Problem silnik ST220

marcin uk, 18.02.2015, 14:21 « poprzedni - następny »

marcin uk

Cytat: st-power w 19.02.2015, 09:22sam przeżyłem ten problem dwa tygodnie temu w sobotę rano
Cytat: kamil996 w 19.02.2015, 13:27wiec zalozylem na rurke bardzo ciasny oring i jest idealnie

Wiec chyba warto zalozyc jakis zacisk !?

st-power

Niestety nie mozna dokupić tego wężyka - sprawdzałem już to w ASO. Pozostaje zrobić opaskę, tak by historia sie nie powtórzyła.
Jak widać po tych kilku przypadkach,jest to wada fabryczna :)
Był przepiękny i unikatowy Cougar No Limit Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/Zy5sKLAv8cY
było kultowe Mondeo ST220 :-D  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://youtu.be/CIMClUqwggA
jest MK4 2.2 TDCi 200KM Indywidual automat+kombi

marcin uk

po prostu sie zeslizguje jak dostanie  troszke "oleju" bo moj byl taki slizgi oleisty.

Dzisiaj zaloze opaske i docisne .

Dzieki za pomoc jak bede w PL to z JD :)

boner

Podepnę się do tematu nie będę tworzył nowego cały czas mam problem z moim silnikiem, otóż po pierwsze od 1000 do 1500 obrotów samochód strasznie szarpie ( rzadko ale zdarza mu się że tak się zadławi że strzeli z wydechu !!)na rozgrzanym mocno silniku  (na zimnym raczej nie występuje) na każdym biegu dalej idzie w miarę ale czuć że mocy jest mało noi po 5000 obr auto staje nie chce się bujnąć do np. 7000 obr. i przy tym wydaje jakieś dziwne dzwięki jakby takie metaliczne....
Dodam że jestem załamany  :( tracę wiarę w ten samochód człowiek tak dba qrwa 12 lat a teraz do ładu dojść nie mogę z tym silnikiem. Jeszcze dziś mnie załamali w ASO oddali mi samochód po 4 dniach i nic nie naprawili wyczyścili EGR i myśleli że będzie ok, później bronili się że jeszcze czy wyraże zgodę na wymianę separatora oleju bo to może być przyczyną ?????
Powiedziałem że zapłace za niego. Także czekam na jakiś śmieszny separator oleju i nie wiem co to może mieć wspólnego z szarpaniem?
Powiem tak silnik ma przejechane 320 000 może to już jego dogorywanie.
Wymieniłem już :
- kable i świece (bez cewki) - żadnej zmiany
- wyczyściłem przepływomierz i zawór bocznikowy - zadnej zmiany
- wymieniłem pompę paliwa na tą ze strony Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.pompy-paliwa.pl (akurat stara umarła)- żadnej zmiany
- filtr paliwa nowy ori - żadnej zmiany
- śmieszny serwis wyczyścił śmieszny zawór EGR - bez zamiany

w planach jeszcze mam wyczyszczenie odpowietrzenia skrzyni korbowej ....

Co jeszcze mógłbym zrobić ??
Dodam że żadnego błedu w kompie nie znaleźli i żaden się nie pojawia ....
A może znacie jakiegoś magika z okolic Warszawy co mógłby się tym zająć ???

bishop

Cytat: boner w 06.03.2015, 19:51- śmieszny serwis wyczyścił śmieszny zawór EGR - bez zamiany
Zmień serwis bo stek nie ma egra.
Cytat: boner w 06.03.2015, 19:51A może znacie jakiegoś magika z okolic Warszawy co mógłby się tym zająć?
Na MKP jest niejaki Paulo co go chwalą: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.mondeoklubpolska.pl/showthread.php/66972-warsztat-PAOLO/page9
Zadzwoń, do niego, umów się, pojedź, napraw i zdaj relację co było przyczyną.  ;) powodzenia
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

mateo87

hah a ja męczyłem się i szukałem co to jest, a wystarczylo zajrzeć tutaj :D skorzystałem z pomocy, dzięki :D

boner

27.03.2015, 13:48 #21 Ostatnia edycja: 27.03.2015, 13:50 by boner
Bo ja już wymieniłem wszystko łącznie z czujnikiem położenia wału ostatnio, ale po telefonie do Paolo powiedział żeby się wstrzymać na razie z przyjazdem do niego 140km i wymienić cewkę - to ostatnia rzecz jaka została mi do wymiany. Paolo fajny koleś opowiedziałem mu wszystko, On doradził co mam zrobić i wtedy będziemy myśleć jak to nie podziała. Powiem Wam że o cewce kiedyś pomyślałem jak wymieniałem kable i świece a później o niej zapomniałem. Najlepsze jednak jest to że nie pamiętam żebym ją kiedykolwiek wymieniał, tym bardziej że jest orginał. Także jest duża szansa że to włąśnie to.

boner

Powiem tak po telefonie do Paolo wymieniłem cewkę tak jak doradził i problem znikł :)
Ależ przyjemne to uczucie od 40 na piątce przyspieszać bez szarpania. A okazało się że to tylko moja wina gdyż zapomniałem przez całe życie że istnieje coś takiego jak cewka ... otóż szkoda że nie widzieliście tej starej popękana zmęczona i jeżeli dobrze odczytałem była z 2005 roku !!!