Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Focus ST `06

molo, 11.11.2011, 22:11 « poprzedni - następny »

heko

zostało pomierzyć kompresję
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

wilhelm

Może przełóż od kogoś sprawną cewkę i zobacz czy nadal będzie szarpał.

heko

podjedź, może nie jutro, bo robię RS-sa, ale trzeba to dokładnie sprawdzić
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

molo

dobra, dzisiaj jak pojechałem autem kawałek to wyskoczył mi bład, na kompie wyskoczył mi bląd 2 cylindra a własnie przekładałem cewke z 4 na 2. Takze pewnie cewka poszła

« Dodane: 29.10.2012, 08:28 »

aaaaa dzięki Grzesiek za chęć pomocy

« Dodane: 29.10.2012, 08:30 »

Jeszcze takie pytanie czy cewke kupić ori czy może byc jakiś zamiennik?

NeroN

Ori, Ford nie lubi zamienników w układzie zapłonowym.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

wilhelm

Dobrze, że to tylko cewka :)

molo

teraz już mogepotwierdzić to była walnięta cewka. Niestety musiałem kupić jakiś zamiennik gdyż w ASO forda,volvo cewka na zamówienie i czas oczekiwania ok. 5dni. Dzięki za pomoc :)

DawPi

Gościu, jakbyś zadzwonił do mnie to bym Ci powiedział, że to walnięta cewka, a tak. Ehh.
The on­ly way to get rid of a tem­pta­tion is to yield to it..

kompot

Cześć, jestem nowym właścicielem foczki molo, fajnie lata niestety pojawił się problem i liczę na waszą pomoc :)
Przy normalnej jeździe jak wskazówka doładowania zatrzymuje się w 1/4 zegara wszystko jest ok, dynamicznie się zbiera, wszystko jest w normie jednak jeśli pociśnie się ją trochę bardziej tak że zamyka zegar doładowania to ją krztusi i przerywa, ledwo się zbiera :(
Zmieniłem świece na OE Ford, wymieniłem czujnik doładowania, wyczyściłem przepływkę, od elektrycznej strony sprawdzony u elektryka, nie bierze oleju, nie kopci, nie ma żadnych nieszczelności w dolocie, tankowany od tego czasu na kilku stacjach, był błąd w pamięci - "niskie ciśnienie doładowania" ale nie zapalił checka na desce.
Pozdro i z góry dzięki :)

Lukasz-no1

Sprawdź a jak jest dziurawa membrana wydup to całkowicie a w miejsce dotocz zaślepkę.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.





Pozdro
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

kompot

Dzięki kolego, a gdzie tego szukać, bo w tej foczce jest zgrzebany dolot?

o ile to w ogóle jest z dolotu? :D

Lukasz-no1

Dokładnie tutaj.
I polecam wyciągniecie lampy, będzie łatwiej.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



I sprawdź jeszcze tu.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Połączenie przepustnicy z IC.

Pozdro
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

vtec

Lukasz, czym tam teraz śmigasz?

Lukasz-no1

Niestety niczym  8)
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/?id=24&ial=298 :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.adrenalinemotorsport.pl/zdjecia-uzytkownikow/z,ford-focus-ii-st225 :]

wilhelm

Łukasz, ale on nie ma symposera bo w tym miejscu jest wsadzony blow off, ja bym szukał przyczyny właśnie w BOV'ie. Sprawdź czy nadal masz w turbosprężarce seryjny zawór DV, jeśli tak to wywal na próbę blow off. Jeśli nadal masz seryjną gumową rurkę to można w nią wsadzić jakąś zaślepkę 35mm (ja kupiłem plastikowy korek w Leroy za parę zł). Co do świec to polecam Denso IKH22, są o jeden stopień zimniejsze niż seria i mają dużo cienszą w porównaniu do seryjnych iglicę/elektrodę. :)

Seryjny DV jest w tym miejscu

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.