[Focus] wkładka blok-tuleje 2.5

thomas198, 14.05.2014, 22:13 « poprzedni - następny »

weksla

Tematy tysiace razy wałkowany. Jak to mówią każdy ma swój rozum:)  Co do tych rs-ów to jak to mówią wiesz że dzwoni ale nie wiesz w którym kosciele:) Dodam tylko tyle że powód tkwił w czym innym niż program:)
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

jacekplacek

22.09.2018, 10:46 #46 Ostatnia edycja: 22.09.2018, 10:49 by jacekplacek
Hmm... No faktycznie
Rozumowanie godne mistrza Hmm...
Skoro było w subaru to zróbmy i w fordzie

thomas198

Hmmm no faktycznie, rozumowanie gościa który nie ma jaj i ukrywa sie za kretynską ksywą . A co do tablic to macie jednego na SD a drugi na KNT . Jednego robiłem.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

jacekplacek

22.09.2018, 11:45 #48 Ostatnia edycja: 22.09.2018, 11:49 by jacekplacek
Hmm... No faktycznie
Rozumowanie godne mistrza
Skoro było w subaru to zróbmy i w fordzie
To może jak jest problem z mieszanką paliwowo-powietrzna to załóżmy do tego gaźnik?? Przecież w polonezie doskonale dawał radę!
Oczywiście że silniki bez wkładki padają jak i silniki zakute bo zabija je temperatura! Proste! Za odpowiednią temp spalin jest odpowiedzialny tuner! Na torach padają fury za na prawdę grube pieniądze! Jak jest zje**ny soft to nawet "tłoki z platyny" nie pomogą!
Z tego co wiem kolega "wazelina" ma zrobiony "u was" silnik na wkładce i program według jego "własnych wytycznych"
Jaki był efekt?? 3 remont silnika??
Wracając do meritum- każdy st na wkładce PADNIE!!!!!
Może(!!!!) na seryjnym sofcie przeżyje ale po co robić wkładke przy seryjnym sofcie ktoś pomyśli.... Przecież jak się robi wkładke to po to, aby więcej "dmuchać"
I tu zaczyna się problem!
Problemem wkładki w 2,5t wykonanej przez firmę w Zawoi a wkładanej "na siłę" przez firmę spod Oświęcimia jest to, że przy górnym szczytowym położeniu tłoka, tłok się przyciera! Przez wkładke zaburzona jest "naturalna rozszerzalnosc" tulei cylindrowych. Wiadomo że podczas pracy silnika wszystko "puchnie"
Skoro tłok "puchnie" a tuleja nie może bo jest "uciskana" przez wkładke która notabene jest wykonana z innego materiału niż blok, przez co rozszerzalnosc cieplna jest zupełnie inna, EFEKT MAMY TAKI ZE NASTĘPUJE PRZYCIERANIE TŁOKA A NASTĘPNIE DESTRUKCJA SILNIKA!!!!
A jest to efekt zamierzony "wspaniałej firmy" bo klient wraca i mówi "padł mi silnik"
A w odpowiedzi słyszy że "to absolutnie nie wina wkładki tylko pewnie wtrysk się zawiesil albo padła pompa paliwa przez co temp skoczyła i z tłokow zrobiła się galareta przez wysoka temperaturę"

Każdy silnik (szczególnie turbodoładowy) ze złym softem padnie!!
A wkładka to jest "ZABICIE SILNIKA" na własne życzenie i to za gruba kasę!
Oglądając ogłoszenia st-kow z wkładka celem zakupu lepiej od razu omijać te auta bo- albo są już przegrzane albo już je *uj strzelił i są poskładane na szybko i byle jak, aby się tylko pozbyć problemu!

weksla

W punkt JacekPlacek
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

lolomanolo

Cytat: thomas198 w 21.09.2018, 23:58
Jak ktoś nie umie robić programów to tłoki padają nawet bez wkładki. Macie przykład,a nawet dwa RSy w których poleciały tłoki. Osoby wtajemniczone wiedzą o których rsach mowa.
Także wymyślaj bajki gdzie indziej. Każdy porządny silnik jest zamknięty.
Przykład silnik subaru, robią wkładkę od wielu lat i wszystko działa jak powinno. Chcecie sprawdzić czy to prawda to dzwoncie do firmy z Nowego Sącza Car Sport. Nigdy nie udało im sie zniszczyć silnika. Ale jak sie umie napisać dobrze program to będzie jeździć. Tyle w temacie.
To jak będziesz miał kiedyś okazję to zapytaj Carfit'a co robią z układem chłodzenia przy zamykaniu bloku w Subaru.

