[Mondeo] ST220 i zawias przód

NeroN, 21.05.2012, 10:10 « poprzedni - następny »

veg

@Tigerbart ale ja mam B5Y ;)

Cytat: st-power w 31.01.2017, 21:23
Za Twoje odczucia winowajcą mogą być koła czyli niskoprofilowane 18stki.
Kupując tego typu auto albo się to kocha albo nie - pakowanie np 16 cali do Stejka to by była straszna krzywda, wybaczam gdy jest to zima,ale całym rokiem?  :D
Miękkie zawieszenie, balonowe opony nie idą w parze z pewnym prowadzeniem i bezpieczeństwem na drodze.
W 2.0 mam na lato 17' i jest ok a po przesiadce do ST220 z 18' czuć doły. Może jestem po prostu przewrażliwiony  :evil:
Kupiłem Eibach'y i zobaczymy co będzie dalej  :ghost: :ghost: :ghost:

T

Trudno oczekiwać, że usportowione auto będzie pokonywało nierówności w trybie kanapowym. :) Ale obiektywnie rzecz biorąc ST220 jest nadal relatywnie komfortowym autem.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

mnich80

Cytat: veg w 03.02.2017, 16:14
@Tigerbart ale ja mam B5Y ;)
W 2.0 mam na lato 17' i jest ok a po przesiadce do ST220 z 18' czuć doły. Może jestem po prostu przewrażliwiony  :evil:
Kupiłem Eibach'y i zobaczymy co będzie dalej  :ghost: :ghost: :ghost:


daj znać jak założysz.

Plus foto przed i po :)

Pozdrawiam

tasior87

Cytat: Tomasz w 03.02.2017, 17:16
Trudno oczekiwać, że usportowione auto będzie pokonywało nierówności w trybie kanapowym. :) Ale obiektywnie rzecz biorąc ST220 jest nadal relatywnie komfortowym autem.
Przy codziennej jeździe na gwincie przesiadając się do ST220 czuje właśnie ten tryb kanapowy :) Na 18-stki trzeba uważać ale zawieszenie jest baaardzo miękkie.

veg

Cytat: mnich80 w 03.03.2017, 12:11
daj znać jak założysz.

Plus foto przed i po :)

Pozdrawiam
Samochód lepiej się trzyma na szybkich zakrętach. Nie próbowałem iść na maxa bo pogoda nie sprzyjała ale myślę, że przy 18' będzie ostro :)

mnich80

Cytat: veg w 06.03.2017, 19:16
Samochód lepiej się trzyma na szybkich zakrętach. Nie próbowałem iść na maxa bo pogoda nie sprzyjała ale myślę, że przy 18' będzie ostro :)

Wrzucisz fotkę jak to wygląda po założeniu sprężyn?

veg

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


mnich80

No pięknie :)

T

Felgi stalowe w ST220 powinny być zabronione. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

veg

Jakby się wild_weasel rozmyślił to bym miał ładne 18' na zimę  :]

Tigerbart

Cytat: Tomasz w 14.03.2017, 03:18
Felgi stalowe w ST220 powinny być zabronione. :)

Z wyjątkiem poszerzonych do 8 cali felg strukturalnych ;)

mnich80

Hej.

Muszę wymienić amorki przód i tył. Zdecydowałem się na Ori. Ma ktoś może dojście do pewnego źródła żeby kupić dobre czyli niebiesko-czerwona etykieta?
I jeszcze pytanko - mocowanie amortyzatorów tył jest takie samo jak w zwykłym mk3?

Pozdrawiam

bubel25

To czyli łączniki stabilizatora do tyłu są takie same jak w normalnej wersji.?

zajc

Cytat: bubel25 w 21.03.2017, 12:45
To czyli łączniki stabilizatora do tyłu są takie same jak w normalnej wersji.?
Łączniki stabilizatora na tył muszą być do ST220, ze zwykłej wersji nie pasują.

bubel25

30.03.2017, 20:10 #134 Ostatnia edycja: 31.03.2017, 07:53 by bubel25
A jak jest z końcówkami drążka kierownicy?

« Dodane: 31.03.2017, 07:53 »

Cytat: bubel25 w 30.03.2017, 20:10
A jak jest z końcówkami drążka kierownicy?

I też takie pytanie. Jeżeli łączniki stabilizatora z tyłu mają długość 219mm to czyli z przodu też mają być o takiej długości?