Focus RS -- mk2 vs mk3

carlosc, 07.02.2015, 18:46 « poprzedni - następny »

carlosc

kolego bishop powiem tak zdania sa podzielone! moim zdaniem strasznie zjeb....li dla mnie istna porazka przod w miare ok srodek ok naped na 4 kola tez ok ale ogolnie porazka nie dalbym za "to" 150tys mam rsa bo to moje marzenie od 2009r jak tylko wyszedl rok temu je spoelnilem i za Chiny ludowe nie zamienilbym sie na nowego , o gustach sie nie dyskutuje ale dla mnie mogliby sie bardziej postarac i jeszcze 5d brak slow! :-)
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

bishop

Cytat: carlosc w 07.02.2015, 18:46kolego bishop powiem tak zdania sa podzielone!
Cytat: bishop w 07.02.2015, 18:41O wiele ładniejszy niż nowy RS.
W moim zdaniu właśnie wynika że Twój Rs jest dla mnie o wiele ładniejszy niż nowy. Czyli stoimy po tej samej stronie barykady.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

vtec

starałem się też dosadnie uzmysłowić to tu:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.focusklubpolska.pl/showthread.php?p=1040786#post1040786
no ale nie da rady ;)
są gusta i guściki, RS MK2 jest po prostu nietuzinkowy, mocny i robi robotę na drodze...

natomiast dla mnie wygląd nowego RSa to jak "prywatny" tuning wersji ST... dokładasz dwa zderzaki, lotkę  do najtańszej wersji MK3 i masz RS z wyglądu oczywiście.... aaa o progach i kolorze zapomniałem.

nowy RS będzie miał 4 kolory, w tym 3 takie jak ST.

no ale heble, silnik i oczywiście napęd miażdży, nawet nowe STi czy EVO X...

carlosc

mk2 to klasyk nowy rs tak jak napisales mozna kupic serie focus w tym kolorze i szalu nie ma z wygladu zewnetrznego,,,i to nieszczesne 5d
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

vtec

Cytat: carlosc w 07.02.2015, 21:27
nieszczesne 5d
tego to już nie skomentuję.
przecież taki 5d nie jest już HH, tylko hmmm ... nie wiem czym, później może przyjdzie mi coś na myśl

MAG

Napisze to co napisałem już na innym forum

Skoro nie ma nadwozia 3D w obecnej generacji Focusa, to jakim cudem oczekiwaliście takiej budy w RS?
Po co Ford miałby kłaść kupe kasy w opracowanie nadwozia 3D, skoro jest ono najgorzej sprzedajacym sie rodzajem nadwozia? No ok, jeszcze na cabrio jest mniej chetnych ;-)

Dodatkowo do Europy wchodzi oficjalnie Mustang, więc po co Ford miałby sobie sobie zawracać głowe Foką 3D?

Poza tym, moge się zalożyć, że dużo więcej osób zrezygnowałoby z zakupu tego auta gdyby było dostepne tylko w wersji 3D aniżeli zrezygnuje z powodu nadwozia 5D.

I sorki, ale Ford (i nie tylko) ma głeboko w czterech literach o czym śnią zauroczeni klienci używek których stać na auta 5-6 letnie (albo i starsze) - oni patrza na kasę jaka mogą zarobić sprzedając auto nówkę.

Żeby nie było że sie zaraz ktoś obrazi - piszę równiez o sobie ;-)
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

vtec

gusta i guściki, czym tu się obrażać, POLITYKA :)

weksla

Swięte słowa MAG, lepiej bym tego nie ujął:D
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

TAM

A ja nie do końca się z tym zgodzę... Właśnie dlatego nie kupię nowego RS-a, bo nie będzie wersji 3-drzwiowej. Dla mnie to podstawa. Z tego samego powodu nie interesowała mnie wersja nowego ST-ka. Jak dotychczas Ford ZAWSZE robił wersje sportowe 3-drzwiowe. Czasem tylko takie, a czasem też 5-drzwiowe. Oszczędności oszczędnościami, ale do tej pory Ford na pniu sprzedawał wszystkie sportowe 3-drzwiówki - tak było i z obecnym Focusem RS. A sprzedaż "zwykłych" 3-dzwiowych aut wcale nie była mała - z tego co wiem ok. 30%, więc rezygnowanie z takiej wersji jest mało sensowne. Moim zdaniem pech nowego RS-a polega na tym, że karoserię ST-ka opracowano w czasie gdy większość koncernów motoryzacyjnych miało ogromne kłopoty finansowe. Stąd m. in niektóre głupie (pozorne) oszczędności, do których brak było racjonalnych podstaw, ale w kryzysie woleli dmuchać na zimne. Teraz jest lepiej, ale już zdecydowanie za późno, żeby na bazie obecnej budy opracować wersję 3-drzwiową. Z opisanych powodów zupełnie nie wierzyłem w taką wersję nowego RS-a.

