[Mondeo] Ford Mondeo MK3 ST220

yayko, 11.03.2014, 22:49 « poprzedni - następny »

T

To niesprawiedliwe, kombi są cięższe. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

No Twoje, to akurat fruwa!

I sprawdzimy yayko, co tam powsadzał za badziewie w swoja skorupę :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

yayko

 ja lubię zakręty ;) " przecież to tylko kombi co ono nam może" a może dużo :)
bezpieczeństwo teraz na pierwszym miejscu ;) i na takich częściach się nie oszczędza ;)

sseebbaa1

Cytat: yayko w 09.12.2014, 20:44ja lubię zakręty
Gimme five!
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

MAG

Cytat: Tomasz w 09.12.2014, 13:12
W każdym temacie te dystansy. Jak żyć?! :(
S Z E R O K O   ;-)
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

st-power

Cytat: yayko w 08.12.2014, 13:19Zawieszenie tył Bilstein B6 x2
Zawieszenie przód Sachs do zawieszeń sportowych x2
Spręzyny przód i tył Eibach Pro-Kit

Czemu różne amorki na osiach? Nie znam ich szczegółowej specyfikacji,ale czy nie będzie innych sił tłumienia?
Na tym zestawie wyeliminujesz przechyły boczne pozostawiając komfort podróży - będzie lepiej,ale szału nie będzie ;)
Ja przy następnej wymianie amorków pójdę w B12 lub porządny gwint.
Chętnie zrobiłbym też coś z układem kierowniczym-bo fajera w STejku chodzi jak w limuzynie a nie usportowionym aucie.
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

T

Cytat: st-power w 10.12.2014, 10:07Czemu różne amorki na osiach?
Bo nie ma sportowych Sachsów na tył do ST220 kombi. Seryjnie było tam tylko i wyłącznie nivo.

Cytat: st-power w 10.12.2014, 10:07Chętnie zrobiłbym też coś z układem kierowniczym-bo fajera w STejku chodzi jak w limuzynie a nie usportowionym aucie.
Przejedź się Insignią albo nawet Passatem, to od razu polubisz swój układ kierowniczy. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

yayko

Miałem brać B12 ale powiedziano mi że będzie twardziej niż na tym co mam :)

T

Cytat: yayko w 09.12.2014, 20:44" przecież to tylko kombi co ono nam może"
Wbrew pozorom, nasze kombi mają lepszy rozkład masy niż sedany i liftbacki. :)

Mają też zupełnie inne zawieszenie z tyłu -- po 3 wahacze na stronę, ale czy jest lepsze czy gorsze niż w sedanach/liftbackach niestety nie wiem.

« Dodane: 10.12.2014, 10:52 »

Cytat: yayko w 10.12.2014, 10:51Miałem brać B12 ale powiedziano mi że będzie twardziej niż na tym co mam
Wszystko będzie twardsze od seryjnego, zużytego zawieszenia. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

st-power

Tomasz ja "niestety" chyba już zawsze będę porównywał auta do Cougara-jak ono się prowadziło w zakrętach już na seryjnym zawiasie,a na sportowych sprężynach to już po prostu miodzia :)
Ciebie yayko rozumiem,że nie poszedłeś w twardsze,bo wozisz rodzinę, mi póki co auto służy dla mojej własnej przyjemności i chcę twardo - po to kupiłem ST by poczuć trochę tego sportu,a tu trzeba fabrykę poprawiać :)

Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

yayko

10.12.2014, 11:15 #235 Ostatnia edycja: 10.12.2014, 11:18 by yayko
ja już się na gwintach najeździłem :)

« Dodane: 10.12.2014, 11:18 »

i potrzebuje teraz troszkę więcej komfortu :P

MAG

Cytat: st-power w 10.12.2014, 10:58
Tomasz ja "niestety" chyba już zawsze będę porównywał auta do Cougara-jak ono się prowadziło w zakrętach już na seryjnym zawiasie,a na sportowych sprężynach to już po prostu miodzia :)
Hmmmm, nie twierdzę w żadnym przypadku, że Cougar źle sie prowadzi, ale wydaje mi sie, że troszkę przesadzasz, pisząc że ST220 prowadzi sie gorzej od niego (przynajmniej tak zinterpretowałem Twoja wypowiedź).

Wg mnie, sprawa polega na tym, że w Cougarze (tak jak w ST200) znacznie bardziej odczuwasz prędkośc jazdy niż w ST220 i dlatego masz subiektywne poczucie tego, że jedziesz szybciej.
Dodatkowo auto jest lżejsze, co powoduje wrażenie, że jest bardziej bezpośrednie w prowadzeniu.

Kiedy przesiadłem się do ST220 z obnizonego i utwardzonego ST200 (springi H&R i poliuretany w zawiasie), to miałem wrażenie, że wsiadłem do jakiejś wielkiej i niezdarnej krowy.
Ale kiedy sie troche wjeździłem w auto, to zauważyłem, że jest zdecydowanie bardziej stabilne zarówno przy jeździe z dyzymi prędkościami jak i po kretych drogach i że to co w ST200 wydawało mi się super prowadzeniem, to w ST220 jakby takie prostsze i łatwiejsze było (szczególnie po wsadzeniu Eibacha zamiast fabrycznej zawiechy).

Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

yayko

i ostatnia paczka doszła :D
opony wjadą w weekend a reszta w poniedziałek :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


yayko

Jedna felga poszła do prostowania i montaż dopiero w sobotę :(

caqerr

Cytat: yayko w 11.12.2014, 21:21
Jedna felga poszła do prostowania i montaż dopiero w sobotę :(

Nie jestem jedyny  :stupid: :D :D