[S-Max] Smokus MAXimus, czyli Rodzinny Autobus nr 2... i pół Turbo ;)

MAG, 12.04.2014, 22:28 « poprzedni - następny »

MAG

No to głowica właśnie sie montuje  8)

Spece od obróbki stwierdzili, że za dużo roboty nie było i nic nie wymagało wymiany - delikatnie splanowana, zawory dopieszczone i jak to powiedzieli - będzie śmigać  :evil:


Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

cliner

Tak czytam...ten mój na zwykłej pompie poszedł na 305,ale bez zamknięcia lub blaszek.Jakiś dobry się trafił.
Tomek

MAG

Niestety mój się buntował od samego początku...

Błaszki to takie trochę ubezpieczenie, a dodatkowo upewniłem się że sam silnik jest w dobrej kondycji, więc ostatnia rzecz która może robić problemy to ta nieszczęsną pompa paliwa...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

MAG

Jak to dobrze, że jeszcze nie kupiłem biletów na prom...
Nowa pompa wspomagania musi iść na wymianę, bo nie działa tak jak powinna...

A tak poza tym to silnik odpalony i póki co, poza ta pompą, to wszystko inne jest w porząsiu.
Zobaczymy jak długo trzeba będzie czekać na przysłanie nowej pompy, ale zapewne w tzw międzyczasie, zrobiona zostanie konserwacja i te pierdółki które dodatkowo zleciłem...



Cytat: Monti w 26.02.2020, 11:50Ja mam na sprzedaż wydajną pompę paliwa (p&p do mondeo i focus RS),
Ona u mnie ładowała 4 bary a przy pełnym obciążaniu 3.8 bara a seryjna chyba spadała poniżej 2 barów.

Rozumiem że to właśnie na tej pompie w swoim Mondeo miałeś te o ile dobrze pamietam, okolice 300KM? Przypomnisz jaki tam był setup?
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Monti

Cytat: MAG w 03.03.2020, 08:01Rozumiem że to właśnie na tej pompie w swoim Mondeo miałeś te o ile dobrze pamietam, okolice 300KM? Przypomnisz jaki tam był setup?

Tak dokładnie ta pompa.
Na hamowni wyszło 297 ale na seryjnym wydechu. Później zrobiłem cały wydech z dp i decatem. Podejrzewam ze trochę momentu doszło i kilka kucy.

A setup jaki miałem to:
IC z FMIC (ten mniejszy nie ten mega duży)
Ecuspacer
Blaszki
Porting głowicy i kolektora
Wtryski s RS-a
Turbo hybryda z clippingiem strony ciepłej
Gruszka mocniejsza
DV z Properfekt
filtr K&N
Świece Denso
Wypomniana pompa paliwa
 

Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

snafu

Wróciłeś do serii, czy sprzedałeś? Czemu czas przeszły?

Monti

Cytat: snafu w 03.03.2020, 12:02Wróciłeś do serii, czy sprzedałeś? Czemu czas przeszły?
Sprzedany :(
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

MAG

Smokus poskładany, ale oczywiście jak to typowo u mnie, nie mogło sie obyc bez problemów...

Pompa wspomagania, ta nowa, niby super niemiecka, odmówiła współpracy i na razie trwaja negocjacje z dostawca jak to rozwiązać...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

1donrafaello

Mag a jak masz boost solenoid seria czy custom

MAG

BS mam serię - kupiłem nówke sztuke latem 2018.
Miałem wczesniej custum'a ale nic nie zmienił sytuacji, a wręcz na samym poczatku trafiłem na felerną sztuke, która źle działała i dopiero po pół roku odkrylismy że to własnie BS robił problemy (miałem kilka modów robionych równoczesnie)

Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

T

Cytat: MAG w 22.04.2014, 08:33Zastanawia mnie natomiast kwestia średniego spalania, które najwyraźniej potrzebuje bardzo długiego czasu aby zacząć wskazywac właściwe dane.

Robiłeś coś z układem wtryskowym?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

MAG

Strasznie stary post wyciagnąłeś ;-)

Sytuacja jest niezmienna od samego początku jak mam te auto i zmiana wtrysków czy czegokolwiek innego nie ma kompletnie żadnego wpływu na te zjawisko.
Dopóki jadę na trasie bez wyłączania samochodu, to wskazania komputera i rzeczywiste są bardzo bliskie rzeczywistości, a nawet jak to zwykle bywa, komputer pokazuje trochę mniej.

Wystarczy jednak że wyłączę silnik, to przy kolejnym odpaleniu wskazania średniego spalania od razu podskakuja, o litr albo i więcej.
Sytuacja wygląda nastepująco - wyłączam silnik pod domem mając średnią z trasy 9,0. Rano wsiadam do auta, odpalam silnik i średnie spalanie pokazuje 10,1.
Kilka kolejnych postojów w ciagu dnia i nawet jesli przejechałem raptem kilkanaście km, a wczesniej na trasie zrobiłem kilkaset, to po tych kilkunastu km w miescie z kilkoma wyłączeniami i włączeniami silnika wskazania średniego spalania mam na poziomie 15 litrów i dalej rosną przy prawie każdym odpaleniu silnika.

Jak jeździłem głównie po mieście z dużą ilością właczeń i wyłączeń silnika, to średnie spalanie potrafiło pokazywać ponad 30 litrów, a przy jeździe mieszanej okolice 25 to norma.

Żeby nie było - spalanie rzeczywiste jest jak na mój styl jazdy i szerokie kapcie na w miarę rozsądnym poziomie od ok. niecałych 10-ciu na trasie jesli jeżdżę zgodnie z przepisami, do ok. 15-tu przy dynamicznej jeździe miejskiej.
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

1donrafaello

Pytam bo tez po chipie na 260km przerywa i szarpie diagnoza padla ze to bs wiec wymienilem na nowke orginal i dalej to samo choc mam podjechac na regulacje tego bs) ciekawe jak sie go reguluje) ponoc orginal tez nie jest zbyt dobry sa ponoc lepsze tutaj na forum nawet ktos sie ogłasza ze takie sprzedaje ale opini brak

MAG

Teoretycznie te customowe BS'y sa lepsze, bo po pierwsze szybciej reaguja, a po drugie powinny być bardziej trwałe niż ori Pierburgi.

Długo na takim jeździłem, ale 2 lata temu miałem sprzedawać Smokusa i wymontowałem wszystkie extra graty i puściłem je luzem.
Potem okazało się że kupiec się rozmyślił, a my mieliśmy inne duże wydatki, więc zmiana samochodu odsuneła się w czasie i tak sie nadal cały czas odsuwa.

Gdybym miał padnietego BS'a to kupowałbym tego customa, ale skoro mam prawie nówkę, to potrzeby wymiany póki co nie widzę.




btw - problem z pompą to prawdopodobnie pierdółka - na 99% zawiesił/zablokował się jakis zaworek. Niestety żeby go odblokować, to w Maxiu jest kupa roboty, bo dostęp fatalny


Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

1donrafaello

U Ciebie na czym stanęło na 245km czy wrociles do serii?