Mój nowy IC do Mondeo Mk3

Polarny, 06.09.2010, 23:23 « poprzedni - następny »

weksla

no wojoo chwal się chwal wynikami
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Nie poganiajcie go tak, pewnie się trochę wstydzi. :}
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

wojoo

nie bede nic sprawdzał do momentu az nie zrobia mi nowego programu (bo zaraz znowu wszyscy na mnie naskoczycie ze jak ja tak moge :D )
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

Oktan

i tak naskoczymy, więc co za różnica !!

he he - ok, czekamy coby ci znowu nie dostało za "katowanie turbo" :)
MKIII Ghia-diabelsko czarne
kombi
, bi-xenon+blackeyes, antracytowe 18", Eibach
ProKit+KYB -> -40/30 mm, 183 KM i 485 Nm

weksla

chłopaki, taka mała refleksja mnie naszła, w związku z tym że niestety jest już coraz zimniej, czy założenie większego IC nie będzie powodować niedogrzania silnika w mroźne dni np przy temperaturach rzędu -15st
Ford Mondeo 2.0 TDCI 130ps ------> 160ps<br />Ford Focus ST225--------------------> 450ps

T

Cytat: weksla w 11.09.2010, 14:05
chłopaki, taka mała refleksja mnie naszła, w związku z tym że niestety jest już coraz zimniej, czy założenie większego IC nie będzie powodować niedogrzania silnika w mroźne dni np przy temperaturach rzędu -15st
Nie sądzę, żeby był to problem. Póki silnik jest zimny i tak przecież nie katuje się auta, a wtedy seryjny intercooler sprawdzał się równie dobrze. Z kolei po rozgrzaniu raczej wątpię, żeby niższa temperatura powietrza w dolocie nie pozwalała mu utrzymać normalnej temperatury pracy. Ale mogę się mylić. ;)
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Fordtuning.pl
Zaloguj się lub zarejestruj się za darmo żeby zobaczyć link.Samochody.club

Polarny

Cytat: weksla w 11.09.2010, 14:05
chłopaki, taka mała refleksja mnie naszła, w związku z tym że niestety jest już coraz zimniej, czy założenie większego IC nie będzie powodować niedogrzania silnika w mroźne dni np przy temperaturach rzędu -15st
Dam Ci znać - na pewno zrobię pomiary (-:

eng

Diesel i tak ma problemy z nagrzaniem się w zimie także sobaczymy czy większy IC nie będzie potęgował tego zjawiska.

Bajek

Pomiary robiłeś zwykłym ELMem?
Zła nuta zagrana z wahaniem jest zafałszowaniem.
Zła nuta zagrana z przekonaniem jest interpretacją.

Polarny


Oktan

Cytat: eng w 13.09.2010, 22:27
Diesel i tak ma problemy z nagrzaniem się w zimie także sobaczymy czy większy IC nie będzie potęgował tego zjawiska.

a dlaczego miałoby się coś zmienić ??
kurde, jak dla mnie to są dwa różne obwody - dolot powietrza a przepływ oleju,
MKIII Ghia-diabelsko czarne
kombi
, bi-xenon+blackeyes, antracytowe 18", Eibach
ProKit+KYB -> -40/30 mm, 183 KM i 485 Nm

KLUSEK

a jak ktos ma problemy znagrzewaniem TDCI w zimie, niech sprawdzi czy swiece ma dobre na tym dodatkowym podgrzewaczu plynu chlodzacego.

wojoo

Cytat: KLUSEK w 20.09.2010, 11:11
a jak ktos ma problemy znagrzewaniem TDCI w zimie, niech sprawdzi czy swiece ma dobre na tym dodatkowym podgrzewaczu plynu chlodzacego.

nie kazdy ma taki podgrzewacz ;)
"Twój samochód jest wtedy wystarczająco szybki, gdy stojąc rankiem przed nim boisz się go otworzyć"-Walter Röhl

KLUSEK

To mozna dokupic, co to dla Was tuningowcy ;)
U ojca w MK3 byl, ale swiece nie dzialaly, a ze sa dosc drogie to za 50 zl kupilem caly drugi :)

Tak więc jakby co to będe miał do sprzedania podgrzewacz, ale bez świec :)

Polarny

Dogrzewacz to najmniejszy problem. Kwestia podłączenia go.