[Focus] ST 2009r. //DawPi

DawPi, 17.05.2012, 09:23 « poprzedni - następny »

DawPi

Zolty, no ja też zamówiłem te śruby - zobaczymy, może u mnie przypasują. ;)
Aaa tak - oczywiście mogli mi to zamówić, ale byłoby ściągane z Niemiec i na za ok. dwa tygodnie, całe 200zł taniej niż z UK, a już wolę tyle dopłacić i mieć nawet na najbliższy poniedziałek/wtorek.

Ad ps - ja też nie zapomniałem i mam nawet nastawione przypomnienie. ;)
The on­ly way to get rid of a tem­pta­tion is to yield to it..

Kris1976

Zastanawia mnie czemu to sprzęgło - droższe od RSowego - trzyma tylko do 450 NM. Czyżby RS-we miało trzymać mniej ?! Może warto poprosić JW o dokładniejszą specyfikę
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/7405/2592/helix_uprated_organic_clutch_kit___ford_focus_st

Co do ASO - to ja bym im odpisał że takie odpowiedzi to jest kompromitacja zwykła. Wychodzi na to że większość z nas wie o wiele więcej od tych lamerów. Pamiętam jak przed kupnem STka poprzedni właściciel (przy okazji właściciel serwisu/ salonu Forda !)  tłumaczył mi że czipowaniu to na 7 szt. "poddaje się" jakieś max 2. Reszta jest jakoś tajemniczo zabezpieczona i że trzeba kompa rozbierać ale on tego nie poleca a zmiana wydechu to nic nie daje co najwyżej koni może parę zniknąć ... Tacy to są fachowcy
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

DawPi

Pamiętaj, że wklejasz sprzęgła z jednomasem, a nie dwumas, jak to ma RSowe. Lee z JWR napisał, że to sprzęgło od RSa mają w autach z 600NM w co trochę nie wierzę, ale jak mi te 470NM wytrzyma to będzie OK.

Wcześniej wkleiłem odpowiedź z głównej strony forda, gdzie miła Pani napisała, że nie podałem modelu RSa (co jest oczywiście bzdurą), więc odpisałem, że mowa o czywiście o MK2 po 2009r.. I co? Przefachowa odpowiedź:
CytatPonownie informujemy że części do wersji Focusa ST są opisane jako części do ST, zatem wydaje się że części od Focusa RS nie będą odpowiednie do Focusa ST.

:evil:
The on­ly way to get rid of a tem­pta­tion is to yield to it..

T

Cytat: Kris1976 w 21.09.2012, 09:16Co do ASO - to ja bym im odpisał że takie odpowiedzi to jest kompromitacja zwykła. Wychodzi na to że większość z nas wie o wiele więcej od tych lamerów.
W ASO nie ma sensu o nic pytać. jeśli są tam jacyś pasjonaci, to doskonale się ukrywają. Przeciętny pracownik potrafi jedynie odczytać, co mu program na monitorze pokaże. I to też nie zawsze, bo w moim przypadku pomylił czujnik położenia przepustnicy z uchwytem (po 5 minutach poszukiwań).
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

DawPi

heko, to normalne, że zapalając auto dosłownie na pół sekundy obroty skaczą do 3000 wydając przy tym trochę zbyt duży ryk, a potem spadają do 1200-1500? Oczywiście mowa o zimnym silniku. Na ciepło sprawdzę dopiero jutro, ale od środy faktycznie przy każdym zapalaniu mam taki objaw, więc na ciepłym raczej jest tak samo.

