Ford Focus ST Blue Arrow ;)

bdaras, 01.08.2016, 19:24 « poprzedni - następny »

Tigerbart

Może źle patrzę 388 koni przy 285 Nm ?

wodzmistrz

Podziałka dla momentu z prawej strony na wykresie jest inna niż dla mocy i może troche mylić :) no ale pod wykresem i tak sa wypisane najważniejsze wartości
Focus ST MK2 - 2XX HP / 4XX Nm
Eibach Pro Kit, IC FMIC, dolot Simota, Wydech 2.75" całość (aktywny), SS, Block mod, Dystom 4x22 mm, świece RS, EGT Auto Gauge, Valvo 5w50, Koła RS, niewystrojony :)

bdaras

Tigerbart, tak jak wodzmistrz już napisał, podziałka momentu jest z prawej strony. Jedni na wykresach robią jedną skalę dla momentu i mocy a niektórzy inną dla mocy i inną dla momentu. Z rozpędu odczytałeś moment ze skali dla mocy i tak ci wyszło.
Przy 388KM odczytana w przybliżeniu wartość momentu wychodzi około 430Nm. Maksymalny moment 515Nm osiągany jest przy około 4300obr/min.
AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

MotoManiaq

a jedzie to wodziło troche? :-D

bdaras

13.08.2016, 11:31 #19 Ostatnia edycja: 13.08.2016, 13:18 by bdaras
jedzie ale tylko troszkę  ;)
Parę razy miałem porównanie jak deptaliśmy razem np. z A45 AMG i M4 i muszę powiedzieć że Foczka bardzo zaskoczyła kokegów, którzy myśleli, że to tylko zwykły  Focus ST :-)
AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

vtec

jakakolwiek inna nawierzchnia niż sucha i w autkach jw. po kilku sekundach nie odczytasz nr rejestracyjnego z tyłu ;)

bdaras

Cytat: vtec w 13.08.2016, 20:06
jakakolwiek inna nawierzchnia niż sucha i w autkach jw. po kilku sekundach nie odczytasz nr rejestracyjnego z tyłu ;)

tak jak mówisz, napęd i elektronika robią swoje, nawet nie musi być mokro, przy starcie na suchym A45 od razu odjeżdżał ale później już była zabawa bo szliśmy łeb w łeb :-)
Wiadomo, to są auta z innej ligi ale fajnie czasami się tak podroczyć i kogoś zaskoczyć ;)
AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

bdaras

no i paczka w końcu dotarła  :)

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



teraz trzeba tylko znaleźć czas na zamontowanie

AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

paweleczek666

17.08.2016, 21:15 #23 Ostatnia edycja: 17.08.2016, 21:17 by paweleczek666
uuuf robi się twardo! ..tzn grubo! ;)

bdaras

17.08.2016, 21:29 #24 Ostatnia edycja: 17.08.2016, 21:30 by bdaras
oj tam oj tam, twardo to się robi jak piękna kobieta się niebezpiecznie blisko do faceta zbliża  ;)
ale na poważnie mam nadzieje, że będzie to dobry kompromis pomiędzy szybką jazdą a w miarę "normalnym" komfortem na naszych pięknych drogach

p.s. poradziłeś sobie z drganiami?
AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

paweleczek666

daj znać kiedy doświadczysz sprzętu na foce ;)
ps. u mnie sprawa się rozwiązałą, tutaj temat:
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://fordtuning.pl/index.php/topic,4973.0.html

bdaras

18.08.2016, 21:30 #26 Ostatnia edycja: 18.08.2016, 21:31 by bdaras
Jutro na rano jestem umówiony u Mielcarka więc w ciągu kilku dni jak będę miał okazje pośmigać to sie podzielę wrażeniami.
Super, że udało sie ci wyłapać problem. Czytałem już twój wątek  :)
Paweł, tak z ciekawości jakie masz zawieszenie w swojej foczce?
AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

paweleczek666

u mnie jest absolutny standard póki co

bdaras

Od piątku cały zestaw jest już zamontowany w bolidzie :-)
Przez weekend trochę pośmigałem i muszę przyznać, że wybór był trafny i jestem na razie bardzo zadowolony. Zawieszenie bardzo dobrze wybiera nierówności na naszych drogach, jest dość sztywne ale nie na tyle, żeby miało się wrażenie jazdy taczką. Bardzo udany kompromis pomiędzy komfortem a dobrym trzymaniem i prowadzeniem auta. Nie przetestowałem jeszcze na maksa jak będzie się sprawować przy bardzo szybkiej jeździe w zakrętach. Na razie sprawdzam możliwości tego zawieszenia i stopniowo zwiększam prędkość na zakrętach które dobrze znam i wiem ile potrafiło auto na poprzednim zawiasie. W porównaniu do gwintu, który był to auto troszkę bardziej się przechyla ale nieznacznie. Jeżeli stwierdzę, że chce zmniejszyć przechyły to jeszcze mogę skorygować i poprawić stabilizatorami itp. Gwint jest fajny ale na tor a nie na nasze drogi. Jedyny gwint jaki bym zamontował to KWv3 ale to już z montażem wyszłoby kupę pieniędzy.
Podsumowując za te pieniądze bardzo udany produkt. Widać doświadczenie Eibacha i Bilsteina
AIRTEC GEN3, Oil cooler RS, Bosch 550, Miltek Sport 3", K&N, Eibach B12 Pro Kit, Ford Racing, Quaife, Helix 1, Dreamscience block mod,Brembo + DS UNO, Yokohama Advan Sport v105 19/235/35

MATRIX60MW

ja myślałem,że to krótka pojeżdżawka po A8, a tu ucieczka ze spota nu nu nu :D