[Puma] Większe obniżenie na gwincie

animag101, 21.05.2017, 15:34 « poprzedni - następny »

animag101

Cześć :)
Już od jakiegoś czasu walczę ze swoim gwintem TA i niestety z marnymi skutkami. Obecnie sytuacja wygląda tak, że z przodu skończyła mi się regulacja, na tyle mam może z 1cm zapasu. Gryzie mnie to bardzo, bo szpara w nadkolu (szczególnie z przodu) ciągle jest duża. Nie chodzi mi absolutnie o całkowite położenie auta na ziemi, ale chociaż o zlikwidowanie prześwitów.

Czy ktoś z Was ma pomysł jak jeszcze urwać trochę z wysokości?

Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć zdjęcie.


T

Podejdę do tematu od trochę inaczej strony -- nie da się kupić nakładek progowych, które tworzyłyby jedną linię z przetłoczeniami na przednim zderzaku? Myślę, że wizualnie rozwiązałoby to problem.

Co do dalszego obniżania zawieszenia to nie przychodzi mi do głowy żadna sensowna metoda.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

animag101

Nakładki się da, ale wg mnie wygladają okrutnie topornie i plastikowo. Ale do przemyślenia w przyszłości.
Bardziej mimo wszystko zależy mi na tej dziurze nad oponą, bo auto za nic nie wygląda jakby było na gwincie.

Gdzieś wyczytałam o ewentualnym wyciągnięciu helperów z przodu... Ale nie wiem czy to nie za duże ekstremum.

T

Cytat: animag101 w 21.05.2017, 16:20Bardziej mimo wszystko zależy mi na tej dziurze nad oponą, bo auto za nic nie wygląda jakby było na gwincie.
To może większe felgi?

Cytat: animag101 w 21.05.2017, 16:20Gdzieś wyczytałam o ewentualnym wyciągnięciu helperów z przodu... Ale nie wiem czy to nie za duże ekstremum.
Żeby uzyskać wizualny efekt obniżenia można zrobić wiele rzeczy, ze skracaniem sprężyn włącznie, ale auto wtedy nie będzie się, delikatnie mówiąc, dobrze prowadziło.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

animag101

18" wygląda już komicznie (jest dosłownie kilka takich Pumiaczy w DE), 17" mimo wszystko chyba max.

Przyznam, że nad skracaniem się zastanawiałam, ale przy poprzednim "zwykłym" setupie, ale po to kupiłam gwint, żeby uniknąć takich zagrań. Trochę jestem w kropce... Niby wszystko okej, ale niedosyt jest.

T

Szczerze mówiąc, to ja bym wysokość zostawił w spokoju. Na pewno przestrzeń w nadkolach nie razi. Oczywiście nie wygląda jak auto na maksymalnie skręconym gwincie, ale czy takie efekt jest ładny? Moim zdaniem nie. Teraz wygląda jak auto na sportowym zawieszeniu. Moim zdaniem wysokość jest optymalna.

Jedyna rzecz, która mnie trochę razi (ale też bez przesady) to właśnie progi. Dolna część wydaje się czarna (albo są tak wysokie), ich linia nie pokrywa się z linią przedniego, a nawet tylnego zderzaka. Tutaj bym pokombinował, a przy okazji będzie tez efekt wizualnego obniżenia, na którym Ci zależy. Na pewno da się dobrać takie nakładki, które nie zeszpecą auta.
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

animag101

Wiem, ta czarna mazia została z konserwacji podwozia i też chętnie bym ją ukryła.

Blacha i lakier na przyszły sezon zaplanowane - wtedy będę z tym działać :)