Focus 3 ST Ecoboost 250

heko, 04.07.2013, 03:09 « poprzedni - następny »

heko

...kupiłem :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/ford-mondeo-mk4-2008-felgi-aluminiowe-alufelgi-17-i3452213682.html

« Dodane: 30.08.2013, 17:46 »

...a wczoraj jeszcze się troszke pobawiłem na rolkach, dalej lipa, jutro walczę dalej


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

Ry2y

Nie no faktycznie lipa. Tylko 340 koni? Przecież ja to na wstecznym objadę :D

« Dodane: 30.08.2013, 18:41 »

Ale ciekawi mnie fakt co się dzieje przy 3200 obrotów... nagle dołek zamienia się w górkę :)
Mondeo 2.0 TDDi: Hybrydowe turbo GT18/20 | Decat | Większy intercooler | Bilstein & Eibach Pro Kit | Wskaźniki: Turbo + Volt | K&N 57i | Black eyes
Aktualny wynik: 152KM i 370Nm by Heko

heko

...hehehe, nie ten wykres, to bejca 3. biturbo z dzisiaj :D

to je moje :)


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

Venomus

Ta beta 690Nm, nieźle grubo :D A u Ciebie prawie 40KM i 80Nm więcej. Jak na sam program to coś pięknego :D
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.www.cougarklub.pl
www.cougarklub.org
Pozdrawiam Wszystkich Patryk :D

sseebbaa1

Na wykresie też fajnie widać jak silnik się ułożył - czerwona i niebieska linia.
Wyprostował się przebieg Nm.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

heko

...dokładnie, ale to prawdopodobnie zasługa Ford, który wypuszcza nowe z jakimś ogranicznikiem, dokładnie w tym miejscu boost spadał o 0.15 bar, teraz trzyma ciśnienie do końca
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

Kris1976

Mistrz NM z Ciebie ;-) ! Strasznie dużo Ci tych NM-ów wyszlo. Seria 400... a fabrycznie powinna miec 360! Po czipsie to juz w ogóle mistrzostwo. A tu przecież graty ori... przy jakim booście wychodził aktualny wynik ? Przy jakim chodziła seria ?  Powiem tak : poważnie mysle czy nie poprawić u Ciebie programu ! ...ale chyba najpierw usunę wąskie gardo - ic fmic na jakiś Radtec - ale wtedy bez 480-500NM od Ciebie  nie wyjade... konie nie ważne byleby moment byl zacniejszy niz aktualnie ;-)
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

heko

seria 1.35...teraz 1.4bar
Nm będę starał się zdjąć, kucy dołożyć, takie płaskie 450/300 :)
480-500Nm zabije Ci napęd błyskawicznie :)
Wypożycz FF RS 3 :D Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://gcscars.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.gcstuning.pl/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/GCSTuning

Kris1976

Sprzęgło RS, półosie ori... przy założeniu że nie bedzie (wielu) startów ze świateł z pełnym gazem to ile NM to wytrzyma ?
Aktualnie jest  430 nm i robi się trochu przymało ...
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

focus st

Kris jak poczujesz te 500Nm to uwierz że półosi nie wytrzyma zbyt długo :)

sseebbaa1

Kris, dla przyśpieszenia ważna jest moc, a nie moment obrotowy.
Nmonometry są odpowiedzialne za zrywanie przyczepności opon i ukręcanie wszystkich mechanicznych elementów.
Gdy będziesz miał dużą moc przy momencie o stabilnym przebiegu, to będziesz cieszył się przyśpieszeniami a samochód w rzeczywistości mniej ucierpi.

Napisałeś, że "robi się trochu przymało". Ale czego Ci mało?
Wychodzę z założenia, że przyśpieszenia. Ale może chodziło Ci o wydatki...

Heko dobrze gada. Jak jeździsz sportowo, umiejętnie wachlując biegami, to interesuje Cię w zasadzie tylko moc maksymalna.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Kris1976

Moment = elastyczność , wrażenie przyspieszenia (niekoniecznie ze startu zatrzymanego) przy np 270KM i 500NM jest większe jak przy 300KM i 430NM...
aktualna kreska u mnie taka
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Heko - sorki za zaśmiecanie

« Dodane: 03.09.2013, 11:51 »

Cytat: sseebbaa1 w 03.09.2013, 06:49Heko dobrze gada. Jak jeździsz sportowo, umiejętnie wachlując biegami, to interesuje Cię w zasadzie tylko moc maksymalna.
...tylko że właśnie Heko czipsuje tak że moment jest nadspodziewanie wysoki w stosunku do mocy i to jest prawidłowość jak patrzę na kreski chłopaków (Wilhelm,Dawpi,Carlos) którzy czipsowali STki u niego, chociażby na tle PRomotora , gdzie moment jest powiedzmy umiarkowany za to moc wysoka. Np u mnie lub u Vtec-a.
Polatałem trochę na aktualnym setupie i zwyczajnie głośno się zastanawiam nad korektami ale nie takimi które mnie zrujnują.
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

focus st

O ile dobrze pamiętam to Nm odpowiadają za przyśpieszenie na niższych obrotach, a koniki za osiągi i prędkość na wyższych.Podsumowując dołem ciągnie Nm a górą koniki. Mogę się mylić. Heko nam to pewnie wyjaśni.

T

Cytat: focus st w 03.09.2013, 11:52Mogę się mylić.
Mylisz się. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

Zależność pomiędzy mocą a momentem obrotowym :

Moc (przy określonych obrotach) jest to moment obrotowy pomnożony przez liczbę obrotów na minutę.


Już tylko z tej zależności można uzyskać odpowiedzi na wiele formułowanych tu pytań.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy