[Mondeo] Drgania auta od 120km/h. Co to może być?

bubel25, 27.01.2016, 10:19 « poprzedni - następny »

Ven83

Poliuretanowe miękkie jak gumy fabryczne po 170kkm?  Ciekawe

Tapnięte z Zetki

Ven83

Po geometrii P+T dodam że auto dalej ściąga lekko w prawo. Na 100% tuleje do wym. Będzie akcja wahacze St220 z nowym sworzniem z Jaga.

Tapnięte z Zetki

Alek

czemu ciekawe ? :)

Rokoś

Wytarty przegub wewnętrzny.

Ven83

Cytat: Ven83 w 25.04.2016, 22:08
Były zle wywazone koła. Nie wiem jakim cudem ale wyważył 1 koło tak że miało 30g za mało. Konkurencja poprawiła. 50 PLN w błoto. Ale chociaż zawias i hamulce wporzo  8)

Tapnięte z Zetki

Cytat: Ven83 w 08.06.2016, 07:27
Po geometrii P+T dodam że auto dalej ściąga lekko w prawo. Na 100% tuleje do wym. Będzie akcja wahacze St220 z nowym sworzniem z Jaga.

Tapnięte z Zetki
Teraz już sam NIE WIEM czy to wahacze czy półoś czy poduchy amora. Drgania na kierze powyżej 100km/h lekko przechodzące na budę. Przy rozgrzanym tarczach i dużej prędkości potrafi zatelepac kiera przy 'dotknieciu' hamulca, pod naciskiem jak układ sztywny to hamuje row Nmko.

Tapnięte z Zetki

bubel25

Nie jestem pewny. Ale wydaje mi się że czym mniejsze koło to drgania są bardziej wyczuwalne. Np. Jeździłem na 16 calowych zimowkach to drgania duże, a teraz mam 18 cali i już drgania jak by mniejsze były.

T

Raczej powinno być na odwrót. To może być przypadek. Np. bicia felgi i jakichś elementów napędu się wzajemnie zniosły.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

veg

Ven te drgania są wyczuwalne na równej drodze? Podczas przyspieszania i bez?

merinon

Miałem to samo. Okazało się, że belka TYLNA cała do wymiany(poprzedni właściciel musiał mieć stłuczkę, ponieważ była lekko skrzywiona )

wwonlas

Czyli tak, otwory centrujace w felgach masz nie odpowiednie dlatego pojawiaja sie drgania. Teraz drugi temat stukanie z prawej strony i sciaganie auta na prawo, najpewniej jest to spowodowane ulamaniem sie sprzezyny, Jezeli sa fabryczne to mialy one wade i potrafil sie ulamac kawalek taki 2cm. trudno jest to wylapac bo nikt nie podejrzewa sprzezyny skoro na pierwszy rzut oka jest wszystko ok. Pamietaj ze po tym jak juz mowe rady sie sprawdza i wymienic sobie sprzezyny na nowe to musisz koniecznie zrobic geometrie calego zawieszenia jak i jesgo wspolliniowosc czy jakos tak to sie tam nazywalo. Po tym zabiegu auto zacznie prowadzic sie jak nowe i przestanie skrecac samoczynnie.