Zakup świec do ST.

ST, 08.08.2015, 18:01 « poprzedni - następny »

ST

08.08.2015, 18:01 Ostatnia edycja: 08.08.2015, 18:19 by ST
Witam. Miał ktoś z Kolegów styczność (zakup) z tym sprzedawcą? Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://allegro.pl/swieca-zaplonowa-irydowa-denso-japan-ikh22-i5589187977.html#tabsAnchor
Bo cenę ma najniższą z tych co sprzedają te świece, ale czy na pewno oferuje oryginały?
W sumie nie mam jeszcze przejechane nawet 8 tys. km (Focus ST 2010 rok), ale podobno warto  fabryczne zamienić na te Denso.

Pozdrawiam.

iparts

Nie chcę tutaj nikogo oczerniać, ale dla porównania... Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.iparts.pl/czesc/swieca-zaplonowa-denso-ikh22,0-66-ikh22-577494.html cena z allegro faktycznie jest mocno atrakcyjna, ja bym miał wątpliwości aczkolwiek nie można w 100% stwierdzić czy to oryginał czy chińska podróbka.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.iparts.pl/auto/ford,36.html

Boxik

Ja brałem z tej strony: Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.e-denso.pl/denso-ikh22-swieca-iskrowa-denso-iridium-power-p-1960.html

ST

Faktycznie na parę zeta nie ma się co łakomić. A ta stronka z Denso w porządku.
Dzięki za podpowiedzi.

snafu

A jak z kablami? Wymieniał ktoś? Jest potrzeba wymiany profilaktycznej, czy mamy bezproblemowe kable i czekać trzeba na jakieś objawy?
Drugie pytanie. czy forScanem lub ELM można jakoś monitorować i stwierdzić, że coś ze świecami/kablami już nie tak? Zapłon jakoś się monitoruje?

sseebbaa1

Cytat: snafu w 04.09.2015, 23:38A jak z kablami? Wymieniał ktoś? Jest potrzeba wymiany profilaktycznej, czy mamy bezproblemowe kable i czekać trzeba na jakieś objawy?
Ja ostatnio wymieniłem kable, ponieważ podczas odpalania samochodu (zwłaszcza po nocy) przez kilka sekund pracował nierównomiernie. Wyraźnie było czuć, że któryś z cylindrów nie odpalał, a po tych kilku, najdalej kilkunastu, sekundach zaczynał pracować normalnie czyli gładziutko. Zatem to mógłby być jeden z objawów, o który pytasz.

Łącznie z kablami wymieniłem też świece na nowe, więc ostatecznie to nie do końca wiem w czym dokładnie był problem. Jednak pewne jest, że musiało to być związane z wysokim napięciem, bo problem zniknął.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

ccLot

06.09.2015, 16:36 #6 Ostatnia edycja: 06.09.2015, 18:44 by ccLot
Cytat: snafu w 04.09.2015, 22:38A jak z kablami? Wymieniał ktoś? Jest potrzeba wymiany profilaktycznej, czy mamy bezproblemowe kable i czekać trzeba na jakieś objawy?

W 2,5T są cewki bezpośrednio na świecach - nie ma kabli.