[Focus] ST MK2 pomaranczowy diabel by thomas

thomas198, 13.04.2014, 22:36 « poprzedni - następny »

thomas198

Wiesz nie sprawdzałem do końca ile jest różnicy w ciśnieniu paliwa ,ale ze kolo sprzedał mi ja za 100 to kupiłem . A tak naprawdę to trzeba by było wymienić pompę na DW65c i wtedy wystarczy na wszystkie mody pewnie minimum do 600 kucy
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

snafu


TAM

Ja za swoją dałem niestety więcej, ale na szczęście jeszcze w rozsądnych granicach. Tak czy inaczej te pompy wystarczają do trochę ponad 400 KM, wcześniej kończą się wtryskiwacze.

snafu

DV i solenoid weszły już pod maskę?

thomas198

Właśnie odebralem paczkę  z DV później dodam kilka fotek jak to wyglada , montaż jutro . Dodam tylko ze wykonanie zaworu na najwyższym poziomie.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

Thomas, czekamy na foty zaworu no i recenzję.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TAM

thomas198, przy testach zwróć jeszcze uwagę na szczelność, czyli na to o czym pisali angole w cytowanym przeze mnie wcześniej opisie. W środku Forge'a jest cie Nmki oring, który jest mocno upaćkany w jakimś smarze. Ponoć od jakości tego smaru w dużej mierze zależy, czy DV pozostanie szczelny, a oring z czasem nie sparcieje. W tym co dostałeś zapewne jest tak samo.

thomas198

29.12.2014, 23:04 #127 Ostatnia edycja: 29.12.2014, 23:32 by thomas198
Tak jak zapowiedziałem dodaje kilka zdjęć zaworu DV podróbka Forge ,ale coś mi sie wydaje ze to jest Forge bo jest za dobrze zrobione . Nie ma jakiś niedoróbek wszystko bardzo gładkie , przymierzyłem do turbiny z ST i ładnie siedzi wszystko dolega idealnie . Jutro montaż i wtedy będę się mógł wypowiedzieć cos na ten temat .

Stare ori DV
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



A to juz nowe w turbinie z ST
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



« Dodane: 29.12.2014, 23:32 »

Cytat: TAM w 29.12.2014, 21:41
thomas198, przy testach zwróć jeszcze uwagę na szczelność, czyli na to o czym pisali angole w cytowanym przeze mnie wcześniej opisie. W środku Forge'a jest cie Nmki oring, który jest mocno upaćkany w jakimś smarze. Ponoć od jakości tego smaru w dużej mierze zależy, czy DV pozostanie szczelny, a oring z czasem nie sparcieje. W tym co dostałeś zapewne jest tak samo.

Oczywiście ten cienki oring wyrzucamy i składamy to na kleju do gwintów ,lub na czerwonym hermetyku do składania silnikow

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

snafu

Nadal jest ok? Powoli musiałbym zamawiać którąś z opcji, w styczniu chcę poogarniać sprawy.

cliner

Zakładałem oryginał,jak dobrze pamiętam miał grawerkę Forge na korpusie zaworu.
Tomek

thomas198

09.03.2015, 16:51 #130 Ostatnia edycja: 09.03.2015, 17:07 by thomas198
Mała aktualizacja, po wymianie DV,solenoid,aktuator i wtryski 550CC zaczęło ślizgać sprzęgło ori RS, wiec po konsultacji z jednym magikiem który robi różne zabawki na tokarkach i CNC, doszliśmy do wniosku ze trzeba zrobić sprzęgło dwu tarczowe i do tego kolo jedno masowe które oryginalnie wazy 11,5kg a moje będzie ważyć jakieś 6kg.
Tak to mniej więcej będzie wyglądać tylko ze na moich tarczach będzie tłumik drgań skrętnych.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



A to kolo jedno masowe oczywiście podglądowe.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Wtryski 550 CC

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Solenoid i aktuator

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Następny ruch skrzynia z RSa i półosie zrobione od podstaw na dwóch przegubach kulowych, powiem tak są ludzie którzy się zachwycająca półosiami z RSa, a prawda jest taka ze to szajs jest bo jak by nie było maja przegub krzyżakowy który wcześniej czy później się rozsypie, jedyne sensowne rozwiązanie to przeguby kulowe z volkswagena niezniszczalne.

Bedzie to podobne do tej półosi z zdjęcia

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

T

Myślę, że -- skoro RS-owe było na granicy -- to pewnie wystarczyłoby samo przerobienie tarczy na spiek 4-łopatkowy, a może nawet 6-łopatkowy. Ewentualnie można zamiast tego (albo oprócz tego) wzmocnić docisk (jeśli wolisz ciężej chodzący pedał sprzęgła, ale za to sprzęgło łapiące mniej agresywnie i trwalsze). Robienie sprzęgła dwutarczowego wydaje mi się niepotrzebną kombinacją.

Co do koła zamachowego, to można to bardzo lubię tę modyfikację, ale czy dwukrotne odchudzenie nie będzie pewną przesadą?
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

thomas198

09.03.2015, 17:15 #132 Ostatnia edycja: 09.03.2015, 17:22 by thomas198
Spiek owszem trzyma ale jest jedno ale, zużywa strasznie docisk i kolo, a co do kola jedno masowego samo od siebie tak wyjdzie ze będzie ważyć około 6 max 7 kg, potrzebujemy miejsce na 2 tarcze i przekładkę po miedzy nimi, a wzmocnienie docisku akurat w focusie to nie zbyt dobry pomysł, bo po pierwsze pompa jest plastikowa a po drugie wysprzęglik tez zaczyna fiksować, cześć tego wysprzęglika to plastik, sprzęgło 2 tarczowe przeniesie bez problemu 40% więcej Nm niz ori na tym samym docisku.

« Dodane: 09.03.2015, 17:22 »

W miedzy czasie wpadły sprężynki Eibach pro kit i powerflex w poduszkę tylna silnika, i do tego spryski xenonow czego bardzo mi brakowało .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Na felunku zimowym 18"

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

skoti79

ta poducha to coś wnosi?? np lepszą reakcję na gaz??

thomas198

Nie trzepie silnikiem i przy ostrym ruszaniu nie podskakuja koła.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/