Najstarszy klub fanów szybkich Fordów, wersji ST i RS oraz tuningu


ST220 - STwór

Czen, 01.05.2017, 14:49 « poprzedni - następny »

Czen

Witam

Na nowym zawieszeniu zrobione ok 2 tys km . Dzisiaj wróciłem z trasy ok 600 km . Zawieszenie się ułożyło i utwardziło trochę. Wrażenia z jazdy bomba . Pięknie się trzyma drogi ,hamowanie  z dużych prędkości brak efektu nurkowania przodu. Szybkie długie zakręty nie pochyla się na boki. Ogólnie jestem mega zadowolony.  Chciałbym zapytać o spalanie lpg szybka trasa w tym dwa odcinki po ok 70 km 140-210 wyszło 16 i 15,5 lpg . Miasto mi wychodzi 18,6-22  - krótkie odcinki no i prawa noga troszkę dłuższa.  Czy to są wyniki w normie ?

wild_weasel

Wyniki spalania bardzo zbliżone do moich; może w trasie nieco mniej, bo nieco mniej zapierdzielam :)

JacekST220

Fajne zadbane rodzinne autko :) Zrobiles cos z tym bledem P0420 :) mam to samo co jakis czas i nie wiem jak to ugrysc :( Obstawiam sonde tylko musze podjechac na kompa zeby to potwierdzic i wytypowac konkretna. Stawiam wlasnie na sonde bo uwazam ze spalanie w miescie 16l / 100km za lekko wyzsze. Jak kupilem auto mialem 13l wg komputera a styl jazdy sie nie zmienil. W 2008r mialem identyczne auto i latalem tylko na Pb (duzo szybciej i agresywniej) i w miescie palil mi 11-13l a na trasie Torun - Warszawa schodzil go 9-10l jadac stara droga 10 :)

sseebbaa1

Cytat: JacekST220 w 06.07.2017, 10:00Zrobiles cos z tym bledem P0420  mam to samo co jakis czas i nie wiem jak to ugrysc  Obstawiam sonde tylko musze podjechac na kompa zeby to potwierdzic i wytypowac konkretna.
Moim zdaniem nie musisz nic typować :)

Według forumowego zbioru kodów błąd P0420 oznacza "System katalizatora (Bank 1) - wydajność poniżej progu".

A zatem wiemy, że to tylny rząd cylindrów, ten bliżej podszybia (bank 1).
Natomiast informacja, że katalizator jest niewydajny może pochodzić tylko od drugiej sondy na tym rzędzie, gdyż to druga sonda znajduje się za katalizatorem i to ona ma tylko szansę "widzieć" efekty pracy katalizatora.
Czyli jest to sonda znajdująca się za tylnym katalizatorem :)
ST220 3.0 V6 226 KM ---> 265 KM  /  S-Max mk2 2.0 TDCi PowerShift 150 KM ---> 200 KM  /  Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.moje wcześniejsze Fordy

Czen

Kabel mam program ścigane i w niedzielę zerkne o co tam chodzi.
Spalanie rzędu 11-14 chyba nie osiągalne. Jeszcze cewke zamówie  bo nie jest do końca sprawna,r a to na spalanie pewnie ma wpływ?

Czen

Witam dawno mnie  nie było  a dużo się działo.
Wymieniłem 5 albo 6 węży wodnych strzelały  po kolei + nowa chłodnica.
Węże wodne w zasadzie rozpadały się w rękach.... To trochę dziwne ale tak jest.
Muszę zamówić nowy korek na zbiorniczek wyrównawczy.
W poniedziałek test na CO2.

Czen

Test na CO2 zrobiony wszystko ok.
Korek zamówiony.

Czen

29.01.2018, 18:52 #22 Ostatnia edycja: 29.01.2018, 18:57 by Czen
STwór otrzymał nowe fanty:
- cewka i tu podziękowania dla kolegi z forum
- zbiorniczek wyrównawczy + korek
- klocki tył
- kolanka odpowietrzenie głowic
- olej Valvoline 5w40 + wszystkie filtry
- przegląd LPG
- 2ga piasta SKF

Niebawem wjadą znaczki st220 przód i tył, jeden do renowacji
Zaczynam poszukiwania tarcze i zaciski Focus/ Volvo moje się  już nie nadają.