[S-Max] Smokus MAXimus, czyli Rodzinny Autobus nr 2... i pół Turbo ;)

MAG, 12.04.2014, 22:28 « poprzedni - następny »

MAG

U Ciebie przy przerobionym przodzie tył wyraźnie nie pasował - nowy zderrzak z dyfuzorem zmieni sytuację...
A jak tam spojler na klapę?
Polujesz, upolowałeś?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu


MAG

A masz jakaś fotkę/VT jak to wyglądało?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu

Zerkam, że nie zapisywałem nawet. Ale w weekend przysiądę to zrobię, parę chwil na brudno to zajmuje w photoshopie :)
Dziś muszę się ogarnąć przed wyjazdem.

Ale przymierzałem bo bardzo podoba mi się to np w mazda cx 5, saabie (białe). Ale w moim, nie podeszło. To co pewnie spróbuje, to czarny pasek na nadkolach powiększający je. Przy czarnych felgach, jak się zleje całość, wyglądało fajnie na przymiarkach. Plastidipem oczywiście, aby szybko wrócić w razie czego.

MAG



Mialem dzisiaj rano małe "starcie" na światłach...
Starszy gościu w C5 V6 postanowił ze mnie nie wpuści przed siebie...

Troche mnie tym zaskoczył, bo to tak nie po szwedzku  :S

Wyjezdzalismy ze skrzyżowania i poniewaz bardzo wolno podjeżdżał do nastepnych świateł, to zmieniłem pas na lewy. Zaraz za tymi światłami jest przejazd przez tory po łuku i po jakichś 100-150 metrach zejście na jeden pas.

Myślałem ze wystarczy normalnie "po mojemu" ruszyć żeby bezproblemowo wjechać pierwszy na zwężenie, a tu nagle słysze ryk silnika i katem oka widzę ze Cytryna wyrywa do przodu...
Nie mogłem oczywiscie pozwolić na to żeby odpuścić takie coś  :evil:
Tak wiec pedał w podłogę i ...




... byłem pierwszy na zwężeniu, ale ledwo ledwo i powiem ze zdziwiłem sie jak ta Cytryna wyrwała i ze gościu nie odpuścił, bo naprawdę juz mocno wąsko było gdy mogłem wjechać przed niego.

Gdybym był na Jego miejscu to bym szybciej odpuścił, żeby nie stwarzać zagrożenia na tym zwężeniu, a gostek ciągnął do konca nie zważając na to ze był z tylu (jego przód byl na wysokości mojego tylnego zderzaka) a mi sie kończyło miejsce...





tak czy siak - ja wygrałem ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

sseebbaa1

Swój chłop! :D
Nie będzie Szwed pluł nam w twarz i to jeszcze francuskim ścierwem :stupid: :stupid: :stupid:




No i to jest właśnie ta radość z porobionych modów!
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

snafu

Ech ty wariacie :) Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=tvbyY7oMT2E

PS to V6 to benzyna? Te C5 równie ciężkie jak nasze autobusy :).

MAG

To było stare C5 - 3,0i V6 ma zdaje sie ok.210-220KM i jest na 100% sporo lżejsze od S-Maxa, szczególnie ze mna pokładzie ;)
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

weksla

Czyli to odpowiednik st220 jeśli chodzi o moc. cóz zdrowe st220 nie jest specjalnie wolniejsze od 2.5T
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

MAG

Przed modami hamowania pokazała mi chyba 206KM, a po modach nie mierzyłem jeszcze...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu

Ja właśnie też chcę podjechać się pomierzyć co same przekładki dały. Ale to jak BS podepnę dobrze. Dziś mi czasu nie wystarczyło aby ogarnąć. 

MAG

Dawno nic nie pisałem tutaj...

Z nowości to padł mi przewód od klimy i trochę niefajnie sie jeździ przy obecnych temperaturach. Tu w Szwecji wycenili mi robotę na 4,5 tys koron, czyli jakieś 2.100 PLN...
W Polsce nawet w ASO nie przekroczyłoby to połowy tej kwoty, wiec przewód czeka w Gdansku na moj przyjazd.


Poza tym po raz pierwszy od kiedy go mam, pokusiłem sie o porządne nawoskowane - efekt zdecydowanie warty kilku godzin pracy ;)



« Dodane: 07.06.2015, 11:14 »


Aaaaa, zapomniałem jeszcze dopisac, że na podregulowanie actuatora jednak będę się musiał udac, bo od czasu do czasu wywala mi błąd przeładowania - widać jeszcze jakoś minimalnie będą go musieli podkręcić w jedną czy tam drugą stronę...

Jedna rzecz mnie zastanawia - czy po programie, gdzie jednak wyższe doładowanie będzie niż w seryjnym, to samo się by to nie uspokoiło?




No i żonka mi jedną felge załatwiła - mówiła że chciała tak ładnie blisko krawężnika zaparkować, ale jej nie wyszło...

Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

snafu

>> Jedna rzecz mnie zastanawia - czy po programie, gdzie jednak wyższe doładowanie będzie niż w seryjnym, to samo się by to nie uspokoiło?

Raczej powinno.

TAM

Jak najbardziej, stroi się do rzeczywistego hardware'u.

MAG

Dawno nic tu nie pisałem...

Jestem juz w Polsce i jutro jadę dogadywać sprawę blacharki i panoramy, a w piątek naprawa klimy...

Jutro tez sie wyjaśni czy musze przedłożyć faktury z naprawy auta, bo moja ubezpieczalnia zgodzila mi sie tylko na wymianę panoramy, a ten wgięty bok zażądali zeby zrobic po powrocie do Szwecji...

Jeśli nie będę musiał pokazywać faktur (przelew ma pójść jutro-pojutrze na moje konto), to będę miał 4,5 koła na wydatki, z czego sama wymiana panoramy pochłonie 1200zl (dach używka), jakieś 2,5 koła na wymianę amorów (przy okazji wpadają Eibachy które lezą juz w bagażniku) i zostanie trochę na poprawki blacharki. Ciekaw jestem ile z własnej kasy przyjdzie mi dopłacic, bo ubezpieczalnia zabrala z pierwotnej wyceny udział własny 3000kr...

Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0