Mondeo ST (mk5)

sseebbaa1, 22.04.2015, 18:55 « poprzedni - następny »

Kris1976

24.01.2016, 21:07 #75 Ostatnia edycja: 24.01.2016, 21:13 by Kris1976
Oczywiście że możesz mieć swoje zdanie, nie neguje tego ale zwyczajnie nie spotkałem się jak dotąd z negatywną opinią na temat wygladu mk4 dlatego jestem trochę zdziwiony. Tym bardziej że mk5 jest (pomijając gril) z samej bryły mocno podobny do mk4. Profil bok i tył choćby...
Poza tym w marcu 2014r nówka sztuka w wesji titanium 1.6eb kosztowała ledwie 78 koła. Kawał auta za psi grosz
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

ethernal

24.01.2016, 22:43 #76 Ostatnia edycja: 24.01.2016, 22:44 by ethernal
Dla mnie Mk4 przed FL jest najładniejszym Mondeo, które do tej pory wyprodukowano :D
Szczególnie w wersji hatchback Titanium S :D
Nie wiem dlaczego, ale polift już takiego uroku nie ma w moich oczach...

Może po FL zmieni się moje zapatrywanie na Mk5 ;)

Kris1976

Hehe mk4 przedlift miał więcej chromu od polifta...przynajmniej w wersji titanium bez "S" ;)
Była pomarańcza ST...czas na RSa !

ethernal

^^
To fakt, ale ogólnie jakiś taki zgrabniejszy i fajniejszy jest z mojego punktu widzenia, no i posiadał w palecie kolorów Machine Silver Metalik  8)

MAG

Odnosnie Mk4, to ja powiem tak - najbardziej podoba mi sie przedlift w pakiecie Titanium S, potem polift Tit S, potem polift zwykly i na koncu przedlift zwykly...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

T

U mnie na odwrót -- polift Titanium S > przedlift Titanium S. :)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

zimoch

Coś wiadomo  w temacie ?

sseebbaa1

Niestety cisza. Liczyłem na wprowadzenie chociaż tego 2.7 EcoBoost, bo na 3.5 EcoBoost to na pewno nie ma co liczyć w czasach downsizingu.
A jeżeli nawet Ford planuje wprowadzenie mocniejszej wersji Mondeo, to pilnie strzeże swoich tajemnic :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

MAG

Jak dadzą tego 2,3 z RS'a to juz będzie fajnie...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

Franek

Ja na to patrzę z drugiej strony.
Obecnie ST line jest w cenie Titanium, więc startuje od 112k brutto
Logiczne, że prawilny ST musiał by mieć wiekszy motor od 2.0 EcoBoost 240 KM A6 FWD - czyli idealnie tu siada ten focusowy 2,3.
Ale - przy silniku 2.0 EcoBoost 240 KM A6 FWD   ST line/titanium kosztuje od 136 850. Jesli wszedł by nowy motor to musiał aby być duża akcyza na ponad 2 litry, więc cena min 160 k bez wyposażenia.
To jest analogiczna cena ile kosztuje Superb w 280 KM, automacie i 4x4.

Mało realne by wprowadzili to ST.

Tigerbart

Zrobiliby bliźniaka Fusiona Sport (2.7 biturbo).... To by było coś. Nawet taka cena nie odstraszyłaby potencjalnych klientów

latar

Właśnie patrzę w AutoMoto i tam czytam:
- Mondeo ST: diesel, ~300KM, AWD
- Insignia OPC: 350KM, AWD
- Superb RS: 2.0 pewnie Pb, min 300KM

tapatalk

weksla

Ale czemu st diesel bezsens
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Tigerbart

Bo za chwilę nie wejdziesz takim autem do większości miast w Europie

latar

Jakieś nowości w temacie komuś się o uszy obiły?