T

Cytat: TAM w 07.02.2015, 22:53Oszczędności oszczędnościami, ale do tej pory Ford na pniu sprzedawał wszystkie sportowe 3-drzwiówki - tak było i z obecnym Focusem RS
Ale to jeszcze nie oznacza, że na nich zarabiał albo że był to istotny zarobek. Moim zdaniem te wszystkie RS-y służą i służyły bardziej kreowaniu lepszego wizerunku marki.

Cytat: TAM w 07.02.2015, 22:53A sprzedaż "zwykłych" 3-dzwiowych aut wcale nie była mała - z tego co wiem ok. 30%
Nawet jeśli, to istotne jest, jaka część z tych 30% zrezygnowałaby z kupna, gdyby nie było wersji 3-drzwiowej, a jaka kupiłaby 5-drzwiową. Przypuszczam, że zrobili takie badania i wyszło im, że taka wersja się jednak nie opłaca (w sensie dosłownym albo pośrednio, psując wskaźniki finansowe).
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

steveno

Micha mi sie cieszy na widok tej zieleni:) Dzięki za foty za żywo wygląda jeszcze lepiej. A nowy Rs wygląda jak wygląda bez porównania do MK2,ale ma4 x4 i 320 km. Może nie będzie wyglądał bo nie wygląda,ale będzie jeździł:)
5 drzwi zawsze bezie mniej sportowe niz 3 i kropka:)

Ps. Takie czasy ,że wszyscy liczą kasę a szkoda ,bo przestają produkować fajne fury....
Do przodu!!!

sseebbaa1

Dobrze powiedziane.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

TAM

Cytat: Tomasz w 07.02.2015, 23:06
Ale to jeszcze nie oznacza, że na nich zarabiał albo że był to istotny zarobek. Moim zdaniem te wszystkie RS-y służą i służyły bardziej kreowaniu lepszego wizerunku marki.
No pewnie że służą, to niezwykle ważne! Poza tym zarobek na nich jest bardzo konkretny - trudno raczej sobie wyobrazić, że producentowi nie zależy na sprzedaży ponad 10000 sztuk wcale nie najtańszego modelu! Poza tym, niejako przy okazji, robi się tysiące testów i badań nad nowymi rozwiązaniami i technologiami, które inaczej nie mogłyby być przeprowadzone, a jeśli już, to koszty byłyby wielokrotnie wyższe. A to właśnie na rozwoju opiera się cała przyszłość firmy.
Cytat: Tomasz w 07.02.2015, 23:06
Nawet jeśli, to istotne jest, jaka część z tych 30% zrezygnowałaby z kupna, gdyby nie było wersji 3-drzwiowej, a jaka kupiłaby 5-drzwiową. Przypuszczam, że zrobili takie badania i wyszło im, że taka wersja się jednak nie opłaca (w sensie dosłownym albo pośrednio, psując wskaźniki finansowe).
Statystyki mówią, że niemal 4/5, więc ogromnie dużo. Czasem wystarczy, że samochód nie ma koloru, jaki życzylby sobie potencjalny nabywca, a co dopiero tak istotna rzecz jak nadwozie. Z tego co wyczytałem, nie robili takich badań, bo nie były potrzebne (ich wyniki nie mialyby wpływu na decyzję), jako że w tamtym momencie liczyło się tylko i wyłącznie krótkowzroczne obcięcie wszelkich możliwych wydatków. Czasem robi się drastyczne rzeczy, aby zapewnić firmie przyszłość - to była właśnie jedna z nich.

carlosc

mi sie nie podoba , musze zobaczyc na zywo i nikt mnie nie przekona! zobaczymy za rok moze ktos kupi od nas z forum nowego rsa ? :-)
Kiedyś focus st 2.5t 287km,teraz focus rs 2.5t 410.7km  :-D
Fb : Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.facebook.com/carlosrs410/

vtec

HEKO :) ... to już pewne.