Ford Mondeo V6 mk2 99" Białego

Biały, 29.11.2014, 14:14 « poprzedni - następny »

T

20.08.2015, 22:18 #30 Ostatnia edycja: 20.08.2015, 22:20 by Rijndael
Jeśli chcesz rozdzielić wydech na dwa, to musisz od miejsca rozdzielnia zmniejszyć średnicę (w tym przypadku) do ok. 50 mm. Inaczej będzie to źle działało i hałasowało.

Co do tłumika — tak, to ten. Rewelacja w kategorii jakość/cena. Generalnie te tłumiki występują w różnych długościach (tylko te krótsze nie nazywają się "cobra"). Jak Ci się zmieszczą, to możesz dać dwa krótsze, tak, żeby zebrały jak największy zakres wysokich tonów.

A co do "gulgotania" — to jest bardzo trudno uzyskać w tej V-ce. Ten silnik na całkowitym przelocie raczej ryczy niż bulgocze. Kwestia konstrukcji i kolejności zapłonów. Ale generalnie, jeśli chcesz mieć "duży" dźwięk, to powinieneś tłumić przede wszystkim na początku układu, dlatego długi tłumik środkowy jest obowiązkowy. Z kolei z tyłu możesz dać tłumik przelotowy. Generalna zasada jest taka, że im dalej tłumik od silnika, tym niższe częstotliwości tłumi (bo fale o niższej częstotliwości są dłuższe). Oczywiście zależy to jeszcze od konstrukcji samego tłumika.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Biały

Stary wydech został pospawany MIGiem i założony Z POWROTEM do autka

Z przyczyn technicznych budowa kwasu opóźni się

Priorytetem jest zabezpieczenie antykorozyjne , które w przyszłym tygodniu koniecznie się odbędzie

A tymczasem

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


sseebbaa1

A obniżenie robisz jeszcze przed zimą? Czy już zostawiasz to na przyszły sezon?

Jak dla mnie, to w tym aucie od strony wizualnej tylko tego obniżenia brakuje. Co do reszty to zgadzam się z wcześniejszym wpisem Tomasza i zostawiłby już auto wizualnie w spokoju :)
Tylko zastanawiam co zrobić z tymi listwami na drzwiach. Przy tak dużym obniżeniu, jakie planujesz, to może warto usunąć je? Obłość karoserii będzie wówczas współgrała z "glebą".
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Biały

23.08.2015, 15:53 #33 Ostatnia edycja: 23.08.2015, 15:54 by Biały
Kilka fotek

- Panie , który to rocznik ?
- dziewiąty
-2009 ?
- TAK  :D

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Tigerbart

To nic, mnie ciągle pytają:

- co to za Mondeo?

- ST 220

- Diesel?

sseebbaa1

Rok temu w Kluczewie na zlocie motoryzacyjnym jedno starsze małżeństwo pytało się czy mój ST, to jakiś nowy model i czy można już go kupić :D

Ale co tu dużo gadać - to znaczy, że robimy dobrą robotę (że tak nieskromnie powiem 8) ).
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Biały

25.08.2015, 17:44 #36 Ostatnia edycja: 25.08.2015, 18:57 by Biały

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Taki jest mniej więcej projekt wydechu

1 - seryjna fabryczna flansza przyłączeniowa do down - pipe

2 - długi 90 cm rłumik przelotowy AWG Cobra

3 - ominięcie zbiornika paliwa

4 - Y-pipe

5 - krótkie tłumiki przelotowe AWG Cobra

6 - końcówki ok 80, 90 mm średnicy

Rura cały czas kwasóweczka

A jeszcze chciałem zapytać , Tomasz , jakie Ty masz tłumiki końcowe ? Jakieś firmowe ? Przelot nie przelot ?

T

Cytat: Biały w 25.08.2015, 17:44Rura cały czas kwasóweczka
Brakuje najważniejszego, czyli średnicy rury przed i po rozejściu.

Cytat: Biały w 25.08.2015, 17:44Jakieś firmowe? Przelot nie przelot?
Przelotowe Sebringi.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Biały

Panowie , podpowie ktoś coś na tłumiki końcowe ?

T

Rodzaj tłumików końcowych nie ma prawie żadnego wpływu na osiągi, o ile oczywiście będą przelotowe i na odpowiednią średnicę.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Biały

Będzie mała zmiana , myślę iż na plus

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Co myślicie ? :D

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.aliexpress.com/item/4pcs-Universal-Car-Auto-Brembo-Style-Disc-Brake-Caliper-Covers-Case-Front-And-Rear-C20/32280021498.html?spm=2114.031010208.3.11.mmyRVj


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.aliexpress.com/item/Free-Shipping-Car-Styling-Aluminum-Electroplate-Disc-Brake-Rotor-Cover-5-Color-For-Brake-Disc-Size/32333537185.html?spm=2114.030010108.3.84.xRfspA

bishop

Cytat: Biały w 29.08.2015, 08:10Co myślicie?
Nie rób tego.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

sseebbaa1

Jeżeli chodzi o zdjęcia z linków, to myślę Biały, że na tym forum nie będzie akceptacji dla plastikowych nakładek udających tylko prawdziwy tuning hamulców.
Chcesz dobrze, ale nie tędy droga. Zresztą dobrze wyglądają Twoje koła i to co pod felgą, tak jak masz pokazane te hamulce teraz.
Naprawdę wystarczy tylko obniżyć auto (zwłaszcza przy tych ładnych felgach) i ludzie będą na pewno oglądać się za takim Mondeo!

A co do metalowej siatki zamiast grilla, to nie wiem jak to by wyszło. Zastanawiam się czy srebrna siatka w połaczeniu ze srebrnym nadwoziem nie zamaskuje zbytnio charakterystycznego jajka mk2... Ale może się mylę :) Jeżeli już kupiłeś tego srebrnego grilla to zamontuj i zrób fotki - chętnie oglądnę. A jak nie kupiłeś, to zrób najpierw tzw. virtuala - też chętnie zobaczę :D


ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

T

29.08.2015, 11:58 #43 Ostatnia edycja: 29.08.2015, 11:59 by Rijndael
Cytat: sseebbaa1 w 29.08.2015, 08:46Zastanawiam się czy srebrna siatka w połaczeniu ze srebrnym nadwoziem nie zamaskuje zbytnio charakterystycznego jajka mk2... Ale może się mylę
Gdyby tak się stało to, moim zdaniem, byłby to plus. :)

A co do całego auta, to proponuję tak:

- Koniecznie obniż.
- Zdejmij listwy boczne, to bardzo postarza wizualnie auto.
- Ja bym jeszcze wrzucił na przód te niesławne dayliny z LED-ami. Jakkolwiek bywają z nimi problemy jakościowe, to wizualnie robią ogromną różnice, te seryjne światła z wielkim odbłyśnikiem to kolejna rzecz, postarzająca auto.
- Wrzuć boczne kierunkowskazy clear LED — to bardzo odmładza. Te czarne wyglądają, jakbyś ich w ogóle nie miał.
- Skoro już pomalowałeś te zaciski, to może warto ten akcent kolorystyczny przenieść jeszcze np. na obudowy lusterek (?).
- Nie kombinuj z cięciem tylnego zderzaka pod wydech, tylko psujesz w ten sposób wygląd auta. A jak już koniecznie chcesz, to przerób ten zderzak profesjonalnie.
- Nie wrzucaj pakietu ST, jak Ci radzą na MKP, to już zrobiło wiele osób i auto straci na oryginalności.
- Najlepiej pousuwaj wszystkie naklejki "clear-look" to jest to. Aczkolwiek jak już gdzieś chcesz je mieć, to pomysł z tylnymi szybami daje radę.

To tak w skrócie odnośnie detali. Felgi dobrałeś świetnie — bardzo pasują do wyglądu i charakteru auta. Grill też może być niezły.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

sseebbaa1

Cytat: Tomasz w 29.08.2015, 12:58Gdyby tak się stało to, moim zdaniem, byłby to plus. :)
Mi akurat te jajko podoba się i nie czuję potrzeby jego maskowania, ale tak jak napisałem, z chęcią zobaczyłbym jak wygląda to auto ze srebrnym grillem. Może się przekonam? :)


Cytat: Tomasz w 29.08.2015, 12:58- Skoro już pomalowałeś te zaciski, to może warto ten akcent kolorystyczny przenieść jeszcze np. na obudowy lusterek (?).
Tu mnie Tomasz zaskoczyłeś :D
Myślałem, że lubisz bardziej stonowane kolorystycznie auta.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy