TDCI Big Turbo Eibach Pro-kit Focus ST Brakes Bi-xenon FMIC Car Audio System

wojoo, 13.05.2010, 22:43 « poprzedni - następny »

GaBB

Wojoo a moment obrotowy to gdzie uciekł?? Bo coś chyba nie tak jest na tym wykresie :)
-----
Pozdrawiam,
Marcin

wojoo

nigdzie nie uciekł, zobacz ze do 4500 masz jeszcze ok 300nm

uważasz ze moment uciekł ?:)
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

GaBB

No u mnie przy 4tys jest 300NM fakt. Ale maksymalny moment masz na dość niskim poziomie jak na taka dmuchawę. tak mi się wydaje...i Twoj maksymalny 360 to tak niemal jak w serii 2.0 tdci :) Ale może Ci jeszcze ten program dopracują :)
u mnie masz 424 nm max i wychodzi przebieg tak, ze jak pisałem przy 4tys jest jeszcze koło 300nm ale potem drastycznie spada :)
-----
Pozdrawiam,
Marcin

wojoo

Cytat: GaBB w 13.09.2010, 17:51
No u mnie przy 4tys jest 300NM fakt. Ale maksymalny moment masz na dość niskim poziomie jak na taka dmuchawę. tak mi się wydaje...i Twoj maksymalny 360 to tak niemal jak w serii 2.0 tdci :) Ale może Ci jeszcze ten program dopracują :)
u mnie masz 424 nm max i wychodzi przebieg tak, ze jak pisałem przy 4tys jest jeszcze koło 300nm ale potem drastycznie spada :)

pojedz na normalna chamownie bo te w vtechu to jakies dziwne sa ;) poza tym wole miec bardziej plaski moment i taki ktory ciagnie do samego konca a nie jak w wiekszosci diesli gdzie strzał dostajesz przy 2 tys a przy 3500 to juz nie masz w ogole mocy

"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

GaBB

no nie przesadzaj :P przy 3,5tys mam 360NM...nie uważam, że to brak mocy :) Tym niemniej faktycznie masz ładny, płaski wykres momentu i to się pewnie czuje "in plus" w jeździe
A btw, u mnie max moment jest przy 2,7tys obrotów więc, źle nie jest :)
-----
Pozdrawiam,
Marcin

T

Cytat: GaBB w 13.09.2010, 17:58
no nie przesadzaj :P przy 3,5tys mam 360NM...nie uważam, że to brak mocy :) Tym niemniej faktycznie masz ładny, płaski wykres momentu i to się pewnie czuje "in plus" w jeździe
A btw, u mnie max moment jest przy 2,7tys obrotów więc, źle nie jest :)
Ale Ty GaBB masz generalnie max moment ok. 380 Nm. Te 424 Nm to z jakiejś dziwnej górki nagle w małym zakresie obrotów, którą powinni Ci zlikwidować przy strojeniu...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

GaBB

może masz i rację ale jest ona odczuwalna i z tego punktu max juz w miare równo schodzi moment w dól więc narzekał nie będę. A przy jeździe taki przebieg momentu jest bardzo przyjemny :) A, że nie jest równy i płaściutki jak u Wojtka - taka uroda mojego silnika widać :) Ale przebieg momentu jak i mocy u niego wyszedł spoko i mi sie podoba, tylko wydaje mi się, że jak na takie modyfikacje to ciut mało wypluł...
-----
Pozdrawiam,
Marcin

auchim

wojoo to w końcu kto nie podołał strojeniu kreator czy v-tech krk?

wojoo

Cytat: auchim w 13.09.2010, 18:13
wojoo to w końcu kto nie podołał strojeniu kreator czy v-tech krk?

vtech - krk... strasznie sie zawiodłem
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

T

Cytat: GaBB w 13.09.2010, 18:11
może masz i rację ale jest ona odczuwalna i z tego punktu max juz w miare równo schodzi moment w dól więc narzekał nie będę.
No ja bym nie powiedział, zobacz, że najpierw masz płaski moment, potem nagle strzał 40-50 Nm, a potem znów chwilę płaski i dopiero spada. Twoim miejscu spróbowałbym jednak dojść co jest tego przyczyną, bo to też zdrowie na układu przeniesienia napędu na pewno nie jest. Może warto pokazać wykres na Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.racingforum.pl? Pewnie Ci napiszą co może być nie tak. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

heko

Cytat: wojoo w 13.09.2010, 18:21
vtech - krk... strasznie sie zawiodłem
..a kiedy byłeś w Vtech???
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

wojoo

Cytat: Tomasz w 13.09.2010, 18:41
Może warto pokazać wykres na Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.racingforum.pl? Pewnie Ci napiszą co może być nie tak. :)

lepiej niech nie pokazuja bo nie lubia tam fordów :wojoo:
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

weksla

hmmm sam nie wiem co mam powiedzieć.
Wojoo ale moment coś myślałem że będzie większy, poza tym przy 4500 mieć 300Nm to bardzo dobry wynik:).
190 koni ogarniesz spokojnie.
Zdradź mi co to za tajemniczy gość??
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Cytat: weksla w 13.09.2010, 20:11
Zdradź mi co to za tajemniczy gość??
To podobno ten:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

ee z tego co słyszałem to mistrz strojenia diesli:)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps