SVT lite po tuningu: big bore LIM, stuningowany UIM, przepustnica 75 mm!

T, 08.11.2014, 12:48 « poprzedni - następny »

T

Witajcie

Mam do sprzedania kompletny dolot SVT lite po konkretnym tuningu!

Najpierw zdjęcia:

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



W skład zestawu wchodzi:

Big bore LIM

- Średnica kanałów 37/34, płaskie śruby, na motylkach wygrawerowany napis "SVT".
- Wykonany na wzór tego: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.shosource.com/catalog/product_info.php?products_id=173

Kosztował mnie 600 zł + dużo pracy.

UIM ST200

- Rozwiercony do przepustnicy 75 mm i do większego LIM.
- Dodatkowo wyrównany tam, gdzie był dostęp.
- Z zaślepionym i wyrównanym kanałem EGR.
- Z wypustkami pozycjonującymi do uszczelki.
- Z nowym, trójwarstwowym lakierem (czarny połysk) odpornym termicznie.

Przepustnica 75 mm

- Z uchwytem na linkę ST200.
- Z płaskimi śrubami.
- Daje blisko 2x większe pole powierzchni przekroju niż przepustnica ST200 i fajniejszą reakcję na gaz (liniowa sprężyna).

Kosztowała mnie 500 zł + mnóstwo pracy.

Oprócz tego:

- uchwyt linki gazu ST200 (z nowym lakierem, takim jak UIM),
- linka gazu ST200,
- uszczelka przepustnicy z PTFE (izolująca termicznie),
- czujnik położenia przepustnicy ST200,
- łącznik przepustnicy i przepływki ST200,
- przewód do zaworu bocznikowego ST200,
- uszczelki pod UIM.

I jako gratis:

- seryjny LIM ST200,
- seryjna przepustnica ST200,
- uszczelka seryjnej przepustnicy ST200,
- oryginalny, metalowy emblemat ST200 (zdjęty z UIM do malowania, nie przyklejałem, bo moim zdaniem wygląda lepiej bez),
- wtryskiwacze ST200 (wymagają wymiany o-ringów - standard, kosztuje to grosze).

Oprócz tego do wyboru:

- seryjny airbox ST200 pasujący do mk2 (kompletny, z łącznikiem w błotnik, uchwytem itd.), lub
- lekko poprawiony airbox ST200 + silikonowy łącznik do przepustnicy + łącznik do zaworu bocznikowego + krótki łącznik w błotnik zakończony "trąbką" + nowy filtr powietrza (jako opcja używany panel K&N).

Krótko o całości

Oferuję kompletny zestaw do tuningu. Jest, pod względem działania, porównywalny z tym, który mam obecnie w aucie. Ostatnie zmiany nic już praktycznie nie dały. Każdy zmodyfikowany element był robiony z myślą o moim aucie i był przeze mnie używany. Całość daje zdecydowanie lepszy efekt od seryjnego SVT lite — tak wizualny, jak dźwiękowy i mocowy. Oczywiście wynik na hamowni zależy od innych modyfikacji w aucie, ale różnicę w reakcji na gaz, ze względu na liniową sprężynę w przepustnicy, każdy wyczuje od razu.

Jedyne, co musicie dokupić, to uszczelki pod LIM (o ile macie stare), a w przypadku mk2 metalowe zaślepki EGR (do dostania za grosze na szrocie, seryjna część w mk3).

Gratisy dodaję celowo — jeśli ktoś chce, może np. zamontować zwykły LIM i przepustnicę, a big bore i 75 mm sprzedać. Większe wtryskiwacze mogą się okazać przydatne przy swapie na 3,0.

Zestaw jest świetny w szczególności jako dopełnienie swapu na 3,0, jednak w seryjnym 2,5 także da fajne efekty.

Wszystko jest czyste w środku, wymaga tylko przepłukania!

I teraz ceny:

Bez airboksa: 1999 zł
Z airboksem ST200: 2099 zł
Z airboksem ST220: 2099 zł
Z airboksem ST220 i panelem K&N: 2199 zł

Powyższe ceny nie obejmują nawet całkowitego kosztu wykonania powyższego zestawu (blisko 3000 zł), nie mówiąc o pracy, którą w niego włożyłem.
Nie porównujcie go z pojawiającymi się czasem na Allegro seryjnymi zestawami za 1000 zł, które są niekompletne (trzeba wydać dodatkowo kilkaset zł), brudne (czyszczenie jest kłopotliwe) i dają dużo gorszy efekt pod każdym względem.

Dla zdecydowanego nabywcy, przy odbiorze osobistym, możliwość negocjacji ceny.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

T