[S-Max] czarnuch ST - autobus pośpieszny

custom, 09.03.2014, 00:37 « poprzedni - następny »

sseebbaa1

Rozumiem, że tak jest to obecnie:

Cytat: custom w 09.03.2014, 10:50zima 225/50 r17
Cytat: custom w 04.01.2015, 17:518X17 5X108 et38
Czy taki zestaw obciera o nadkola? Pytam zwłaszcza o tył przy obciążeniu auta i ewentualnym dobijaniu na długich pofałdowaniach drogi.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

custom

Na tym zestawie smigam.
Nic nie obciera itp. ☺

Vojtas

czarnuch - zaajebisty:) sam się nad takim zastanawiałem ale kupiłem Chryslera T&C 2013r 3.6 284 km obecnie ale jest bez turbo więc dużo nie poprawię bez większych modyfikacji. Ale przyznaje robi wrażenie.

sseebbaa1

Czarnuch zje "Kryśkę" na pierwszym lepszym zakręcie!
S-Max nie podpiera się lusterkami w zakrętach, tylko prowadzi się jak zgrabny kompakt.
Ja mam zaledwie 130 KM w S-Maxie żony, ale na zakrętach/rondach to takie Krajslery połykam :)
Choć przyznaję, że Town&Country to już prawdziwa ciężarówka, jeżeli chodzi o pakowność i tu Maxiu nie podskoczy...

Reasumując - jak potrzebujesz prawdziwego autokaru, to Chrysler. Ale przy mniejszych potrzebach przestrzeni i jednoczesnym pożądaniu szybkiej jazdy, to bezkonkurencyjny jest S-Max.
Już tyle razy widziałem te zdziwione miny innych kierowców nawet w zwykłych osobówkach (a nie vanach), kiedy musieli odpuścić, a ja leciałem dalej bez hamowania przed zakrętem.
Bezcenne!
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Vojtas

Jasne zgadzam się!
Ja potrzebowałem wielkiego rodzinnego Vana a Chrysler jest największy. Silnik dla mnie to bardzo miły dodatek. Oczywiście przyznaje buja się jak to na Amerykańca przystało :). Ale to jest rodzinny pojazd więc ja tu nie stawiam na jakieś mega osiągi, ale i tak miło mi gdy taki "TATUŚWAGEN" na światłach odstawia większość aut i mina tych osób jest bezcenna. Oczywiście Twój S-MAX po modyfikacjach będzie szybszy na dłuższą metę, tu pozostaje tylko moc na starcie, ale dlatego ja Chryslera mam na rodzinne wyjazdy a szukam fajnego ST MK2 do dobrej zabawy jako drugie auto :)

sseebbaa1

Cytat: Vojtas w 09.01.2015, 23:00dlatego ja Chryslera mam na rodzinne wyjazdy a szukam fajnego ST MK2 do dobrej zabawy jako drugie auto
Bardzo dobre podejście do tematu :D



Ale jakbyś musiał (już to tu pisałem) połączyć pakowność z osiągami i prowadzeniem, to wybór MAG-a jest jedynym słusznym :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Vojtas

Jasne, ale ja już nie muszę :) pakowność z zadowalającymi osiągami połączyłem i jestem szczęśliwy... teraz szukam Foki ST MK2 5dr dla siebie, żona będzie jeździć T&C z czego jest bardzo happy :)

sseebbaa1

Gimme 5!

Żonie kupiłem S-Maxa, a sam ujeżdżam ST!

Tak 3mać!
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Vojtas

Amen :) Dobra Foka ST będzie moja i spotkamy się na spocie :)

custom

a może spotkamy sie na kresce  ????  :evil:

MAG

10.01.2015, 10:13 #40 Ostatnia edycja: 10.01.2015, 10:14 by MAG
Cytat: sseebbaa1 w 09.01.2015, 23:25


... to wybór MAG-a jest jedynym słusznym :)
No Seba - nieładnie tak pisać w temacie Custom'a, ktory zreszta miał eSia 2,5T szybciej niz ja ;)
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

sseebbaa1

Aaaaa bo mnie zmyliły! :D

Porąbało mi się już w którym temacie odpowiadam. Obaj macie bryki godne pozazdroszczenia. Mam nadzieję, że custom nie obraził się.

Jak będę zmieniał swojego S-Maxa, to będę brał raczej poliftowego - więc tam nie ma 2.5T. Ale Wasze samochodziki narobiły mi takiego apetytu na moc, że raczej będzie to 2.0 EcoBoost, a nie dieselek :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

custom

sseebba luz a benzyna to jedyny słuszny wybór  ;)
jak to mówi moja 2.5 letnia córka  " moc , siła  :D  "

snafu

Czekaj na nową wersję. 4x4 + swap silnika z nowego RSa )

MAG

Z 2,0 EcoBoost tragedii nie ma, bo patrząc po hekowym ST mozna z niego osiągnąć 300+...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0