Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Nowy RS??

auchim, 07.02.2013, 19:01 « poprzedni - następny »

sseebbaa1

Najpopularniejszym modem będzie oklejanie :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Kris1976

Hehe dobre !
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

Tigerbart

Dlaczego karkołomna, skoro nie mogę kupić rs mk3 bo są zapisy na rok w przód za większe pieniądze niż wartość auta. Buda mk3 a rs Mk3 różni się znacznie mniej niż mk2 od rs mk2, a z v8 to nie miałoby najmniejszego sensu.

Kris1976

05.12.2015, 13:05 #213 Ostatnia edycja: 05.12.2015, 13:08 by Kris1976
Jakie zapisy? Auta już nie ma...72 szt poszły jak ciepłe buły.
być może będzie druga transza ale tego nikt nie jest w stanie potwierdzić.
poza tym skąd weźmiesz motor do swapu z osprzętem? Tylko nie mów że z rozbitej Mazdy MPS...
ostatnia sprawa...wisienka na torcie a zasadzie gwóźdź programu to napęd i jego programy. Nie wspominam o innych drobnych różnicach typu heble, zawias inne...
nawet jeśli sprostasz wymaganiom to koszty będą absurdalne.
czy to nie jest karkołomne?

Przy okazji...nie czekasz na auto rok. Zamówienie z października  - realizacja będzie marzec/kwiecień
.
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

Tigerbart

2.3 eb to nie problem z zakupem. I właśnie o to chodzi że skoro nie mogę kupić RSa to mogę zmienić silnik w st. Kosztuje to dużo, wiadomo. Tuning to droga zabawa.

KrisSz

No i konwersja bedzie plug and play. Nowy rs to naprawdę unikalne auto ;-)
Pozdrawiam

K

vtec

Cytat: KrisSz w 05.12.2015, 20:29
No i konwersja bedzie plug and play. Nowy rs to naprawdę unikalne auto ;)
którego jeszcze nikt w realu nie widział, nawet te 72 osoby. Może one dostały chociaż jakiś katalog, książeczkę, nie wiem może chociaż kalendarz na 2016 z nowym RSem :)
Pochwalcie się :)

weksla

Bodajże gdzieś widzialem prospekt na stronach uk
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

vtec

podpuszczam krisa ;)

Kris1976

Wiem Witek. Ty dokładnie wiesz jak mnie podpuścić;)
...prospekt dostałem 2 - stronicowy :)
W tabeli z danymi technicznymi w połowie rubryk jest wpisane Brak Danych ...;)
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

KrisSz

06.12.2015, 15:44 #220 Ostatnia edycja: 06.12.2015, 15:47 by KrisSz
To może być całkiem dobre auto. Tylko najpierw musi jeździć w realu a nie w internecie i konferencjach prasowych...Pytanie jak w realu będzie się to zachowywało. Przypomnę tylko że RS Mk2 przez pierwsze dwie trzy wersje map nie osiągał deklarowanej mocy, zapadały się rury dolotu, odkręcała belka przedniego zawieszenia, trzeba było zaklejać przeguby w skrzyni, etc. Po ich usunięciu to bardzo dobre auto i jeżeli forda nie zaślepi chęć zysku i nie wytną zupełnie sceny tuningowej to może mieć szansę na kultowość. Jak nie to pozostaną nam pakiety Mountunea za 40 tys pln.
Pozdrawiam

K

lolomanolo

Myślę, że musiałby jeździć naprawdę wyjątkowo, żeby stać się kultowym.

Tigerbart

Mam nadzieję że za te 3-5 lat nie będzie trzeba tłumaczyć w ASO ze istnieje taki model focusa gdy będzie potrzebna jakaś część.

Kris1976

06.12.2015, 17:17 #223 Ostatnia edycja: 06.12.2015, 17:21 by Kris1976
Cytat: KrisSz w 06.12.2015, 15:44
To może być całkiem dobre auto. Tylko najpierw musi jeździć w realu a nie w internecie i konferencjach prasowych...Pytanie jak w realu będzie się to zachowywało. Przypomnę tylko że RS Mk2 przez pierwsze dwie trzy wersje map nie osiągał deklarowanej mocy, zapadały się rury dolotu, odkręcała belka przedniego zawieszenia, trzeba było zaklejać przeguby w skrzyni, etc. Po ich usunięciu to bardzo dobre auto i jeżeli forda nie zaślepi chęć zysku i nie wytną zupełnie sceny tuningowej to może mieć szansę na kultowość. Jak nie to pozostaną nam pakiety Mountunea za 40 tys pln.
Przyznam że właśnie choroby wieku dziecięcego mnie najbardziej niepokoją ...to czy będzie jeździł dobrze przyjmuję jako pewnik. Który RS jeździł źle ?

« Dodane: 06.12.2015, 17:21 »

Cytat: lolomanolo w 06.12.2015, 15:53
Myślę, że musiałby jeździć naprawdę wyjątkowo, żeby stać się kultowym.
Każdy RS włącznie z mk1 jest wyjątkowy...
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

KrisSz

Tak było dopóki księgowi nie wzięli się za sterowanie produktem.
Pozdrawiam

K