Sprzegło z focusa mk2 RS i ST jest takie samo?

weksla, 16.12.2014, 20:16 « poprzedni - następny »

klajgus

15.04.2017, 15:03 #15 Ostatnia edycja: 15.04.2017, 15:05 by klajgus
I u mnie,z pomocą rąk  kolegi z forum  thomas198, wylądował nowy dwumas i komplecik sprzęgła z RS-a + tarcza okuta kevlarem od luka.  Tak jak zapewniał  thomas198 wszytko pasowało i fajnie pracuje.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://drive.google.com/file/d/0B9U8IeFEWimQUWpNWllkYkFmVnc/view?usp=sharing
Mondeo MK4
2.5 T 275KM/391Nm

TAM

klajgus, pogratulować. Tylko mała dygresja – nie ,,tarcza od luka", bo luk prezentów nie rozdaje, tylko tarcza luka (tak jak tarcze Ferodo, amortyzatory Sachsa, świece Forda itp). Nie powtarzajmy ohydnej nowomowy z reklam tv.

Softraider

Widzę że dość świeże kometarze to i ja sie podłącze, w moim Stejku zaczyna ślizgać się sprzęgło i pytanie czy lepiej wymienić je na nowe czy właśnie zrobić to co chłopaki wyżej i dać do regeneracji (kevlar i rege docisku)?

TAM

Mom zdaniem, jeśli dwumasa jest ok, to dobra regeneracja sprzęgła jest najlepszym rozwiązaniem.

Softraider

Tez w moim przypadku chodzi o wytrzymałość takiego zestawu bo mocy i momentu trochę więcej niż seryjne 225 km. Czy kevlarowe sprzeglo sie nie rozleci za szybko

TAM

Musisz spytać szczęśliwych posiadaczy kevlarów :-)
Ja mam standard z RS-a i póki co sprawdza się bardzo dobrze.

Softraider

Czy szczęśliwi posiadacze kevlarów mogliby się wypowiedzieć? nie chce nowego tematu zakładać. U mnie też siedzi standard z RSa ale jak wyżej, kończy się powoli a jako że mam przegub do regeneracji to przy demontażu półosi chce też zrobić sprzęgło.

Thombike

To ja swoje dorzucę. Do STejka można zaparkować komplet z RS bez ceregieli. Czy to coś daje? U mnie dało tyle, że wysprzęglik sie rozpadł tak czy siak po ok Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.10tys.km. Mam obecnie nowe sprzęgło, które ma najechane ok. Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.5tys.km i znowu już powoli czuję, że odzywa sie wysprzęglik, który pewnie rozpadnie się w przeciągu kolejnych 5 do 10kkm. Z reszta pytałem raz o ten piszczący dźwięk spod maski i choc odpowiedzi prawie nie uzyskałem - to był rozpadnięty wysprzęglik. Teraz zasadnicze pytanie - od czego wsadzić sprzegło/wysprzęglik, żeby przestał się rozlatywać raz do roku i wytrzymywał w miarę rozsadne interwały. Dodam, że do czasu az nie pykłem dłuższej traski z prędkosciami przelotowymi ok. 200-250km/h to nic nie wskazywało na to, że sie wysprzeglik zacznie sypać. A jednak... I HGW jak temu zaradzić. nie mog przecież po każdej dłuższej trasie (1000-3000km) wymeiniać tego szajsu, szczególnie, że nie jest to w ST prosta operacja. Jakieś propozycje, pomysły?

weksla

Dziwne. Nikomu tak się nie dzieje. Poza tym w ST/RS hest ten sam wyspezęglik. Może założyli jakiś marny zamiennik?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

klajgus

27.08.2017, 15:32 #24 Ostatnia edycja: 27.08.2017, 15:33 by klajgus
U mnie tez wsadzony jest komplet z RS-a i po niespełna Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.4-5tys.km już niedomaga :(  dwumas zaczyna stukać, a z wysprzeglikiem tez coś jest nie tak, bo w określonych sytuacjach przy wciskaniu sprzęgła pedał wibruje :( , dodam ze części kupował i zakładał thomas198  wiedz części  tandetne nie były.
Mondeo MK4
2.5 T 275KM/391Nm

TAM

Rzeczywiście dziwne. Ja mam do tej pory oryginalną dwumasę z przedliftowego ST, a sprzęgło i wysprzęglik z RS-a (używki). Po kilkudziesięciu Mm wszystko nadal OK.

weksla

Jaki był objaw padającego wysprzęglika? Zakleszczone  biegi?
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

PyRsHaL

Hmm... Dziwne - ja na swoim sprzęgle z RSa zrobiłem już ok 20 tys km i żadnych problemów nie ma a auto traktowane na prawdę ostro ;)
Fakt faktem słychać już dwumasę (od 3 lat hehe), ale nic się nie dzieje...
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Focus ST MK2 "monSTer" | 352KM 495NM by Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.FSV-Performance

Thombike

Cytat: weksla w 27.08.2017, 17:08
Jaki był objaw padającego wysprzęglika? Zakleszczone  biegi?
Pół na pół. Biegi haczą, szczególnie pierwsze 2 i wsteczny. Ale i 3,4,5,6 tez sie zdarzy, że haczą. Druga sprawa to podobnie jak kolega wyżej napisał - czuć nieporządane wibracje na pedale (takie same jak przed tym, zanim rozleciał sie poprzedni) i sama praca sprzęgła nie jest czasem jednolita tz. Zadża się, ze sprzęgło bierze w kompletnie różnych momentach, czasem potrafi nawet zaskoczyć i zebrać bardzo gwałtownie, co przy tuningowanym ST jest mało fajne jak musisz na parkingu wyjechać spomiędzy 2 innych aut. Generalnie w poprzednim pękła sprężyna i rozpadła na 4 osobne częsci. Tu tez mam wrażenie, że problem lezy w spręzynie. Jest jeszcze taki objaw dodatkowy, że czasem podczas wciskania czuje sie na pedale delikatne dodatkowe opory...jakby, nie iwem jak to opisać...efekt jest jakby sie wciskało pedął w żwir :) Generalnei wszystkei takei same objawy jak poprzednio, gdy zaczał sie problem. Co do jakości - nie, nie używam tanich zamienników, poprzednio było sprzegło do RS wprost od Forda, aktualnie to komplet Sachs, czyli dokładnie ten sam co od Forda (wybitka FOMOCO na docisku:) ), więc...nie wiem...Pytanie...bo dwumasu nie wymeiniałem ostatnio, czy powodem padającego wysprzęglika moze być padnięty dwumas?