[Mondeo] ST 220 kombi

bishop, 03.03.2013, 12:37 « poprzedni - następny »

Essio

Cytat: caqerr w 06.10.2013, 23:09

A mi zostawił padniętego :D

Wypraszam sobie.
Miałeś nówkę. Jako, że wszyscy mechanicy mówili o krokowcu to nowy zakupiłem. U mnie problemem nie był krokowiec tylko lewe powietrze. I zostały mi dwa. Jeden mój i jeden od Nerona kupiłem.
Oberslejzen!

caqerr

O to dobrze wiedzieć bo chciałem od krokowca zacząć... :D
Zatem chyba gdzieś dalej lewe menda ssie :D

bishop

Kombi po wymianie cewki, kabli zapłonowych i krokowca. Falowanie ustało. Jako że zima nadchodzi, fura dostało zimówki.  Blizzak LM-25V 225/40 R18. Używki.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


W listopadzie przeszedł przegląd i się wozi dalej.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Upgrade hamulców w toku...nadal.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

caqerr

Ładnie... Podoba mi się. Kolejny ST na 18" na zime.
Nie to co na spocie focusów ostatnio. Na 7 fok, 4 były na stalówkach  :x :pig: :stupid: ;)

bishop

Cytat: caqerr w 07.12.2013, 12:35Kolejny ST na 18" na zime.
St musi ładnie wyglądać. Nawet w zimie :D. A oryginalne alusy z ST są wytrzymałe. Dadzą radę i zimie;]
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

sseebbaa1

Bardzo słusznie!
Też nie wytrzymałbym widoku eSTeka na szesnastkach.

A dzięki ładnym felgom tym bardziej będzie się wyróżniał w zimie spośród innych samochodów.
No i życzę bezpiecznej jazdy na tych Bridgestonach!
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

st-power

Cytat: bishop w 07.12.2013, 14:01St musi ładnie wyglądać. Nawet w zimie Cheesy.
Popieram te auta tracą swój urok krzywdząc je mniejszymi kółkami i w dodatku gorzej się wówczas prowadzą,
Bishop-słuszna decyzja.
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

caqerr

Cytat: bishop w 07.12.2013, 14:01A oryginalne alusy z ST są wytrzymałe. Dadzą radę i zimie;]


Są są... Ale ja i tak wolałem dać inny komplecik na zime...
Aczkolwiek jak teraz na to patrzę to... masakra. Bardziej mi się podoba na wzorze poliftowego RS'a niż na ori STkowych :o

baki

Cytat: caqerr w 07.12.2013, 12:35Nie to co na spocie focusów ostatnio. Na 7 fok, 4 były na stalówkach
ja mam 17 zimowe  :P hyhy
2.0 TDCi 167KM 388 Nm

bishop

Panowie i Panie mam pytanie. Jaki akumulator siedzi w ST220? Ja mam 60Ah ale również czytałem że zalecane są 72Ah. Dziś mi się rozładował. Tzn. mam nadzieje że to aku. Objawy to po przekręceniu kluczyka, zegary na maksa w prawo i słychać cykanie. Samochód stał 3 dni bez ruszania. Już miałem podobną sytuację. Po naładowaniu aku wszystko było ok do dziś.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

caqerr

Ja mam bodajże 60Ah i jest ok :P
72aH to mam w Alfie, dizlu.
Co prawda w starym ST200 miałem 74Ah ale nie jestem pewien czy taka poj. jest konieczna ;)
Na zapas może być ale nie musi :p

bishop

Jest mały ból. St po wymianie akumulatora ale wcozraj zaczęła się palić kontrolka od ładowania. Zauważyłem że zapala się po włączeniu dmuchawy. Zbieg okoliczności? Druga sprawa. To po wciśnięciu sprzęgła, obroty idą na dosłownie sekundę w górę i zaraz wraca wszystko do normy. Świece, cewka, kable, krokowiec wymienione na ori parę miesięcy temu. Czyżby jakaś nieszczelność. A i przed chwilą jak parkowałem to obroty zaczęły mi falować i zgasł parę razy. Wiem że to wróżenie z fusów ale może ktoś podpowie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

WojtasS

odepnij krokowca(bocznikowy) na odpalonym i zobaczysz... jak zgaśnie  to powinno być ok, jak nie zgasł, gdzieś jest nieszczelność...

a co do pierwszej , sprawdź napięcie ładowania aku pod obciążeniem, czyli włączasz wszystko co można i sprawdzasz jakie jest napięcie, a potem bez obciążenia, i musi być bardzo podobne
Niech Gra Muzyka i GAAAZ Do Dechy! ]:->
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.galerieallegro.pl/zdjecia/z433/4337609/big/1.jpg

T

Pomijając sytuacje oczywiste (martwy alternator itd.) kontrolka ładowania może zapalać się chwilowo gdy obroty silnika spadają zbyt mocno na biegu jałowym, np. właśnie podczas włączania dodatkowych urządzeń, a przyczyną jest najczęściej zawór bocznikowy lub, paradoksalnie, lewe powietrze.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

bishop

Parę dni temu ładowanie alternatora było sprawdzane. Około 13,8V. Chyba trochę za mało. Kontrolka ładowania świeciła się także podczas szybkiej jazdy ale najczęściej przy załączonej dmuchawie. Nie zauważyłem aby na biegu jałowym świeciła się. Dziwi mnie te gaśnięcie. Miałem taki objaw ale wymiana krokowca rozwiązała sprawę. Ale widzę że znów jest problem.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html