Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Nowy RS??

auchim, 07.02.2013, 19:01 « poprzedni - następny »

T

Cytat: Kris1976 w 07.07.2016, 18:14Dla mnie priorytetem było nierzucanie się w oczy. Niewtajemniczeni nie muszą wiedzieć co to za auto.
To jest właśnie najfajniejsze w takich samochodach. :) Ma też swoje odbicie w mniejszym budżecie na mandaty.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

TAM

Ja też jestem zdecydowanym zwolennikiem takiego podejścia.

Adrian90

A mnie dziś mój pomarańcz Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.uratował.Na drodze gdzie zawsze jest ograniczenie do 70 od dziś robią remont i postawili 50 którego nie zauważyłem i cyk lizaczek, na radarze miałem 73.Gadka szmatka z policjantem i za elegancki kolor dostałem bonusik ;-)

Kris1976

...ciesz się że nie zbadał zawartości spalin  :evil:
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

Adrian90

Powiem Ci że tego podtlenku azotu to nie czuć prawie w ogóle w porównaniu do 98...

pioli

a co Wy na to ? coś dziwne te pomiary... Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://autowizja.pl/2016/08/ford-focus-rs-350-km-pomiary/

Kris1976

Bez znaczenia. Po pierwsze we wszystkich testach porównawczych na przyspieszenie robi takie auta jak cupra, R (w manualu), type r...itd.
Po drugie czy będziesz startował na 1/4 mili tym autem?
Po trzecie jaki miał przebieg w dniu testu? O tym nikt nie pisze a uwierz mi że po 3tys przebiegu to auto jeździ lepiej jak na samym początku.
Po czwarte odczucia za kierownicą są niepowtarzalne, fun z jazdy jest zajebisty. Także takie suche liczby nie mogą zmącić dobrego samopoczucia właściciela; )
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

bishop

Kris, nie bądź samolubem :P załóż temat ze swoim RSem, pokaż fotki.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

Kris1976

11.08.2016, 10:48 #458 Ostatnia edycja: 11.08.2016, 11:04 by Kris1976
Żona mi zabroniła ;)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Była pomarańcza ST...czas na RSa !

ST

11.08.2016, 11:36 #459 Ostatnia edycja: 11.08.2016, 11:52 by ST
Kolego pioli zerknij poniżej.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,3268.405.html Na tej stronie jest tabela z faktycznymi osiągami...

pioli

Cytat: ST w 11.08.2016, 11:36
Kolego poili zerknij poniżej.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,3268.405.html Na tej stronie jest tabela z faktycznymi osiągami...

Dlatego właśnie stwierdziłem że dziwne te wyniki pomiarów autowizji.

ST

A może trafił im się egzemplarz, który nie trzyma serii? Chociaż byłoby to dziwne.

sseebbaa1

To, że zmierzono 5,1 do setki przy procedurze startu (zamiast 4,7 czy 4,9 jak w tym innym teście), to jest jeszcze do zrozumienia - bo różne mogą być warunki itp.

Ale mnie bardziej zastanawia fakt, że w tym samym czasie bez procedury startu testujący nie był w stanie uzyskać przyśpieszenia lepszego niż 5,9!
(a z procedurą 5,1)
Nie rozumiem tego. Przecież procedura startowa w samochodzie z manualną skrzynią sprowadza się jedynie do utrzymywania stałego zadanego poziomu obrotów silnika przed puszczeniem sprzęgła. Resztą i tak musi się zająć kierowca. Teoretycznie przy launch control także ESP może wchodzić w inny tryb, ale testujący stwierdził, że auto ruszało z dobrą trakcją, więc to nie powinno mieć aż takiego znaczenia.

Rozbieżność między 5,1 a 5,9 jest już znacząca zwłaszcza, że dotyczy tego samego egzemplarza auta w identycznych warunkach (bo testy robione w tym samym miejscu i czasie).

Chyba czas, aby forumowicze - nowi właściciele RS-ów - zrobili sami taki test porównawczy :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

ST

Niech najpierw dotrą te auta :)

sseebbaa1

Cytat: ST w 11.08.2016, 12:02
Niech najpierw dotrą te auta :)
Ale to nie ma znaczenia dla różnicy w wartościach przyśpieszenia w tym samym aucie.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy