Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Polerowanie felg

Cinkciarz, 10.06.2010, 20:49 « poprzedni - następny »

T

Cytat: Cinkciarz w 30.12.2010, 14:34
za dużo oglądasz polskich komedii  :stupid:
A Ty ciągle gadasz zamiast pucować felgi. Darek nie będzie zadowolony i Cię skarci. :stupid:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Cinkciarz

31.12.2010, 10:56 #46 Ostatnia edycja: 31.12.2010, 17:23 by Cinkciarz
najważniejsza przesyłka kurierska dotarła zestaw do polerki felg

trzy kółka i trzy pasty polerskie cięzkie jak kostrki brukowe ;)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



POLEROWANIE FELG I INNYCH POWIERZCHNI ALUMINIOWYCH

Polerowanie wstępne:

W celu usunięcia małych rys na powierzchni (można wstępnie polerować po ziarnie
320, przy większym docisku po 240) należy użyć tarczy Sizalowej 150mm i nanieść na nią
pastę CUT-PS (żółta).
Na początku proszę postrzępić tarczę kawałkiem metalu, trochę się posypie, ale
dzięki temu odpowiednio się ,,ułoży", następnie proszę zaimpregnować tarczę pastą, tzn. na
obrotach nanosić pastę przez jakieś kilka-kilkanaście sekund.
Tarcza delikatnie się ,,postrzępi", zrobi się z niej ,,szczotka". Przy późniejszym użytkowaniu
należy nanosić pastę raz na kilkanaście, kilkadziesiąt sekund. Nie określę, w jakich
dokładnie odstępach czasowych, jest to kwestia konkretnej obróbki i wyczucia.

Polerowanie końcowe:

Do polerowania należy użyć tarczy elastycznej 150mm Typ-P żółtej (otwór sześciokąt
24mm) i nanieść na nią pastę polerską PW-5 (jasnoniebieska). Delikatne ryski zostaną
usunięte, a powierzchnia zostanie przygotowana pod poler lustrzany
Postępować analogicznie, jak w przypadku polerowania wstępnego, z tą różnicą, że
nie trzeba na początku tak długo impregnować tarczy, wystarczy kilka sekund.
Polerowanie lustrzane:
Do polerowania należy użyć tarczy 150mm Typ-B bawełnianej białej i pasty Brillux (szara).
Postępować analogicznie, jak w przypadku polerowania wstępnego, z tą różnicą, że
nie trzeba na początku tak długo impregnować tarczy, wystarczy kilka sekund.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

wojoo

wypolerowales juz cos ?
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

Cinkciarz

Dekiel dla przykładu i pół felgi chciałem wiedzieć jak się spiszą te pasty które dzisiaj przyszły pocztą jak na moje oko jest rewelacja
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

hashenty

No grubo. Efekt rewelka. Tylko jakoś nie widzę chromów w mondeo.
Może się przekonam, jak zobaczę fotki na Twoim aucie.
W sumie na tle ciemnego - niebieskiego auta może być ciekawie.

wojoo

Cytat: hashenty w 31.12.2010, 19:04
No grubo. Efekt rewelka. Tylko jakoś nie widzę chromów w mondeo.
Może się przekonam, jak zobaczę fotki na Twoim aucie.
W sumie na tle ciemnego - niebieskiego auta może być ciekawie.

to nie chrom tylko polerka ;) poza tym mozesz zobaczyc w moim temacie jak to wyglada gdyz w wakacje u siebie wypolerowalem wszystkie felgi
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

hashenty

Cytat: wojoo w 31.12.2010, 19:10
to nie chrom tylko polerka ;) poza tym mozesz zobaczyc w moim temacie jak to wyglada gdyz w wakacje u siebie wypolerowalem wszystkie felgi

Mniejsza o większość - świeci się jak psu jajca? Świeci :]

Widziałem Twoje sławetne fele ;] Tylko że przy srebrnym efekt nie rzucający się w oczy.

Cinkciarz

dekiel deklem ale felga sie gorzej poleruje bo to twarde aluminium. Dekiel jest z miekkiego aluminium i wypolerował się w ciągu 5 minut
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

Cinkciarz

Jak NA RAZIE temat polerki umarł ponieważ buduje się maszyna do polerki. Zasada działania bedzie identyczna jak na tej poniżej

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

T

Chyba Ci się nudzi, Cinkciarz. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Cinkciarz

Cytat: Tomasz w 01.02.2011, 00:19
Chyba Ci się nudzi, Cinkciarz. ;)

nie po prostu martwi mnie fakt ze nie mam felg gotowych na lato ;) i musze działać :D a maszyna rozwiąże moje problemy tokarz dostał zlecenie i juz sie robia :D
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

eng

Opony sobie lepiej kup a nie pierdołami się zajmuj.

Cinkciarz

Cytat: eng w 01.02.2011, 08:56
Opony sobie lepiej kup a nie p...ołami się zajmuj.

najpierw polerka później opony
Było Mondeo Mk3 2.0 TDCi ST  ...   a jest   ...   Pontiac Trans Am 5.7 GTA   ...    Vw Caddy 1.4  ...   Suzuki GSX-R K7 600

wilhelm

kiedy będziesz miał to gotowe?  8)

weksla

ale powiedz mi jakim cudem za pomoca tej maszynki wypolerujesz to między szprychami?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps