseph

eee to luz;p NA RAZIE nic z tych rzeczy się nie dzieje:) ale chętnie dowiem się czym to zastąpiłeś bo w przyszłości pewnie mnie to nie ominie.
NA RAZIE mam czasami zamulenie z dołu obrotów chociaż imrc się przełącza

Lasko1990

26.05.2011, 12:20 #18 Ostatnia edycja: 31.05.2011, 03:07 by badger
Zapchany katalizator to samochod sie dlawi i nie mial by siły przyspieszac stracił by na mocy ?

Przy zapchanym katalizatorze samochód się dławi i nie ma zupełnie siły przyspieszać. Wątpię, żeby tylko stracił trochę mocy.

Lasko, proszę Cię po raz kolejny, żebyś pisał po polsku. Tomasz.

Es

26.05.2011, 13:11 #19 Ostatnia edycja: 22.06.2011, 10:42 by Es
To może być jedna z wielu przyczyn.

p.s.
Gdyby ktoś myślał o seryjnym w Fordzie to cena do ST170 wynosi 5940 zł    :stupid:
Niektórzy dają promocję 1000 zł w dół.

tommyst

no i co z tym katem
wiadomo juz cos ,bo u mnie tez chyba pomału sie konczy i trzeba myslec nad wymiana
seryjny odpada bo cena z kosmosu

Es

Kupiłem używkę w dobrym stanie i jeżdżę na razie na niej. Musiałem mieć stosunkowo szybko auto na wyjazd i nie miałem czasu na zabawy. Tak czy siak, mam stary kat i jeśli mi się kiedyś zachcę to go przerobię na sportowo. Temat jest delikatnie mówiąc"ciężki".