Tuning Duratec'a 2,5Turbo ... co i gdzie szukać?

MAG, 11.06.2011, 19:02 « poprzedni - następny »

heko

S-max seria + IC



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

ccLot

A jaki IC? Wyszło jak na fabrycznym. 8)

weksla

Fajny prezent na święta:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

heko

...jakiś fimic...nie zaglądałem :)
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

MAG

Pany - czy po montażu actuatora i boostselenoidu trzeba jakąś procedurę adaptacji przeprowadzić?
Bo mam szarpania i wrażenie ze raz jest za słaby, a raz ze dostaje strasznego kopa i jedzie chwile jak wariat.
Po jednej takiej przegazowce wyskoczył checkengine ale po wyłączeniu silnika i odpaleniu zniknął i nie wrócił, z tym ze tez go tak ostro potem nie traktowałem bo nie chce na sylwka sobie problemu ze strajkującym autem zrobic.

Bez obciążenia silnik pięknie sie wkręca

Btw - przy okazji wymiany actuatora i bs wleciał DP 3" i Sportcat 200cpsi...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

heko

prawdopodobnie masz overboost/przeładowanie, a w S-max i Mondeo, objawia się to szarpaniem właśnie :)
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

TAM

31.12.2014, 18:59 #381 Ostatnia edycja: 31.12.2014, 19:02 by TAM
Cytat: MAG w 31.12.2014, 18:34Pany - czy po montażu actuatora i boostselenoidu trzeba jakąś procedurę adaptacji przeprowadzić?
Zdecydowanie, a tym bardziej że jeszcze doszedł DP i sportcat... Po pierwszym odpaleniu należy zostawić samochód na luzie, aż się całkiem rozgrzeje i dopiero zacząć jeździć. Na początku sporo jazdy z małymi i średnimi obciążeniami, ale w dużym zakresie obrotów. Z czasem można coraz bardziej zwiększać obciążenia, ale
naprawdę stopniowo. W miarę dobrze będzie po 2-3 dniach, całkiem dobrze dopiero po 2 tygodniach lub nawet poźniej, zakładająć że jeździ się niezbyt dużo.

« Dodane: 31.12.2014, 19:02 »

Heko dobrze prawi - overboost wynika z tego, że nie dałeś kompowi szansy przystosować się do totalnie nowych warunków.

MAG

Czyli w Nowy Rok czeka mnie odłaczanie acu ... ;-)
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

skoti79

Cytat: MAG w 31.12.2014, 18:34
Pany - czy po montażu actuatora i boostselenoidu trzeba jakąś procedurę adaptacji przeprowadzić?
Bo mam szarpania i wrażenie ze raz jest za słaby, a raz ze dostaje strasznego kopa i jedzie chwile jak wariat.
Po jednej takiej przegazowce wyskoczył checkengine ale po wyłączeniu silnika i odpaleniu zniknął i nie wrócił, z tym ze tez go tak ostro potem nie traktowałem bo nie chce na sylwka sobie problemu ze strajkującym autem zrobic.

Bez obciążenia silnik pięknie sie wkręca

Btw - przy okazji wymiany actuatora i bs wleciał DP 3" i Sportcat 200cpsi...

Możesz mieć rurki na BS zamienione.  Ja tak miałem i chyba Stiveno

MAG

Mimo wszystko nie posądzam ich o taki błąd, zeby zle podłączyli przewody...

Robię teraz adaptacje i zobaczymy.
Jak zakładałem wtryski od RS'a to tez przez kilka dni komp sie do nich dostosowywał i dziwnie szczególnie na wolnych obrotach pracował.
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

thomas198

Dziwne ze wszyscy mają problemy z wtryskami i osprzętem turbiny, jestem po wymianie (2 dni ) dv, solenoid i aktuator , zadnych problemów,  nie mowmy o wtryskach z RSa, bo wtym samym czsie założyłem turbo z RSa i kazdy wie ze turbina jest wydajniejsza wtryski też, a problemow nie było.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

skoti79

Cytat: MAG w 01.01.2015, 10:49
Mimo wszystko nie posądzam ich o taki błąd, zeby zle podłączyli przewody...

Robię teraz adaptacje i zobaczymy.
Jak zakładałem wtryski od RS'a to tez przez kilka dni komp sie do nich dostosowywał i dziwnie szczególnie na wolnych obrotach pracował.
U mnie też miało być OK, a jednak się pomylili. Objawy podobne jak u Ciebie. Po zamianie rurek nie było już żadnych problemów z adaptacją.

thomas198

Normalne jak pomyla rurke z przed turbo z rurka za turbo , to bedxie problem , bo aktuator bedzie dziaac odwrotnie , wtedy kiedy bedzia misl sie otwiersc to zscznie sie zamykać a turbo zacxnie sie wkrecac na niebezbieczne predkosci wyrnika i wtedy przeładowuje,  UWAGA jak sie wkręcić turbina za wysoko to sie moze rozpaść,  ja bym na tym nie jeździł. Prawiflowe podłączenie to rurka przed turbo jest u góry turbiny , a rurka za turbo jest z boku na muszli turbo , widać ja od strony nadkola zaraz nad polosia.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

DawPi

U mnie też się pomylili. Auto muliło jak nie wiem.
The on­ly way to get rid of a tem­pta­tion is to yield to it..

MAG

Ale u mnie teraz po w miarę prawidłowym zrobieniu adaptacji jest lepiej.
Znaczy zgodnie z sugestia TAM'a jezdze na razie nie obciążając za bardzo silnika, ale przy 5-6 tys obr nie mam zadnych problemów z przeladowaniami, a i szarpanie zdarza sie tylko sporadycznie.

Dzisiaj i jutro mam zamiar stopniowo coraz mocniej go deptac i zobaczymy reakcje auta...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0