[Mondeo] Mondeo mk5 - premiera

sseebbaa1, 20.09.2014, 21:26 « poprzedni - następny »

ethernal

Cytat: fabio210 w 11.01.2016, 21:30
Czyli 2.7 v6 turbo, bardzo fajnie ze rechot silnika v6 wraca do mondka, a raczej fusiona,  ciekaw jest.czy to samo puszcza na Europę?
Oby! I obowiązkowo ze stałym napędem 4x4  8)

alibizi

Tylko mam ogromną nadzieję, że w Europie nie będzie się to nazywało po prostu "sport" a powrócą do nazwy ST. Ciekawe.
Zastanawia mnie też dlaczego Ford nie chciał już teraz zawalczyć o pozycję najszybszego hot hacha na rynku ze swoim Focusem RS. Samochód ma potencjał aby stać się konkurentem A45 AMG.

sseebbaa1

Kwestią nazwy, to ja bym się nie przejmował :)

Istotniejsze są parametry techniczne i przyjemność z jazdy sportowej.
Z obecnych artykułów wiemy:
-2.7 V6 EcoBoost (325 KM)
-4x4
-automat

Na zdjęciach widać, że automatyczna skrzynia biegów nie ma już standardowego lewarka, a jest sterowana pokrętłem, jak w Jaguarach.
Jestem ciekaw czy to rozwiązanie z pokrętłem będzie przypisane tylko do najmocniejszej wersji, czy może ogólnie wiąże się z zapowiadanym liftem amerykańskiego Fusiona? No i kolejne pytanie, czy modyfikacje szybko trafią do Europy, czy może znowu będzie ogromne opóźnienie? :(
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

ethernal

^^
Stawiałbym na to, że w Europie model po FL i w wersji ST pojawi się najwcześniej na początku przyszłego roku, ale może Ford nas zaskoczy i jeszcze w tym roku wprowadzi nas w stan ekstazy :D

Chciałbym zwrócić uwagę na jeszcze jedną rzecz, patrząc na wnętrze po FL odnoszę wrażenie, że pomimo niewielkich zmian dot. samego design`u, Ford zdecydowanie poprawił jakość materiałów i ogólny "look" wnętrza. Całość sprawia bardzo przyjemne wrażenie.
Natomiast mam mieszane uczucie odnośnie zmian tyłu samochodu, ten chromowany poziomy element, "rozcinający" tylne lampy na pół średnio mi się podoba. Może w europejskiej wersji będzie to inaczej wyglądało.

alibizi

Z drugiej strony trochę szkoda, że pojawi się Mondeo ST. MK3 ST220 przestanie już być unikatowy, nie będzie można już powiedzieć że mam "ostatniego z rodu".
Ale skoro Ford chce wrócić do V6 to ciekawe czy VW wypuści jakiegoś następcę R36. Była to dość ciekawa opcja.

ethernal

Cytat: alibizi w 12.01.2016, 09:40
Z drugiej strony trochę szkoda, że pojawi się Mondeo ST. MK3 ST220 przestanie już być unikatowy
ST220 nigdy nie przestanie być unikatowy ;)


Cytat: alibizi w 12.01.2016, 09:40
Ale skoro Ford chce wrócić do V6 to ciekawe czy VW wypuści jakiegoś następcę R36.
VW zostanie przy awaryjnych 2.0 TSI :P, już teraz mają wersje powyżej 300KM.

caqerr

Cytat: ethernal w 12.01.2016, 11:55ST220 nigdy nie przestanie być unikatowy


A kiedy on był unikatowy heh :D
Nie przeginajmy ;) Fajne auto, ale aż tak rzadko spotykane to to ono nie jest ;) U mnie na małej wiosce 5k ludzi są już 4 :|

MAG

Porownujac z ST200, to ST220 jest jak mrowkow...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0