St220 - zmiana na koła 16 i spalanie w dół <wow>

NeroN, 14.12.2011, 18:16 « poprzedni - następny »

NeroN

Ja nie mam czasu na ASO (50km mam do najbliższego) a mechanika we wsi mam napewno niegorszego. Motałem się bo mnie zżerała ciekawość co to i od mechanika na święta pożyczyłem manometr :)

Czekam aż sie uszczelni zawór paliwa, zrobię loga dla siebie ELMem i idzie do mechanika na diagnozy bo ja nie mam teraz czasu na zabawy :/
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

NeroN

28.12.2011, 23:32 #46 Ostatnia edycja: 28.12.2011, 23:34 by badger
OK, wróciłem z pracy, fura szczelne ma już paliwko i w drodze po piwko do przed chwilą zrobiłem wykres, jak dla mnie brakuje paliwa na wysokich.

Jutro zawoże rano do mechanika - niech się bawi :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Wersje do scanXL do pobrania do wrzucenia w program, jedna samo 3ci bieg, druga z jazdy - Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.LOGI - KLIK
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Cytat: NeroN w 28.12.2011, 23:32Wersje do scanXL do pobrania do wrzucenia w program, jedna samo 3ci bieg, druga z jazdy - LOGI - KLIK
U mnie się nie otwierają, możesz wyeksportować do CSV i gdzieś wystawić? ;)

PS. Poprawiłem Ci link, bo nie działał. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

Nie da sie w tym do CSV exportnąć.

PW
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Patrząc na wykres mam wrażenie, że masz przy WOT ubogo na jednym rzędzie cylindrów.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

Na jednym napewno, ale jedną sondę niedawno wymieniłem na nową i ta druga może być trochę zamulona (wolniej pokazuje odczyty), ta żółta - zobacz na wykres z jazdy.

Chyba bardziej pocieszam się że to zamulenie sondy... brak paliwa, zostaje zawór/wtryski.

Jeżeli nie zamulenie sondy to... brak paliwa na jednym rzędzie...
I tu już nie mam pomysłu co może być.
Albo kompresja - fak!

W każdym razie właśnie zamówiłem drugą sondę.
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Z wykresu wynika, że sondy 11 (regulacyjna) i 12 (tzw. diagnostyczna) pokazują ubogo powyżej jakichś 5000 rpm. Druga para (21 i 22) pokazuje tak jak trzeba — bogato. Raczej mało prawdopodobne, żeby obie sondy uszkodziły się jednocześnie w takim sam, dziwny sposób (o ile nie pomyliłem numerów sond, ale chyba nie).

Zasadniczo na wysokich obrotach przy WOT na wszystkich sondach powinieneś mieć ok. 0,9V.

« Dodane: 29.12.2011, 00:59 »

Cytat: NeroN w 29.12.2011, 00:43zostaje zawór/wtryski
Zawór chyba nie, bo on chyba działa dla całej listwy. Jest jeszcze kilka opcji, ale wszystkie dość egzotyczne. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

No wiem...

Ta druga też zaczyna być poniżej 0,9V, foką się przejechałem po STku i tam jest jak w dym do samego odcięcia ponad 0,9V bez żadnych cudów. A w STku 0,6-0,8V

Albo to nie jeden problem... Ehh...

« Dodane: 29.12.2011, 01:05 »

No właśnie dla całej działa i jeżeli to jeden z rzędów, czas reakcji dignostycznej raczej wyklucza zapchanego kata...
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

I na czym się skończyło?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

NeroN

chyab katy, na hamowni jeszcze nie byłem.

Jeździ raczej lepiej (ale wydech wszystko tak skutecznie zagłusza że ciężko w sumei ocenić)

Na razie wydech idzie do poprawek bo jest WRC.
I uszczelnienie pokrywy rozrządu bo olej zaczął ciec, a już wszystkie simmeringi i inne uszczelnienia poszły do wymiany - to jeszcze miska i rozrząd pójdą do pełnego kompletu.

Tak warczy na dzień dzisiejszy:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.youtube.com/watch?v=Dz4QHADotp4

Rezonuje coś przeokrutnie przez brak katalizatorów chyba...
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

Wilu117

Ja mam wycięte środkowe tłumiki, poza tym jest seria i jak mu depnę na 1 albo 2 to też potrafię ostatnio taki dźwięk usłyszeć. Denerwuje mnie to trochę i się zastanawiam jak się tego teraz pozbyć...

T

Zamontować z powrotem środkowe tłumiki, jeśli to dla Ciebie taki problem... ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Wilu117

Problem polega na tym że podoba mi się dźwięk bo bez tych tłumików jest fajny pomruk, który nie przeszkadza w normalnej jeździe. Natomiast nie wiem jak się pozbyć rezonansu przy wyższych obrotach jak depnę.

T

Coś za coś, tłumiki środkowe tłumiły Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.m.in. ten rezonans. Oczywiście teoretycznie da się zrobić układ wydechowy w taki sposób, żeby rezonansu nie było, a fajny dźwięk pozostał, ale metodą prób i błędów to jest raczej trudne, jeśli nie niemożliwe...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Wilu117

W takim razie zostawię jak jest.