Szanujemy Twoją prywatność. My i nasi partnerzy wykorzystujemy cookies oraz inne technologie w celu dostarczenia Ci spersonalizowanej usługi najwyższej jakości.
WIĘCEJ INFORMACJIAKCEPTUJĘ

 

[Focus] wkładka blok-tuleje 2.5

thomas198, 14.05.2014, 22:13 « poprzedni - następny »

AndyGD

Cytat: weksla w 12.07.2019, 22:29
Teoretycznie przy 400 koniach powinno się zmienić tłoki i korby na kute, praktyka wykazuje że są auta jeżdżące i mające się dobrze przy mocach pod 400 koni. Nowa oczywiście o ST. Podstawą to dobrze zrobiony Soft i umiejętność operowania obrotami.
A przy MK4 jest jakaś różnica?
Są jakieś inne warsztaty które zajmują się blaszkowaniem 2.5T?
Bo z Gdańska do FSV to strasznie i dość dużo sobie krzyczą.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka

mluki

17.07.2019, 01:25 #76 Ostatnia edycja: 17.07.2019, 01:26 by mluki
Cytat: AndyGD w 16.07.2019, 22:09
A przy MK4 jest jakaś różnica?
Są jakieś inne warsztaty które zajmują się blaszkowaniem 2.5T?
Bo z Gdańska do FSV to strasznie i dość dużo sobie krzyczą.

Wysłane z mojego MI 6 przy użyciu Tapatalka


Zasadniczo każdy ogarnięty mechanik może Ci zablaszkować silnik. Nie ma tu żadnej filozofii. Nawet na tym forum znajdziesz opis jak to zrobić dobrze. Oczywiście jeśli ktoś to już robił, to tym pewniej, ale na Twoim miejscu rozglądnąłbym się w swojej okolicy.
W moim mieście jeździ jedno Volvo S40 2.5T, do którego blaszki zakładał mój przyjaciel, który jest mechanikiem, ale wcześniej nigdy tego nie robił. Póki co klient zadowolony.

kali999

A ten kolega ile bierze za blaszkowanie i jaka miejscowość?
Mondeo mk4 2.5T 250km

MAG

Autor postu jest z Tarnowa, więc i zapewne mowa jest o Tarnowie lub okolicach ...

Gdybys podał w swoim profilu skąd jesteś, łatwiej byłoby coś podpowiedzieć.

Do AndyGD - Chłopaki w Chwaszczynie (Warsztatowcy) zainwestowali niedawno w blokady do rozrządu 2,5T, więc i u nich możesz sie pokusić o taką operację.
Serwisują regularnie co najmniej 3 auta z tym silnikiem i ja osobiście jestem zadowolony z ich usług.

Do zabawy z Foką ST Mk2 przygotowuje sie tez mój kumpel mechanik (prawdziwy pasjonat) mający mały warsztat na Świetokrzyskiej - byłbym częściej jego klientem gdyby nie to, że Warsztatowcy daja auto zastepcze na czas naprawy, co w 90% przypadków jest dla mnie bardzo istotne.
Kwatery na lato w Gdańsku:
http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

kali999

A ile biorą za taką usługę?
Mondeo mk4 2.5T 250km

mluki

Pozwolę sobie jeszcze raz odkopać temat i zadać 2 pytania:

1) Jakie są faktyczne wymiary szczelin pomiędzy tulejami?
Na angielskich stronach jest napisane, że 14,5 mm wysokość i 0,5 mm szerokość, a jednocześnie blaszki, które można nabyć (np. u kolegi Montiego) mają grubość 0,9 mm. Nie za dużo?

2) Dlaczego oferowane blaszki są wykonane ze stali nierdzewnej, a nie z aluminium tak jak sam blok? Przecież wówczas miałyby po pierwsze podobną rozszerzalność termiczną (w zależności od użytego stopu), a po drugie lepsze przewodzenie ciepła, a co za tym idzie skuteczniejsze jego odprowadzanie.

Ktoś wie?

Monti

Cytat: mluki w 18.02.2020, 12:22Pozwolę sobie jeszcze raz odkopać temat i zadać 2 pytania:

1) Jakie są faktyczne wymiary szczelin pomiędzy tulejami?
Na angielskich stronach jest napisane, że 14,5 mm wysokość i 0,5 mm szerokość, a jednocześnie blaszki, które można nabyć (np. u kolegi Montiego) mają grubość 0,9 mm. Nie za dużo?
Podejrzewam ze wkradł sie błąd bo nie maja na pewno 0.5mm

Cytat: mluki w 18.02.2020, 12:222) Dlaczego oferowane blaszki są wykonane ze stali nierdzewnej, a nie z aluminium tak jak sam blok? Przecież wówczas miałyby po pierwsze podobną rozszerzalność termiczną (w zależności od użytego stopu), a po drugie lepsze przewodzenie ciepła, a co za tym idzie skuteczniejsze jego odprowadzanie.
Aluminium jest za miękkie i nie byłbyś w stanie tego tam "wbić"
Było: Mondeo HB mk4 2.5L, opony 225x35r19 na feldze 19"8,5", zawieszenie gwintowane KW
Jest: BMW f34 328ix M-Pak

TAM

Blaszek się absolutnie nie ,,wbija"! Schładza się je przynajmniej do -25°, a wtedy spokojnie wchodzą razem z klejem. To jedyny bezpieczny sposób.