Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


Fiesta St 300

Zip, 24.01.2017, 16:33 « poprzedni - następny »

visionary

Nie ma znaczenia czy turbo czy wolnossący - każdy silnik z dotryskiem wody/metanolu będzie pracować lepiej. Zwiększa się sprawność całego układu czyli spada spalanie i wzrasta moc - w połączeniu z LPG i wariatorem powinno być idealnie.

Wysłane z OnePlus One

Silnik w moim ST jest seryjny. W samym bloku nic nie grzebane. Tylko dolot i wydech robiony.

visionary

Cytat: latar w 27.01.2017, 09:00
Ja mam takie pomysły...ale do klekota.
A chcesz jakiś gotowy zestaw zakupić czy będziesz sam coś kombinować?

Wysłane z OnePlus One

latar

27.01.2017, 18:58 #32 Ostatnia edycja: 27.01.2017, 19:03 by latar
Jeśli zainstaluję to gotowy zestaw. No ale to tylko pod warunkiem, że będzie się dało go jakoś wysterować żeby nie podawał podczas dopalania DPFa bo cała robota PCMa pójdzie na marne. Mam DW12C z dodatkową święcą w wydechu. Pewnie uda się podpiąć przekaźnik odłączający dotrysk gdy świeca grzeje.

Ale czy do tego dojdzie to jeszcze nie wiem. Muszę dokładnie to przemyśleć. Z drugiej strony zestaw bez problemu można zabrać ze sobą do następnego samochodu.

visionary

Pewnie się da jakieś sterowanie samemu podpiąć. Ja będę tworzyć od podstaw. Wtryskiwacze od gazu się nadają idealnie, coś do schładzania cieczy i wszystko oparte na Arduino. Tylko jeszcze do końca nie wiem jak to będzie wyglądało z reżimem czasowym całej platformy co by sprawnie wszystko podawało.

No dobra. Chyba koniec off topa. Przepraszam kolegę. ;)

Wysłane z OnePlus One

MarcinKOS

Mógłbyś zrobić zdjęcie silnika? Graty kupujesz z ebaya? Twoim zdaniem warto jest wydawać ok 1200-1400 na tuningowy dolot z filtrem stożkowym albo pipercrossem? :D 

Zip

Nic nie kupuje z ebay :D
Mam warsztat i biore gtary prosto od producentow, do tego jestem dilerem pummasepped a tam masz wszytsko co potzreba do forda w jednym miejscu
w fiscie dolot nie ma sensu ,nic nie daje.
jedyne rozwiazanie to fabryczna puszka z st 200 lub jak u mnie fabryczna puszka  +
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.http://www.velossatechdesign.com/product/2014-2016-fiesta-st-ram-air-big-mouth-intake/
St 330 soon :D
Diler PumaSpeed -rabaciki

steveno

ZIP jak masz warsztat i ogarniasz ST i RS-y to się zareklamuj i daj namiar na Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.siebie.Auto na tor czy daily do łojenia dupsk ?:)
Do przodu!!!

Zip

Mechanicznie to ogarniemy na 100%
na koniec programowo zawsze korzystam z unitronika
auto po piwko i na tor :D
St 330 soon :D
Diler PumaSpeed -rabaciki

Cons

Cytat: Zip w 01.02.2017, 07:39

w fiscie dolot nie ma sensu,nic nie daje.
jedyne rozwiazanie to fabryczna puszka z st 200 lub...
A fabryczna pucha w ST200 to nic innego jak set od mountune (tylko plastikowy)
Fiesta ST MK7

Zip

dokladnie tak
St 330 soon :D
Diler PumaSpeed -rabaciki

Cons

i daje 2KM i 10Nm :P
Fiesta ST MK7

Zip

25.02.2017, 09:41 #41 Ostatnia edycja: 25.02.2017, 09:43 by Zip
Nowy maly gadzet  
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.



"heel toe" :ghost:
St 330 soon :D
Diler PumaSpeed -rabaciki

sseebbaa1

Cytat: Zip w 25.02.2017, 09:41"heel toe"

Hmmm...
Czyżby miało to związek z ustawieniem innej wysokości pedału gazu lub hamulca?

PS. Z ciekawością przyglądam się takim zdjęciom z obróbki aluminium, bo też mi chodzi po głowie jedna modyfikacja wiążąca się z wycinaniem :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Zip

dokladnie tak, dzieki podkladce beda na rownej wysokosci co znacznie ulatwi miedzygaz przy redukcji z dochamowaniem ;)

jak cos potrzebujesz pisz smialo mam dostep do maszyn  , tak ze tylko projekcik i lecimy z tematem

wersje testowa wydrukowalem na 3d

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.

St 330 soon :D
Diler PumaSpeed -rabaciki

sseebbaa1

Cytat: Zip w 25.02.2017, 19:43dzieki podkladce beda na rownej wysokosci
Ale mają być na równej wysokości chyba w momencie hamowania. Czyli w normalnym położeniu gaz musi być niżej, tak?


Cytat: Zip w 25.02.2017, 19:43wersje testowa wydrukowalem na 3d
Czy dla celów testowych drukowanie 3D wychodzi taniej, niż np. wycięcie modelu CNC z tańszego materiału?
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy