MONDEO MK3 2.2 TDCI 2007r. - pakiet MS DESIGN

tomiwfs, 14.02.2012, 09:51 « poprzedni - następny »

tomiwfs


A no racja , matowa ta listwa
nie będzie lipnie wyglądało - przód RS , progi RS a tył standard ?
Kurde przy standardzie zderzaku z tyłu średnio będzie pod nim kominek wyglądał , może coś w nim lekko nakroić ?

wilhelm

Ja bym założył przód ST, progi RS i tył ST - w czarnym aucie będzie to wyglądać ok. Na pewno lepiej niż jakiś kombinacje przód RS, tył ST. Tylny zderzak ST ma wyjście na dwie rury, kwestia podjechania do jakiegoś tłumikarza i dorobienia rozejścia na dwie rury i dopasowanie jakichś końcówek :) Na koniec jakieś fajne 18" i sprężyny z ST220 (-20) albo Eibach pro-kit (-35).

tomiwfs


Pytanie za 100 punktów , czy przypadkiem  nie wychodziły Mondea MK3 po lifcie TDCI z podwójnym wydechem z tyłu ?
może jakaś wersja Titanium czy coś . Po Łodzi jeżdżą co najmniej 2 takie sztuki , checzbeki , po lifcie , TDCI ,
zderzak TYLNY  z 2 kominkami , nie pamiętam dokładnie przednich zderzakóe ale chyba standard
wychodziło coś takiego ?

T

W przypadku Mondeo mk3 wyłącznie ST220 miało "podwójny" wydech. 2,2 TDCI z pakietem ST dostępne na niektórych rynkach miało "pojedynczy" wydech (a w kombi w ogóle schowany). We wszystkich innych wersjach wydech był całkowicie ukryty.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

tomiwfs


No dobra
Plan jest taki najpierw zrobię listwy pod szybami , spojlerek st - czyli pierdółki , + zakupię aluski 18-tki , potem jeżeli nie będzie za twardo to założę sprężyny od ST -20 , czyli lekko w dół .
Pakiet  RS ??? ST ??? To muszę jeszcze przemyśleć , RS chyba wyjdzie taniej ale ST w moim odczuciu lepiej wygląda ale trzeba błotniki zmienić żeby był lux .
Muszę to przetrawić ...
Ogólnie wielkie dzięki za pomoc koledzy , teraz wiem jak " ugryźć " ten temat tak co by wiochy nie było  hehe

NeroN

Nie wiem czy budżetow nie będzie odrazu lepiej springi Eibachy.

Z STka będą pewnie w używce tyle kosztować co nowe Eibachy, a używki już prawie 10 lat będą mieć to i uklepane mogą być torchę więc dobre byłyby nowe.



Wróć, Ty nie masz kombi ?
Bo w STku, w kombi tylko Nivo bło z tyłu...
FFI 1.6 HB & [color=black]ST[/color][color=red]220[/color] [color=blue]Blue Performance[/color]

T

Zdecydowanie najlepiej zacząć od fajnych 18" i obniżenia auta, to daje zdecydowanie największy efekt wizualny, szczególnie na ciemnym aucie, gdzie takie czy inne zderzaki nie rzucają się tak w oczy.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

tomiwfs

Cytat: NeroN w 16.02.2012, 21:37
Nie wiem czy budżetow nie będzie odrazu lepiej springi Eibachy.

Z STka będą pewnie w używce tyle kosztować co nowe Eibachy, a używki już prawie 10 lat będą mieć to i uklepane mogą być torchę więc dobre byłyby nowe.



Wróć, Ty nie masz kombi?
Bo w STku, w kombi tylko Nivo bło z tyłu...

Mam checzbeka 5 drzwi ( nie wiem jak się piszę checzbek prawidłowo po angielskiemu  ;)  )
Z tymi sprężynami to jest tak że w katalogu do mondeo występują Eibachy chyba -35 i z połączeniu z felgami 18 -tkami boję się że będzie za twardo a poza tym za nisko jeżeli robiłbym zderzaki i progi
Dlatego zwróciłem uwagę na sprężyny ST -20 zawsze to trochę wyżej ale to i tak się okaże czy będę się za sprężyny brał jak felgi kupie .
Jutro jadę do Forda zapytać sie o te felgi , trochę się cykam kupować przez neta bo może wlulą mi jakieś podróbki czy coś

T

Cytat: tomiwfs w 16.02.2012, 22:00ale to i tak się okaże czy będę się za sprężyny brał jak felgi kupie.
18" bez obniżenia wygląda trochę dziwnie...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

weksla

ee tam ja mam i śmigam D:
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Ry2y

Cytat: tomiwfs w 16.02.2012, 22:00Z tymi sprężynami to jest tak że w katalogu do mondeo występują Eibachy chyba -35 i z połączeniu z felgami 18 -tkami boję się że będzie za twardo a poza tym za nisko jeżeli robiłbym zderzaki i progi
Też się bałem że będzie strasznie twardo. A jest po prostu jakby dużo sztywniej. Samochód się nie buja jak łajba na falach. Po tym jak założyłem wcześniej 18" nauczyłem się omijać dziury i tyle. Przy samych 18tkach trzeba tak samo uważać jak i na eibachu. Czasem jak jadę z kimś kto ma standardowe zawieszenie w mondeo i 16", to mi się nogi same prostują jak widzę, że zaraz wjedzie w dziurę :) Taki nabyty odruch :)
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

tomiwfs


A jak założę 18 -tki + Eibachy to czy jak potem strzelę pakiet ST to nie będzie nigdzie obcierał i zawadzał o glebę przy bujnięciach ?

Ry2y

Jak założysz 18tki, eibachy i pakiet ST to najbardziej musisz uważać na krawężniki i ewentualne zaspy w zimę. Normalnie podczas jazdy nic się nie stanie, aż taki niski nie będzie :)
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

tomiwfs


I to się nazywa przydatna informacja informacja  , dziś jadę po felgi do ASO FOrda  w Łodzi to zapytam się o koszty pakietu itp. dzięki za poradę

auchim

Cytat: tomiwfs w 17.02.2012, 07:20
A jak założę 18 -tki + Eibachy to czy jak potem strzelę pakiet ST to nie będzie nigdzie obcierał i zawadzał o glebę przy bujnięciach?

dwa razy zdarzyło mi się zaliczyć dość ostre przyziemienie po wybiciu z hopki  :stupid: