[Focus] Focus II ST 5d black edition

weksla, 03.11.2014, 08:31 « poprzedni - następny »

MAG

08.04.2015, 22:13 #420 Ostatnia edycja: 08.04.2015, 22:14 by MAG
Thomas miał swoją do opchniecia, ale snafu nie chciał czekać do sierpnia, wiec poszedł w hybryde, a tu sie okazało, że Thomas szybciej opyla niż na początku mówił...



Thomas - jak będziesz miał juz potwierdzenie tej turbawki z RS'a, to daj znac ile miałaby kosztowac, bo może bym się o nia pokusił ...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

weksla

heheh temat się rozkręcił :D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

skoti79

Ja też się piszę :)

Kris1976

Hehe  ja też; )
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

vtec

ja już mam :)

thomas198

Masz ale w rsie hehe.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

weksla

Nie wiem co jest grane, ale pojawiło mi się bicie na kierownicy podczas hamowania z prędkosci większych niż 100-120km/h, czy to lekko daję po hamulcu czy ostro. Dziś hamwałem z prędkości 230km/h i nie należało to do przyjemności. zastanawiam sie co to może być, krzywe tarcze, poluzowane dystanse? hmmm
Miałem tak kiedyś w mondeo i pomogło przetoczenie tarcz, teraz nie wiem raptem się pokrzywiły?
Najprostsza diagnoza to tarcze dam do przetoczenia i tyle. Sprawdze dokrecenie koł i dystansow, nic więcej do głowy mi nie przychodzi.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

sseebbaa1

Tarcze to Ty najpierw sprawdź na aucie czy mają odchylenie - są takie urządzenia do mierzenia, ale nie pamiętam jak fachowo się nazywają :)
Mocuje się to do elementu zawieszenia (najczęściej mocnym magnesem), a potem dosuwa się zegar z czujką do powierzchni tarczy. Obracanie tarczą ujawnia wtedy ewentualne "bicie".

Skoro narzekasz na bicie przy prędkościach zaczynających się od 100-120 km/h, to w pierwszej kolejności sprawdziłbym opony!
To przy takich prędkościach najlepiej wyczuwa się brak wyważenia kół. Niskie profile mają tendencję do utraty swojego wyważenia na dziurawych drogach. Ja tak miałem ostatnio w swoim aucie z oponami 225/40R18. Własnie nieładnie zaczęło bić i przy hamowaniu w sumie to najmocniej było wyczuwalne.
To będzie tańsze i szybsze, niż oddawanie tarcz do przetoczenia.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

wilhelm

wg. mnie krzywe tarcze, u mnie się to zaczyna zawsze po kilku tys km od wymiany...

weksla

11.04.2015, 06:11 #429 Ostatnia edycja: 11.04.2015, 06:17 by weksla
Jasne opony sprawdzimy. Jednak wewnętrznie też skłaniam się ku tarczom mimo iż stare i styrane nie są.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

thomas198

Też kiedyś mialem problem z tarczami , zalatw miernik zegarowy z magnesem i pomierz tarcze a potem piaste , jak i piasta bedzie krzywa to znaczy ze masz krzywe felgi, na plaszczyznie która dolega do piasty , jak przetoczysz felgi i zalozysz to tarcze sie wyrównają po kilku dobrych hamowaniach .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

caqerr

Sprawdź piaste...
U mnie miałem prawą piaste krzywą która powodowała bicie na początku przy większych V...

thomas198

Piasta sama od siebie sie nie wykrzywi , musi być felga krzywa , jak zauwazycie felga jest aluminowa i ma duza grubość, piasta ma coś okolo 1cm i jest metalowa,  jak sie dociagnie śruby to felga pociagnie piaste i tarcze .
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://m.facebook.com/FSV.Performance/

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fsv-performance.pl/

Kris1976

Jakie masz tarcze aktualnie ? coś nowego zakładałeś  ? (przyznaje że nie chce mi się cofać w Twoim temacie )
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

weksla

Zastanawiam się jak w focusie ST mk2 był rozwiązany problem pełnowymiarowego koła zapasowego lub chociaz dojazdówki?
Ja u siebie mam prostą podłogę bagaznika (domyslam się że było to wymuszone dużym tłumikiem końcowym), czy każdy ST mk2 tak miał, czy były jakies opcje?
U mnie jest tylko kompresorek, nie mam nawet tej pianki do łatania dziury (która na dobra sprawę jest i tak do dupy). Co proponujecie? Wozić koło w bagażniku? heheh
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps