[Focus] ST MK2 pomaranczowy diabel by thomas

thomas198, 13.04.2014, 22:36 « poprzedni - następny »

thomas198

Alledrogo 

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/waz-rura-intercoolera-ford-focus-mk2-rs-poznan-i4726780625.html
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

czyli do montazu tego IC musże mieć ta rurke musowo?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

thomas198

Raczej tak chyba ze zakupisz jeszcze droższe kolanko lub trójnik sylikonowy 
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

MAG

Cytat: thomas198 w 16.11.2014, 17:51
Potrzebujesz dwa kolanka redukcyjne 90' 57/76mm, dwa kolanka 45' 57mm, dwa łączniki aluminiowe 57mm,kolanko 90' 57mm, 30cm, i oczywiście trójnik z RSa ten co na zdjęciu po wyżej. Do tego oczywiscie obejmy.
Oczywiście jest to zestaw do wymiany kompletu orginalnego orurowania, bo do samej wymiany IC potrzeba tylko dwóch kolanek redukcyjnych 76/57 (jesli weźmiesz IC o średnicy wlot/wylot 76mm, lub 65/57 jeśli zdecydujesz sie na ten mniejszy IC 550x230x65) i dwóch łaczników alu 57mm plus obejmy oczywiscie.
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

thomas198

Tak wystarczą dwa kolanka redukcyjne , alle rura plastikowa z map sensorem jest troche ciasna(przekrój)  i radze ją wymienic . Ja sie zastanawiam zeby jeszcze raz wymienic dolot z IC do przepustnicy bo jest troche przymalawy .
Ps . Jak zalozycie duzy IC 600x300x76 to trzeba wymienic cale orurowanie bo w ori nie da sie podłączyć.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

Własnei celuje w ten 600x300x76. Sorry że W OGÓLE w Twoim temacie ta pogaducha:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

steveno

Cytat: thomas198 w 16.11.2014, 17:04
Etap 1 trochę poprawiłem i założyłem większy IC 600x300x76, do tego wyrzuciłem ori kolanka i wszystko zamieniłem na silikon. Rura plastikowa z IC do przepustnicy tez została zamieniona na sylikon do tego zastosowałem trójnik z RSa i wyrzuciłem symposer który jest niepotrzebny. Dolot z turbinki do IC tez wymieniony na RSowy.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Takie kolanko ale tylko górna cześć, trójnik, a dolna cześć wyrzucamy bo i tak się przetrze sama w sobie od pierścieni które zapobiegają żeby guma nie puchła.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Pokaz jak wyrzuciłeś sympozer bo to bardzo ciekawe Jakie zmiany czy nic się nie zmieniło?
Do przodu!!!

thomas198

Etap 3 Hamulce
Przed podniesieniem mocy musiałem zając się hamulcami, i dla tego przerobiłem przód i tył .
Na przód wpadły zaciski 6 tłoczkowe z porsche panamera , z tarczami z RSa 336 . Do zwrotnicy zostały dorobione adaptery pod tarcze FERODO z RSa , a żeby wszystko się mieściło w felgę trzeba było dać dystanse 22mm.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Z tyłem myślałem ze pójdzie dużo prościej ale trochę się zdziwiłem .Zamówiłem zaciski z RSa do tego nowe tarcze i klocki FERODO , wysłałem do malowania na ten sam kolor co przednie czyli RAL3000 połysk . gdy wszystko doszło zabieram się do montażu, a tu się okazało , ze zaciski nie pasują pod zwrotnice z ST, i tak powoli doszlem co mi będzie potrzeba żeby to przerobić . Wiec do przerobienia tylnych hamulców z RSa do ST potrzebujemy zwrotnice RS lub KUGA1, łożyska z piastami tez z RSa lub KUGA1, amortyzatory z RSa z KUGI nie będą pasować , nowe linki ręcznego z RSa , i 2 wahacze wzdłużne bo w ST sa przyspawane na stale . Reszta wahaczy pasuje idealnie . Trzeba pamiętać żeby wyciągnąć dystans z pod łożyska jakiś 1 cm.
Do tego wszystkiego zalozylem przewody w oplocie HEL .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.




Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



« Dodane: 19.11.2014, 21:54 »

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

Ja pierdziele, hamulce musiały kosztowac Cie wiele nerwów i pieniędzy. Szacunek!
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

sseebbaa1

A jakie są różnice w wymiarach tylnych hamulców - ST vs RS ?
Chodzi mi zarówno o tarcze, jak i zaciski.

A w związku z większymi zaciskami musiałeś zmienić pompę hamulcową na wydajniejszą?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

vtec

Nie lepiej było zapodać tylną Belkę z RSa?
Tak poza tym za 4kPLN można mieć mega zestaw, bez dłubania jw., i zapewne za mniejsze $$$.

A tak poza gruboooo

thomas198

Cytat: sseebbaa1 w 19.11.2014, 22:52
A jakie są różnice w wymiarach tylnych hamulców - ST vs RS?
Chodzi mi zarówno o tarcze, jak i zaciski.

A w związku z większymi zaciskami musiałeś zmienić pompę hamulcową na wydajniejszą?
Średnica w ST 280mm RS 302mm , dziwne ale prawdziwe ze klocki w RSie są mniejsze i to dużo.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

T

Cytat: thomas198 w 19.11.2014, 22:08dziwne ale prawdziwe ze klocki w RSie są mniejsze i to dużo.
Bo pole powierzchni styku nie wpływa na siłę tarcia.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

Ale wielkość klocka ma wpływ na ewentualne jego przegrzewanie się :)
Z tym, że 302mm lepiej się sprawują od 280mm chociażby poprzez lepszą dźwignię sił przykładanych do tarczy.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

thomas198

19.11.2014, 23:20 #44 Ostatnia edycja: 19.11.2014, 23:26 by thomas198
Cytat: vtec w 19.11.2014, 23:00
Nie lepiej było zapodać tylną Belkę z RSa?
Tak poza tym za 4kPLN można mieć mega zestaw, bez dłubania jw., i zapewne za mniejsze $$$.

A tak poza gruboooo
Ale po co cala belkę przekładać jak wszystko jest to same oprócz tych kilku różnic , wymiana zajęła mi 1 godzinę na stronę .
Pokaz mi ten zestaw za 4kPLN , bo stoptech zaczyna się od 10kPLN i jest robiony na dzwonach alu , gdzie jak trzeba będzie wymienić bieżnie to minimum 4kPLN . A i co najważniejsze jak lubicie sobie pośmigać po torze to odradzam dzwony aluminiowe, możecie sie zdziwić tak jak mój kolega , po którymś okrążeniu po ładnej prostce próbuje hamować z ponad 200 a tu mu się rozwala dzwon . Mozecie sobie wyobrazić jak się spocił ,

« Dodane: 19.11.2014, 23:23 »

Cytat: Tomasz w 19.11.2014, 23:10
Bo pole powierzchni styku nie wpływa na siłę tarcia.

No nie do konca , bo jak by tak bylo to nikt by nie robil duzych zaciskow i klockow . Ja teraz mam z przodu klocki 21cm x 9cm 
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.iparts.pl/czesc/klocki-hamulcowe-komplet,porsche,panamera-od-2009-09,4-8-turbo-s-550km,92-8263-9947-100030-0-153-134540.html

« Dodane: 19.11.2014, 23:26 »

Cytat: sseebbaa1 w 19.11.2014, 23:13
Ale wielkość klocka ma wpływ na ewentualne jego przegrzewanie się :)
Z tym, że 302mm lepiej się sprawują od 280mm chociażby poprzez lepszą dźwignię sił przykładanych do tarczy.
O silach dźwigni nie pisałem bo każdy kto kuma trochę wie o co chodzi . Czym większa średnica tarczy tym lepsze hamowanie , dla tego następne tarcze które mogę zaaplikować pod te felgi to 350x36
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/