Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


vol 3

custom, 23.07.2017, 19:11 « poprzedni - następny »

custom

długo tematu nie odświeżałem ale czas przyszedł na update ;)

Poprzedniego s-maxa sprzedałem - paliwo mi nie leżało  :evil:

na chwilę obecną jest s-max 2.0 ecoboost z powershiftem ( żona nie dała się przekonać na manuala)
przebieg w pełni udokumentowany 63000 i przyzwoite wyposażenie

W zasadzie zaraz po zakupie przeszedł podniesienie mocy z 203 na 240 u kolegi z klubu, przy okazji ps dotał aktualizację ( kilka) i kalibrację z nastawami.

wpadły nowe koła 19 "

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



plany
- zrobić jak zawsze audio a jest to mój 3 s-max więc mam koncepcję
- zmienić układ wydechowy - w zasadzie leży i czeka
- zoptymalizować moc do możliwości powershifta mam już jakieś info ale szczegóły w trakcie.
- coś tam jeszcze wymyślę

sseebbaa1

Gratuluję!
Poliftowe S-Maxy bardzo mi się podobają. Chyba nawet bardziej, niż obecna najnowsza generacja :)


Cytat: custom w 23.07.2017, 20:112.0 ecoboost z powershiftem
Taki zestaw napędowy bardzo mnie interesuje. A uzasadnienie dla automata jest dokładnie takie samo jak u Ciebie :D


Cytat: custom w 23.07.2017, 20:11- zoptymalizować moc do możliwości powershifta mam już jakieś info ale szczegóły w trakcie.
Chętnie będę obserwował podnoszenie mocy i ustalanie granic wytrzymałości sprzętu.
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

bishop

Cytat: custom w 23.07.2017, 19:112.0 ecoboost
Sebaa..to jedyny silnik w s-maxie który przeżyje dłużej niż Twój obecny;] Ładny autobus który może zaskoczyć.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.https://syntethic.artstation.com/
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,6207.0.html

custom

zobaczymy na co stać ecobossta i powershifta ;)

Cytat: EnriquezNice car. How much.


wpadły nowe tweetery
proa simplex 25 + kondensator Mundorf M cap
Miejsce montażowe pozostało fabryczne - grają z tak zwanego odbicia , a mocno wystająca kopułka dobrze sobie radzi z wypełnieniem dźwięku nad deską.
Testowałem już kiedyś w osłonach lusterek ale nie powalało na tyle by robić podstawki pod wysokotonowe

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.caraudiosklepy.pl/proa-simplex-25-glosniki-wysokotonowe-p1841.html

custom


ford::beginner


Zarejestrowany: 30-01-2014
Model: s-max titanum S
Silnik: 2.2 200KM
Rocznik: 2011
Postów: 16
Domyślnie Odp: Vol 3
dzisiaj s-max zaliczył przegląd z dodatkami we Wrocławskim Aso Ford-a
- przegląd 4+
- przegląd nadwozia
- przegląd klimatyzacji z wymianą pyłkowego i dezynfekcją Tunap

i co najważniejsze bez żadnego ale przeszedł przegląd wstępujący do GW12
Na chwilę obecną mam gwarancję na rok + assistance.
Mogę śmiało śmigać na wakacje