incognito8848

Czyli rozumiem, że wiesz. To podziel się z nami :)

lolomanolo

Spoko, to nie jest wiedza tajemna. Z resztą wystarczy zadzwonić do ww. serwisu, powiedzieć, że ma się subaru, chce się zwiększyć moc i rozważa się zamknięcie silnika. Szef tej firmy to naprawdę bardzo sympatyczny i komunikatywny gość. Ja interesowałem się tym tematem jakieś 5-6 lat temu jak jeszcze miałem imprezę, więc szczegółów już nie pamiętam. Napewno była to wydajniejsza pompa, woda destylowana w układ, chłodnica, termostat i nie jestem pewien czy nie sugerował też jakiejś zabawy z kanałami...
Generalnie carfit nawet na forum Subaru pisał niejednokrotnie - chcesz zamknąć blok, trzeba mocno poprawić chłodzenie.
Nie jest też prawdą, że żaden silnik nie padł po zamknięciu. Zainteresowych odsyłam np. do wątku użytkownika carloswrx na forum Subaru, czyli chyba najgrubiej zrobione Subaru kombi w Europie.

incognito8848

I już coś więcej wiem, dziękuje za info.

weksla

Lolomanolo konkret. Logiczne podejscie. Gdzieś ta temperatura musi uchodzić.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

pasqd

... ale z blaszkami w przerwach chłodzenie nie jest aż tak strasznie upośledzone? Planuje na wiosne włożyć te blaszki do swojego silnika i czytając ostatnie posty już zwątpiłem :P
Bez wkładek pękają tuleje, z wkładkami wypala tłoki.. to co wolno jak nic nie wolno? ;-)

AdixST

pasqd, wyciągając wnioski z tego tematu to najlepiej nic z tym silnikiem nie robić, bo i tak źle, i tak niedobrze :D
Jedni hejtują wkładki, jedni hejtują blaszki :D
Ja mam 280KM bez blaszek i bez wkładki, jeżdżę z głową już ponad 30tys km i nic się nie dzieje, także to chyba najlepsza opcja :)

lolomanolo

Cytat: lolomanolo w 30.09.2018, 09:56
Spoko, to nie jest wiedza tajemna. Z resztą wystarczy zadzwonić do ww. serwisu, powiedzieć, że ma się subaru, chce się zwiększyć moc i rozważa się zamknięcie silnika. Szef tej firmy to naprawdę bardzo sympatyczny i komunikatywny gość. Ja interesowałem się tym tematem jakieś 5-6 lat temu jak jeszcze miałem imprezę, więc szczegółów już nie pamiętam. Napewno była to wydajniejsza pompa, woda destylowana w układ, chłodnica, termostat i nie jestem pewien czy nie sugerował też jakiejś zabawy z kanałami...
Generalnie carfit nawet na forum Subaru pisał niejednokrotnie - chcesz zamknąć blok, trzeba mocno poprawić chłodzenie.
Nie jest też prawdą, że żaden silnik nie padł po zamknięciu. Zainteresowych odsyłam np. do wątku użytkownika carloswrx na forum Subaru, czyli chyba najgrubiej zrobione Subaru kombi w Europie.

Przypadkiem trafiłem na starą wypowiedź właściciela firmy Carsport z Nowego Sącza to pomyślałem, że tu wrzucę:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://forum.subaru.pl/topic/40747-wzmocnienie-otwartego-bloku/?tab=comments#comment-1146443

karczery

Panowie po przekopaniu kilku gorących dyskusji zdecydowałem sie na blaszki.

krótko i na temat:
1. Gdzie kupić blaszki (Pumaspeed) bądz inny osobnik posiadający nadliczbowe ilości.?
2. Czy oprócz uszczelek potrzebuję czegoś jeszcze do przeprowadzenia procedury ?
3. Kto mi to zrobi ? (Moje auto to jedyna i prawdziwa miłość więc zależy mi na pewniej i sprawnej akcji :P) Jeśli jest jakiś zakład z moich okolic do miło. Jesli nie to mogą być południowe zakątki.


Będę wdzięczny za rzeczowe i konkretne odpowiedzi.

BB95

1. Blaszki możesz kupić np. tak jak piszesz pumaspeed, ebay, puma- schmiede
2. warto zrobić od razu rozrząd
3. z twoich okolic nie wiem kto może to zrobić, w południowych zakątkach wiem :D