Nieplynne przyspieszanie ST 225 Face Lift Model 2008

Dybek_87, 11.01.2016, 17:19 « poprzedni - następny »

fabio210

Od strony chłodnicy, a dokładnie między chłodnica a kolektorem.

Dybek_87

15.01.2016, 15:38 #16 Ostatnia edycja: 15.01.2016, 15:41 by Dybek_87
Nie uporalem sie  jeszcze z nieplynnym przyspieszaniem a dis rano przed wyjazdem do pracy przy odpaleniu na zimnym w kabinie pojawil sie zapach benzyny...po ruszeniu znikl..tak samo bylo po pracy gdy odpalilem na zimnym silniku...podnosilem maske wszystko suche na asfalcie tez nie bylo zadnej plamy..

« Dodane: 15.01.2016, 15:40 »

Nie wiem czy dobrze mysle ale moze wlasnie uszkodzona cewka daje o sobie znac ??? nie spala dobrze paliwa... co myslicie ???

« Dodane: 15.01.2016, 15:41 »

ST nie kopcil plyn od chlodnicy tez nie ubyl

Dybek_87

No i przypuszczenia sie sprawdzily...Godzina na warsztacie 40 euro za wymiane 165 Cewki ( Bosch ) i problem z nieplynnym przyspieszaniem znikl ;) z czego bardzo sie ciesze ;) ST przyspiesza plynnie tak jak powinien :) a zapachu paliwa nie ma juz widocznie gdzies z zewnatrz zalecialo...

TAM

A która cewka padla? Pytam z ciekawości, bo ponoć z reguły padają na pierwszym i ostatnim cylindrze.

grzechalm

Cos chyba w tym jest. Wymienialem jedna jakis rok temu(chyba na 1 cylindrze) a teraz powoli pada na 5 cylindrze

Dybek_87

Powiem tak przypuszczenia padly na cewki bo cala reszte sprawdzilem...Nie chcialo mi sie stawiac auta na warsztat i sprawdzac miernikiem pojedynczych sztuk miernikiem tylko odrazu kupilem 5 sztuk i umowilem sie na wymiane :) Moje zdanie jak wymieniac to wszystkie...wiem jest to wydatek i dla tego tez rozumien ze co nie ktorzy wymieniaja tylko te uszkodzone...ST zupelnie inaczej pracuje kultura pracy bardzo sie poprawila i tzw przerywanie zniknelo :) Swiece byly 3 tys km temu zmienione na nowe ;) wiec w polaczeniu z nowymi cewkami daje tez odczuwalny rezultat ;)

TAM

A masz jeszcze te stare? Chętnie przygarnę za sensowne pieniądze. Aha, jaki mają przebieg?

Dybek_87

Tak Mam...Ale mieszkam w Niemczech więc sama przesyłka nie będzie tania he odezwij się na priv. A przebieg 124 tyś przy wymianie.

KrisSz

27.01.2016, 17:46 #23 Ostatnia edycja: 27.01.2016, 17:47 by KrisSz
Ooops. nie doczytałem...
Pozdrawiam

K

Vojtas

02.02.2016, 11:12 #24 Ostatnia edycja: 02.02.2016, 11:15 by Vojtas
no ja w swom ST dokładnie z identyczną przypadłością walczę, ale u mnie znowu mam wrażenie że dość głośno słychać jakieś nieszczelności w ikładzie pomiędzy TURBO a SILNIKIEM, bo jak przyśpieszam i pojawiają się delikatne przerwy to zawsze w okolicy gdy załacza się turbina i słychać dość donośny dźwięk "zasysania" powietrza.
Niestety byłem w 3 warsztatach i widzę że nie bardzo ludzie wiedzą jak się do ST dotknąć, mam wrażenie że za każdym razem więcej sam sprawdziłem i się dowiedziałem korzystając np z kanału niż mechanik.

dodam jeszcze że u mnie też pierwsze wskazania były na świece (przebieg 78 000 km) więc wymieniłem, różnica żadna :(, podłączony pod kompa wskazania przepływomierza poprawne, a 2 razy pojawił się błąd wskazujący na jego nie poprawne działanie. dodatkowo 2 razy zapaliła się kontrolka od kontroli trakcji ale nawet pomimo jej samochód jedzie tj dotychczas, a kontrolka po ponownym uruchomieniu silnika gaśnie

weksla

Sprawdz uszczelkę miedzy silnikiem a kolektorem wydechowym przyb turbo. Dość częsta przypadłość
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

Vojtas

Dzięki Weksla dzisiaj sprawdzę,
może macie kogoś sensownego kto mógłby na to spojrzeć w Warszawie lub okolicach, bo dość mam tracenia czasu i nerwów na panów "Gienków" którzy jak zawsze nic nie wymyślą nowego?

MAG

W Wawie to TAM poleca Centrum Dobra (sam skorzystalem), ale sa jeszcze podobno 2 inne warsztaty znajace sie dobrze na tym silniku...
Na MKP jest polecany kolega Paolo - urzeduje w Piastowie o ile dobrze pamietam, ale nie wiem jak u Niego ze znajomoscia akurat tego 2,5T...
Kwatery na lato w Gdańsku: <br />Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php?topic=4735.0

weksla

To akurat żadna filozofia. Trzeba wykręcić turbo. Inaczej sprawdzić ciężko. Ja robiłem to sam w warunkach kanałowych. Trzeba tylko uważać na szpilki kolektora i gwinty w alu bloku. Dodatkowo może być problem ze śrubami od turbo do downpipe.
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

lolomanolo

Ja polecam przemo-car pod wawa. Blok tego silnika nawet zalega u niego pod warsztatem ;)