Focus ST MK3-STEALTH

T16user, 30.03.2016, 19:54 « poprzedni - następny »

T16user

07.08.2017, 21:50 #60 Ostatnia edycja: 07.08.2017, 21:56 by T16user
Pasuje P&P, tylko nie kupuj nowych oslon tarcz od RS'a, ew delikatnie sobie swoje zmodyfikujesz w zalaznosci od tego jakie Ci zamontowali w serii. No i kup srebrne zaciski, poniewaz sa tansze i pomaluj sobie na dowolny kolor. Wymiane ogarniesz sam, banalnie proste ;)

Cytat: kbk w 07.08.2017, 20:52
T16user, hamulce kupiłeś w ASO a zmieniałeś sam?
Czy wszystko pasuje p&p? tzn. zdejmuje stary zacisk z jarzmem oraz tarcze hamulcową, odkręcam elastyczny przewód hamulcowy i zakładam zestaw od RS'a?

Sprawdziłem w Aso i można kupić komplet albo srebrne albo niebieskie Brembo.
Nie wiem czy to mam sprawdzić na jakimś RS'sie ale chyba OEM koła 18" od ST bez problemu wchodzą na tarcze i zacisk z RS?

« Dodane: 07.08.2017, 21:56 »

Nie wiem co masz na mysli piszac ze nazwanie auta EVO 2 to blad? 93-95= Evoluzione 2. Ostatnia wersja to EVO 3 w postaci jednego auta jakim jest "Viola"

Wiem co mam ;)

Cytat: ScorpioPL w 13.05.2017, 18:15
Niestety błąd to nazywanie jej Evo 2 :) to jest ostatnia wersja integralki evoluzione właśnie nie skrótowo evo

kbk

Jak ST się spisuje?
Czy te Brembo od RS'a pasują na seryjna 18" bez dystansow?

T16user

Musze ci powiedziec ze znakomicie! 35.000km nalatane, byla wizyta w GCS po czym moc wzrosla do 207/459. Chorwacja znow podbita i tym razem nie bylo ani problemow z hamowaniem, ani z brakiem mocy.

Wczoraj zalozylem zimowki ale dystanse zostaly z czystego lenistwa, poniewaz miejsca jest sporo na zacisk. Jak jest z ory felgami niestety ci nie powiem.

W przyszlym sezonie planuje subtelne zmiany estetyczne ale zobaczymy co z tego wyjdzie.

kbk

207km?  Chyba literówka się wkradła.
Po programie ten motor pracuje podobno lepiej. Duża różnica w jeździe?
Muszę na wiosnę zrobić program l, póki co mam 10kkm


T16user

19.11.2017, 17:23 #64 Ostatnia edycja: 19.11.2017, 17:26 by T16user
Dokladnie, 207km i 459Nm. Wez pod uwage ze ja mam ropniaka PSA, Euro 6. Jest o wiele przyjemniej podrozowac tym autem teraz. Wstaw sobie intercooler z RSa przed programem ;)

sseebbaa1

T16user ma diesla pod maską :mask:
Więc to nie literówka :D
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

kbk

Cześć,
ST nadal w Twoich rękach ?
Rozumiem, że na zimę masz oryginalne 18" felgi natomiast zostawiłeś dystanse z letnich ?
Jeśli tak to czy przy wymianie kół na letnie mógłbyś sprawdzić czy ori 18" wchodzi bez dystansu na hamulce Brembo od RS'a ?

Cytat: sseebbaa1 w 19.11.2017, 19:46T16user ma diesla pod maską
Więc to nie literówka
fakt!
Jako mi się tak uroiło, że ST = benzyna.
Na nowej mapie na pewno jeździ się świetnie, moment obrotowy jest ogromny jak na FWD.


T16user

Na zime mam Keskiny o czym jest mowa wczesniej w watku. Jest rowniez zdjecie ory 18" na zestawie hamulcowym z RSa.

kbk

Cześć, ST nadal w Twoim posiadaniu ?

Ja do swojego zamówiłem zestaw hamulców z RS Brembo. Mam seryjne koła 18" więc szukam markowych dystansów 5mm na stronę (pisałeś, ze takie są potrzebne do seryjnej 18" więc zaufam).

Pozdrawiam

T16user

18.01.2019, 22:35 #69 Ostatnia edycja: 18.01.2019, 22:38 by T16user
Oczywiście ze tak, zamierzam zajeździć ponieważ swietnie się spisuje :)

Nie modze zbytnio ponieważ mam inne wydatki związane z Deltą Integrale ale doszły ramki wokół halogenów z SS tuning oraz zamówiłem ich tylny dyfuzor.

Kup odrazu jakiś konkretny dystans dla wyglądu, u mnie jest 20mm i pięknie siadło.


MaciekKRK

Hej T16user  :)

Podobnie, jak Ty - posiadam ST MK3 FL w wersji z dieslem, tyle że hatchback.
Planuję, a w zasadzie tu zapłaciłem proformę za:
- IC Mountune + rury dolotowe wraz z hardpipe (również Mountune)
- program w TuneForce
- szpera Quaife - i tutaj rozchodzi się o całość modyfikacji, bo niestety Mountune mówi co innego, Quaife co innego, Ford Polska co innego, PumaSpeed co innego itd.

Powiedz mi proszę:
- czy duża jest różnica po nowym programie?
- jak oceniasz nowy IC? Dużo daje?
- hamulce - czy warto? Jeśli tak to czy możesz proszę podzielić się informacją gdzie zamawiałeś i ile kosztowała Cię ta przyjemność? Czy wymieniałeś tylko przód czy tył?

Gdzie na codzień przebywasz? Może kiedyś przelotem gdzieś się spotkamy na trasie? :)

Pozdrawiam,
Maciek

T16user

Hej!

Jeżeli lubisz Mountune do których mam słabość za czasów kiedy byłem posiadaczem RSa to idź tą ścieżką. Intercoolera nie polecam, rury wątpię żeby co kolwiek Ci dały jeżeli chodzi i performance. Kup sobie IC R-Sport.
Program jak to nazwałes, ozywil auto ale nie spodziewaj się cudów. Szpera jak dla mnie w tym aucie to trochę wydawanie pieniędzy na siłę. Przednie hamulce zakupiłem w ASO. Modyfikacja tyłu znów wydawanie kasy na siłę.

Wymień ICek, wywal dfp, turbo hybryda, program i powinno wyjść >250 koni  i powyżej 500Nm.

Na codzień mieszkam w Szwecji, obecnie jestem Focusem w Chorwacji. Za kilka dni w Lublinie i potem czeka mnie trasa do Gdańska.

MaciekKRK

Hej,

Dzięki serdeczne za szybką odpowiedź i podsumowanie :)

Jedyne, co chciałem zrobić to usunąć drobne mankamenty tego samochodu (chłodzenie w lecie, spora podsterowność szczególnie w warunkach ograniczonej przyczepności, lepszy przebieg momentu i mocy), poza tym auto ma świetne zawieszenie, miło się prowadzi i daje sporą frajdę z jazdy.

Sam pewnie wiesz, że ten sinik nie jest podatny na duże modyfikacje, znawcy twierdzą, że jego możliwości kończą się na 210-215 km i ok 470/480 NM w zależności od serii.

Widziałem PumaSpeed Stage 3, który ma osiągi o opisanych przez Ciebie parametrach, ale obawiam się, że nie przejdzie przeglądu w stacji diagnostycznej - zobacz jak to straszliwie dymi
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.pumaspeed.co.uk/car-Focus-Mk3-ST-Diesel_10_474.jsp
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://www.youtube.com/watch?v=sxg6hLZC-LU - a tu jest rozwinięcie tego silnika na 275 koni

PS. auto masz piękne! :), marzył mi się Stealth Gray od samego początku :)

To może jednak zaoszczędzone pieniądze przeznaczyć na nową Fiestę ST MK8 z pakietem performance? :). W Ford Polska mówią, że nie wiadomo czy ST MK4 z silnikiem 2.3 wejdzie do salonów z powodu kolejnych nowych norm emisji spalin zapowiadanych na wrzesień tego roku.

T16user

Delikatnie sobie swojego dlubnij i będzie git!

MaciekKRK

Dzięki za dobre rady! :)