Jak ktoś inny ma soft w foce może to sprawdzić?
The on­ly way to get rid of a tem­pta­tion is to yield to it..

wilhelm

Carlos w sobotę też o tym wspominał i nawet pokazywał mi, że przy odpalaniu właśnie obroty rosną do 3k. W serii mam max 2k ;)

DawPi

molo mi mówi, że on jemu rosną tylko do ok. 2000. Mam się bać? ;)


A tak w ogóle to pompa wspomagania zaczęła mi się odzywać. :(
The on­ly way to get rid of a tem­pta­tion is to yield to it..

molo

Bać to masz się zawsze :)
Tak dokładnie mi do 2tysi lecą obroty i spadają. Może to w skutek tej nowej metody programowania

heko

hmmm...ciekawostka, nawet nie wiem skąd miałoby sie to brać
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

wilhelm

Cytat: DawPi w 21.09.2012, 19:45A tak w ogóle to pompa wspomagania zaczęła mi się odzywać.

U mnie od początku jak kupiłem było słychać wycie przy skręcaniu kół, z tym że czasem jest cicho a czasami słychać takie "łyyyyyy".

carlosc

Dawpi mam tak samo na serii bylo ma 2 tys obrotow jak jest cieply tez...ale jak zimny silnik to delikatnie ponad 3 tys obrotow;-p odrazu to zauwazylem po programie u heka to nastapilo:-) ale dla mnie bomba wychodze z pracy zapalam auto i wszyscy sie patrza bezcenne:-DDDD
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

k2argon

Panowie nie chcę otwierać nowego wątku dlatego zwracam się z prośbą o pomoc szczególnie do autora wątku tkóy przerabiał temat ;)
Czy do zainstalowania tego intercoolera Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.teamtorquesteer.co.uk/engine/gen-3-airtec-60mm-core-focus-st-intercooler-upgrade.html trzeba coś jeszcze dokupić/przerobić? czy kupuje i po prostu zamieniam.

Znalazłem w innym sklepie taniej - czy to są te same ?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.jsperformance.co.uk/accessories/intercoolers/airtec-focus-st-2.5-gen3-intercooler.html

Którą wersje kolorystyczną autor wybrał ?
Ford Kuga 2,5T 280HP 4WD

DawPi

Witka,
ja Ci z TTQ nie radzę kupować - zamówiłem swego czasu parę gratów by za miesiąc okazało się, że one nawet u nich jeszcze na magazynie nie są. Zamówiłem tutaj: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk i od razu wszystko przychodzi - warto jednak pytać o dostępność, by się niemile nie rozczarować.

Ten IC, co podałeś ze strony TTQ wchodzi plug and play, nic Ci więcej nie potrzeba oprócz kanału. Oczywiście zderzaka się nie ściąga. Był mały problem z klaksonem, ale jest na tyle 'luzu' na przewodzie, że wszystko wystarczyło. Komplet łączeń i śrubek jest w zestawie.

Ten tańszy jak się przyjrzysz nie ma lotek do kierowania powietrza na IC.

Kolorystycznie jedyny słuszny - cały czarny, bez napisów. ;)


P.s. tu masz taniej: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/8185/2584/airtec_gen_3_intercooler_kit_with_scoop___ford_focus_st
The on­ly way to get rid of a tem­pta­tion is to yield to it..

k2argon

OK! czyli ten brałeś tak? Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://j-w-racing.co.uk/product.php/8185/2584/airtec_gen_3_intercooler_kit_with_scoop___ford_focus_st

Druga sprawa czytałem też, że zmieniałeś wydech. Inwestycja warta? - odczuwalny przyrost mocy/przyśpieszenia?

Co ewentualnie doradziłbyś dokupić/zmienić. Z góry dzięki za pomoc.

Ps. Kilka dni temu dołączyłem do grona właścicieli ST i zaczynam modyfikacje - najważniejsze. Chciałbym docelowo osiągnąć ok 270 km.
Ford Kuga 2,5T 280HP 4WD

wilhelm

Cytat: k2argon w 25.09.2012, 23:34Ps. Kilka dni temu dołączyłem do grona właścicieli ST i zaczynam modyfikacje - najważniejsze. Chciałbym docelowo osiągnąć ok 270 km.

Pochwal się autem w odpowiednim dziale :D

Którego kupiłeś?